haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je lol?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel raar toch..quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef Jippie68 het volgende:
Wat raar van de Tour de France organisatie![]()
Alleen maar mooi tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat puur om geld.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:39 schreef Jippie68 het volgende:
Wat raar van de Tour de France organisatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoop dan wel dat al die wielrenners wel getest worden, zodat er niet iemand mee doet die besmet is. anders gaat het heel rap daar![]()
twitter:rivm twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:17:40Het nieuwe #coronavirus is in Nederlands rioolwater gevonden. Sommige patiënten met COVID-19 hebben het virus in de ontlasting. Afvalwatermedewerkers zijn beschermd tegen het virus als zij zich houden aan de hygiënevoorschriften.
Lees verder: https://t.co/Ug3FamIbMO
#COVID19 reageer retweet![]()
Net als voetbal, dat mag ook doorgaan na 6 april. ALsof die 1.5 meter uit elkaar blijvenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel lastig,moeten ze 1,5 meter afstand houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wordt lastig voetballen dan..quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als voetbal, dat mag ook doorgaan na 6 april. ALsof die 1.5 meter uit elkaar blijven![]()
Ik hoest niet.quote:
Eet smakelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lijkt me met beide sporten heel lastigquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
Wel lastig,moeten ze 1,5 meter afstand houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smakelijk etenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat lijkt mij ook lastigquote:
Zo onduidelijk allemaal weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mweh.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus plasseks kan ook niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef Jippie68 het volgende:
twitter:rivm twitterde op woensdag 25-03-2020 om 12:17:40Het nieuwe #coronavirus is in Nederlands rioolwater gevonden. Sommige patiënten met COVID-19 hebben het virus in de ontlasting. Afvalwatermedewerkers zijn beschermd tegen het virus als zij zich houden aan de hygiënevoorschriften.
Lees verder: https://t.co/Ug3FamIbMO
#COVID19 reageer retweet
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Als je het nog nooit geprobeerd hebt mag je ook niet oordelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ben het ook niet van planquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als je het nog nooit geprobeerd hebt mag je ook niet oordelen.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nog net, maar poepseks kan niet meer..
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat nog net, maar poepseks kan niet meer..
logtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig..quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ook al geen ervaring meer mee.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
#coronachallengequote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Is van alle tijden hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet smakelijk nattekatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valsspeler en vermomdtwitter:SomaQz twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 19:40:53I win the #coronachallenge https://t.co/PuKfGZC8RD reageer retweet
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schandaligquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)utm_campaign=stdc_stOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Als je er geen Corona van zou krijgen zou je het wel doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk een winkel verbod opleggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)utm_campaign=stdc_st![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je er geen Corona van zou krijgen zou je het wel doen?Zonder wrijving geen glans![]()
Is toch triest he, men weet waarom dit moet en dan nog ditquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)utm_campaign=stdc_st
Echt zieke geesten lopen er rondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja belachelijk dit!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)utm_campaign=stdc_st![]()
Haags,gewoon bij een bouwmarkt gaan likken dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja geil man.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
Haags,gewoon bij een bouwmarkt gaan likken dan.Zonder wrijving geen glans![]()
Nee.,geen YT`s.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe durven zequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil het niet wetenquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
17.000.000 mensen, op dat hele kleine stukje aardequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zing een liedje voor mij alleenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Zijn bijna de belangrijkstequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:00 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
schandalig gewoon. die winkelmedewerkers doen ook hun best deze tijdZonder wrijving geen glans![]()
En daarna lekker tongentwitter:ThreeDailey twitterde op zondag 15-03-2020 om 03:28:28this is what natural selection looks like
https://t.co/tiR7ChCeyJ reageer retweet![]()
![]()
Nee dit is niks voor mij.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
17.000.000 mensen, op dat hele kleine stukje aardeZonder wrijving geen glans![]()
youuu can try to resistquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zing een liedje voor mij alleen
try to hide from my kiss
but you know
but you know that you can't fight the moonlight
deep in the dark
you will surrender your heart
but you know
nooooo you can't fight it
it's gonna get to your heart![]()
Ik vind je lekkah.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dit is niks voor mij.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
youuu can try to resist
try to hide from my kiss
but you know
deep in the dark
you will surrender your heart
but you know
nooooo you can't fight it
it's gonna get to your heart
Zou haar toch wel tongen, dan maar Coronaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:00 schreef Jippie68 het volgende:
En daarna lekker tongentwitter:ThreeDailey twitterde op zondag 15-03-2020 om 03:28:28this is what natural selection looks like
https://t.co/tiR7ChCeyJ reageer retweetOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, die staan er toch maar ondanks allesquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:00 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
schandalig gewoon. die winkelmedewerkers doen ook hun best deze tijd
ik zou het helemaal niet fijn vinden in een supermarkt op dit momentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
Het zal ook niet.
Kut haagsquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:
Je hebt er nog lichies in ook.quote:
Ik ging hier dus echt niet lopen.,no way.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Logischquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging hier dus echt niet lopen.,no way.Zonder wrijving geen glans![]()
Duhquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging hier dus echt niet lopen.,no way.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ja, eigenlijk zou ik die eruit moeten halenquote:
Maar geeft denk ik wel leuk effect als ik hem nu 's avonds aanzet![]()
![]()
Mooi, bescherm hem maar goed schijnt winterweer aan te komenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
knuppeleeeehhhhquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Wordt daar blijkbaar ook geen controle gehouden ofzOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
nee ik ook niet ..quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die staan er toch maar ondanks alles
ik zou het helemaal niet fijn vinden in een supermarkt op dit moment![]()
net ff een donut gehaald bij de Jumbo, toch maar ff in een winkelwagentje gegooid
Staat een hoop in de knop nu, zal even kijken welke echt bescherming nodig heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, bescherm hem maar goed schijnt winterweer aan te komen![]()
oja das wel nodig. Het gewicht van een donut is onvoorspelbaar soms.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef Filosoofert het volgende:
net ff een donut gehaald bij de Jumbo, toch maar ff in een winkelwagentje gegooid![]()
Moestquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oja das wel nodig. Het gewicht van een donut is onvoorspelbaar soms.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vieze donuts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vind ik ook vieze dingen, smaken zo naar oliequote:
Max is er gek opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh, lekkerquote:
Ik heb altijd zin in zoet als ik gerookt hebOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Poh die van Dunkin' zijn lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Mo0nlight het volgende:
gisteren had ik vanille donuts, die waren heerlijkOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Kan ik me wel iets bij voorstellen,die met kleuren sprinkels?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook vieze dingen, smaken zo naar olie
Max is er gek op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neejoh beter, dan gaan mensen er niet massaal op uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
En dit ziet er ook niet rooskleurig uit
https://www.weeronline.nl(...)V8anpkp3HTKoS_XoJpU8Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
JA!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Poh die van Dunkin' zijn lekker![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is het weer voorspellen moeilijker geworden omdat ze minder data krijgen van vliegtuigen momenteel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh beter, dan gaan mensen er niet massaal op uitOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Nee, eigenlijk de naturel zonder poespasquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen,die met kleuren sprinkels?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raar is dat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee joh, lekker
Ik heb altijd zin in zoet als ik gerookt heb
Werkt dat zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Blijkbaar is het weer voorspellen moeilijker geworden omdat ze minder data krijgen van vliegtuigen momenteel.![]()
![]()
En kip, kip is ook de bomOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Soul haalt die soms nog weleens,ze gaat zo koekjes bakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk de naturel zonder poespas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawas vanochtend op de radioquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
LINKSquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
EEN REGENBUI IN DE NATUURquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:
quote:
Jij bent hier duidelijk de opsteukert.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige week bestelling bij Etos.nl gedaan.
Bestel 2x handgel, 2x Shampoo en 4x deodorant
Ontvang ik vanmorgen 1x handgel, 1x hoestsiroop, 1x vitD, 1x paracetamol en 1x prevalin hooikoorts neusspray
Gebeld, geld wordt teruggestort en mag bestelling houden.![]()
Een uur wachten waarop Kopje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot ik kan vertrekken naar mijn werkquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
O lekker, jij zit goed dus. Doe haar de groetjesquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haalt die soms nog weleens,ze gaat zo koekjes bakken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De hooikoortsspray is wel handig voor Filo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Jippie68 het volgende:
Ontvang ik vanmorgen 1x handgel, 1x hoestsiroop, 1x vitD, 1x paracetamol en 1x prevalin hooikoorts neusspray
Gebeld, geld wordt teruggestort en mag bestelling houden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, nou dan kan je toch gezellig een uurtje mee doen hier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tot ik kan vertrekken naar mijn werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
4x deodorant ook,zweet jij zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DRUKDRUK DRUKDRUKquote:WOOHOOOOO
Ze is net in paniek,er staan geen winkelwagentjes buiten.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, jij zit goed dus. Doe haar de groetjes
Nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent hier duidelijk de opsteukert.Zonder wrijving geen glans![]()
Was die order picker stoned 🤔quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:23 schreef Jippie68 het volgende:
Gebeld, geld wordt teruggestort en mag bestelling houden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Of Jippie toen ze bestelde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tussen je billen?quote:
wut?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Vraag ik altijd aan @mario390quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow oké dan is het goedquote:
Zeker weten!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:25 schreef Dotteke het volgende:
O, nou dan kan je toch gezellig een uurtje mee doen hier.
quote:![]()
![]()
![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Is lekker hoor,zo`n smeltende Almond.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooral het gevoel van nootjes tussen je billenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is lekker hoor,zo`n smeltende Almond.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is lekker hoor,zo`n smeltende Almond.
Dit wil ik eigenlijk nog ff scoren vanmiddagOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Jij weet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vooral het gevoel van nootjes tussen je billen
Heb je al dikke swang geklapt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik eigenlijk nog ff scoren vanmiddag'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
VNG informeert over Ja-Ja sticker
De Ja-Ja sticker wint aan terrein in Nederland, maar diverse rechtszaken laten zien dat de invoering niet zonder slag of stoot gaat. De VNG helpt gemeenten met een Q&A.
De Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) heeft een lijst met veel gestelde vragen en hun antwoorden over het onderwerp opgesteld. Eerder vroegen drukwerkbedrijven om landelijke afspraken over de Ja-Ja sticker, maar dat vond de VNG ondoenlijk. Wel gaf de vereniging toen aan te werken aan een Q&A, om gemeenten te helpen zelf een weloverwogen keuze te maken.
In de Q&A, te raadplegen via de website van de VNG, gaat het bijvoorbeeld over of de Ja-Ja sticker van toepassing is op huis-aan-huisbladen, hoe om te gaan met de bestaande Nee-Ja en Nee-Nee stickers, welke aspecten meegenomen moeten worden in de overwegingen om het systeem aan te passen en of er al resultaten bekend zijn. Zo concludeerde de gemeente Amsterdam na een evaluatie in 2018 dat het draagvlak voor de Ja-Ja sticker hoog was en een meerderheid van de inwoners er geen gebruik van zou maken, zodat ze dus geen reclame meer zou ontvangen.
Afvalonline.nl![]()
Eigenlijk wel een goed plan toch, had het nog niet gehoord.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:43 schreef Jippie68 het volgende:
VNG informeert over Ja-Ja sticker
De Ja-Ja sticker wint aan terrein in Nederland, maar diverse rechtszaken laten zien dat de invoering niet zonder slag of stoot gaat. De VNG helpt gemeenten met een Q&A.
De Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) heeft een lijst met veel gestelde vragen en hun antwoorden over het onderwerp opgesteld. Eerder vroegen drukwerkbedrijven om landelijke afspraken over de Ja-Ja sticker, maar dat vond de VNG ondoenlijk. Wel gaf de vereniging toen aan te werken aan een Q&A, om gemeenten te helpen zelf een weloverwogen keuze te maken.
In de Q&A, te raadplegen via de website van de VNG, gaat het bijvoorbeeld over of de Ja-Ja sticker van toepassing is op huis-aan-huisbladen, hoe om te gaan met de bestaande Nee-Ja en Nee-Nee stickers, welke aspecten meegenomen moeten worden in de overwegingen om het systeem aan te passen en of er al resultaten bekend zijn. Zo concludeerde de gemeente Amsterdam na een evaluatie in 2018 dat het draagvlak voor de Ja-Ja sticker hoog was en een meerderheid van de inwoners er geen gebruik van zou maken, zodat ze dus geen reclame meer zou ontvangen.
Afvalonline.nlOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Geen sticker is toch Ja-Ja?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het zou veel plastic en papier schelen als je géén reclamezooi krijgt tenzij je aangeeft dat wel te willenquote:![]()
![]()
Jup, maar dat willen we/ze/hun/hemze dus aanpassenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wij hebben een Nee-Nee.Ben ik heel blij meeWij hebben de Nee/Nee,scheelt me enorm veel bende.Ik kijk als ik wil de folders wel online.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het zou veel plastic en papier schelen als je géén reclamezooi krijgt tenzij je aangeeft dat wel te willen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij hebben een nee/nee sticker. Optyfen met die zooi'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Moeilijk doen om het moeilijk doen?quote:
Vraag mij sowieso af hoe effectief die huis aan huis verspreiding is, zeker in deze tijden.![]()
Wat een mooie dag weer
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Crazy 88.quote:![]()
Het is een heerlijke dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achja, gaat de tijd wat sneller. Zit toch te niksenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Dot
Geloof wel dat de aankondigingen van de Gemeentes altijd in de huis aan huisbladen staan. Handig als je verbouwingen van de buren wil dwarsliggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hebben een Nee-Nee.Ben ik heel blij mee
[..]
Wij hebben de Nee/Nee,scheelt me enorm veel bende.Ik kijk als ik wil de folders wel online.![]()
![]()
Ik zag die brief vandaag,kon het eerst niet geloven dat het echt was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook erg he, hoe durven ze
https://www.telegraaf.nl/(...)eegemaakt-klaag-niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Word jij niet heel moe daarna? Ik heb dat wel altijd. Eerst vreetkick en daarna moequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:49 schreef Filosoofert het volgende:
Achja, gaat de tijd wat sneller. Zit toch te niksen'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ik woon in een huurhuis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof wel dat de aankondigingen van de Gemeentes altijd in de huis aan huisbladen staan. Handig als je verbouwingen van de buren wil dwarsliggen
Warm gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Crazy 88.![]()
Het is een heerlijke dag.quote:
Wat een imbecielen!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook erg he, hoe durven ze
https://www.telegraaf.nl/(...)eegemaakt-klaag-niet
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker danquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
quote:88
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Word jij niet heel moe daarna? Ik heb dat wel altijd. Eerst vreetkick en daarna moe
Doe je het dagelijks?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
DIep droevig is ditquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag die brief vandaag,kon het eerst niet geloven dat het echt was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En er doden op de grond lagen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
![]()
![]()
Stukgaanquote:
Melken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.
Doe je het dagelijks?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O nee, niet gehoord. Dat is schandaligquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
![]()
![]()
bahbahWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koeienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Heb wel eens gelezen van iemand die een verbouwing wilde tegenhouden in de buurt en daarvoor zelfs naar de rechter ging, maar ongelijk kreeg omdat hij een nee/nee sticker op de voordeur had en daarmee had gekozen om niet geïnformeerd te worden door de gemeente.quote:![]()
Melken als in koeien melken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Filosoofert het volgende:
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.
Doe je het dagelijks?
Nee zeker niet. Zo af en toe met vrienden'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Hopelijk zet dit zich voort
verspreiding-coronavirus-in-nederland-remt-af-
https://www.nu.nl/coronav(...)t-aan-ic-bedden.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in UtrechtDen Haag:quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk zet dit zich voort
verspreiding-coronavirus-in-nederland-remt-af-
https://www.nu.nl/coronav(...)t-aan-ic-bedden.html![]()
![]()
Dat dacht ik ook net, bovendien wordt er een duidelijk voorbehoud gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in Utrecht:
[ afbeelding ]![]()
De journalist heet Utrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in Utrecht:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van Corona'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Sterkte gewenst voor je vader.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van Corona“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van Coronasterkte
O, dat is minder Kopje, hopelijk is je vader niet bij hem in de buurt geweestquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van CoronaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lief hèquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Xdquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh haha, te snel overheen gelezen, in Den Haag dan
@:haags_kwartiertjeZonder wrijving geen glans![]()
Vreselijk!
Weet je misschien ook of hij al ziek was voor Corona?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van Corona![]()
Jij bent zeker dat beertje aan de rechterkant?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
Voor iedereen die behoefte heeft aan een platonische knuffel
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat beertje aan de rechterkant?![]()
![]()
Lil Kleine is lekker op vakantie in Dubai.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jazeker koeien jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Melken als in koeien melken?
Nee zeker niet. Zo af en toe met vrienden
En daar zit een groot verschil in, af en toe of dagelijks al 10 jaarOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Moet hij wetenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Lil Kleine is lekker op vakantie in Dubai.Zonder wrijving geen glans![]()
Ben je boer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Filosoofert het volgende:
Jazeker koeien ja
En daar zit een groot verschil in, af en toe of dagelijks al 10 jaar
Jij blowt al 10 jaar dagelijks dan?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je boer?
Jij blowt al 10 jaar dagelijks dan?Zonder wrijving geen glans![]()
Hij wel, maar liever dan ik, zit nu toch liever thuis dan wiet waait wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Lil Kleine is lekker op vakantie in Dubai.
Liev.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
Voor iedereen die behoefte heeft aan een platonische knuffel
[ afbeelding ]![]()
Nee dat weet ik niet, ik dacht van nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef Jippie68 het volgende:
Vreselijk!
Weet je misschien ook of hij al ziek was voor Corona?
[..]'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Nee, een vriend van me is boer en ik werk daar verschillende avonden en in het weekend mee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je boer?
Jij blowt al 10 jaar dagelijks dan?
En ja, ik blow al ff ja.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Oh oké. En dat is inderdaad al een hele tijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
Nee, een vriend van me is boer en ik werk daar verschillende avonden en in het weekend mee.
En ja, ik blow al ff ja.
Wiet is even wat anders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wel, maar liever dan ik, zit nu toch liever thuis dan wiet waait weg
Maar je hebt helemaal gelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je wil TT.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schoenen aandoen en dan zo maar eens de auto instappen, lekker werken![]()
Fijne dag allemaal![]()
Om wat te vieren?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Mo0nlight het volgende:
vanavond eten met mijn begeleider om te vieren dat.... spannend ! Pff.Waait ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wiet is even wat anders.
Maar je hebt helemaal gelijk.
Vuurwerk hier.
Werksequote:Op woensdag 25 maart 2020 14:19 schreef Kopjechino het volgende:
Schoenen aandoen en dan zo maar eens de auto instappen, lekker werken![]()
Fijne dag allemaal![]()
![]()
nou nou nou nouquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
MAANLICHTquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Mo0nlight het volgende:
vanavond eten met mijn begeleider om te vieren dat.... spannend ! Pff.![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
duddddquote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Gefeliciteerdquote:![]()
Dat is toch mooi, iets om reuze trots op te zijn gefeliciteerdquote:
Soooooooooooooofquote:Hoe is het lieverdquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
We zullen de komende tijd hopelijk steeds meer komen te weten, waarom de een geen klachten krijgt en een ander er zo ziek van wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet, ik dacht van niet![]()
ja ik probeer me vast te houden aan het positieve maar das lastig eigenlijk, maar proberen kan altijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soooooooooooooof
[..]
Hoe is het lieverd
Hoe is het met jou?![]()
Alcohol en benzo'squote:Op woensdag 25 maart 2020 14:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarvan?
Hoeft niet te antwoorden hoor![]()
Nogmaals:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker manquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:25 schreef Mo0nlight het volgende:
Ik zit hier hardcore vibes te luisterenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1618 / 8956
2. PlymouthFury / 1046 / 6075
3. devzero / 760 / 2961
4. FreshFruit / 714 / 5021
5. skysherrif / 609 / 5155
6. aKboR / 569 / 3207
7. Nizno / 550 / 5647
8. engine / 527 / 2837
9. dud0r / 525 / 3847
10. Dr.Mikey / 483 / 3229
11. mario390 / 443 / 3076
12. Jippie68 / 417 / 3808
13. Mrsloveable / 350 / 2697
14. moemoe / 250 / 732
15. madam-april / 227 / 3040
16. 88-4 / 225 / 1825
17. Mickytjuh / 194 / 1955
18. hemarookworst / 167 / 1233
19. PoezeligDing / 163 / 1203
20. Limoentjuh / 158 / 1551SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zo danquote:
Goed gedaan!Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Wel prima. We gaan maar gewoon door hé.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:24 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja ik probeer me vast te houden aan het positieve maar das lastig eigenlijk, maar proberen kan altijd
Hoe is het met jou?
En netjes dat je een jaar clean bent schattrots op je
Keiharde porno!![]()
Dankquote:
Dank duudje.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima. We gaan maar gewoon door hé.
En netjes dat je een jaar clean bent schattrots op je
![]()
Zeker gewoon doorgaan, we kunnen effe niet anders![]()
quote:Ik ken het niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna limoentjughquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2020 14:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1618 / 8956
2. PlymouthFury / 1046 / 6075
3. devzero / 760 / 2961
4. FreshFruit / 714 / 5021
5. skysherrif / 609 / 5155
6. aKboR / 569 / 3207
7. Nizno / 550 / 5647
8. engine / 527 / 2837
9. dud0r / 525 / 3847
10. Dr.Mikey / 483 / 3229
11. mario390 / 443 / 3076
12. Jippie68 / 417 / 3808
13. Mrsloveable / 350 / 2697
14. moemoe / 250 / 732
15. madam-april / 227 / 3040
16. 88-4 / 225 / 1825
17. Mickytjuh / 194 / 1955
18. hemarookworst / 167 / 1233
19. PoezeligDing / 163 / 1203
20. Limoentjuh / 158 / 1551Bijna limoentjuh ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dank duudje.![]()
Zeker gewoon doorgaan, we kunnen effe niet anders![]()
En als dit voorbij is gaan we gezellig meeten![]()
Keiharde porno!![]()
Aah liefquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet uit mijn omgeving hoe moeilijk dat isnogmaals bedankt. Zeker lastig en het zal altijd een puntje blijven. maar we gaan er voor!
![]()
Zie nu pas dat je niet in de top 20 staat
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
Bijna limoentjugh
[..]
Bijna limoentjuh ingehaald![]()
Mooie quote welquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:35 schreef Jippie68 het volgende:
Zie nu pas dat je niet in de top 20 staat
[..]Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
pfff zoek het niet meerOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Je bent echt een sterke vrouw als je al zover gekomen bent.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:35 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Aah liefnogmaals bedankt. Zeker lastig en het zal altijd een puntje blijven. maar we gaan er voor!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: