nee ik ook niet ..quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die staan er toch maar ondanks alles
ik zou het helemaal niet fijn vinden in een supermarkt op dit moment
Staat een hoop in de knop nu, zal even kijken welke echt bescherming nodig heeft.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, bescherm hem maar goed schijnt winterweer aan te komen
oja das wel nodig. Het gewicht van een donut is onvoorspelbaar soms.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:14 schreef Filosoofert het volgende:
net ff een donut gehaald bij de Jumbo, toch maar ff in een winkelwagentje gegooid
Moestquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:15 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
oja das wel nodig. Het gewicht van een donut is onvoorspelbaar soms.
Ja vind ik ook vieze dingen, smaken zo naar oliequote:
Nee joh, lekkerquote:
Poh die van Dunkin' zijn lekkerquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Mo0nlight het volgende:
gisteren had ik vanille donuts, die waren heerlijk
Kan ik me wel iets bij voorstellen,die met kleuren sprinkels?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook vieze dingen, smaken zo naar olie
Max is er gek op
Neejoh beter, dan gaan mensen er niet massaal op uitquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:48 schreef Dotteke het volgende:
En dit ziet er ook niet rooskleurig uit
https://www.weeronline.nl(...)V8anpkp3HTKoS_XoJpU8
JA!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Poh die van Dunkin' zijn lekker
Blijkbaar is het weer voorspellen moeilijker geworden omdat ze minder data krijgen van vliegtuigen momenteel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh beter, dan gaan mensen er niet massaal op uit
Nee, eigenlijk de naturel zonder poespasquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen,die met kleuren sprinkels?
Raar is dat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee joh, lekker
Ik heb altijd zin in zoet als ik gerookt heb
Werkt dat zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Blijkbaar is het weer voorspellen moeilijker geworden omdat ze minder data krijgen van vliegtuigen momenteel.
Soul haalt die soms nog weleens,ze gaat zo koekjes bakken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk de naturel zonder poespas
was vanochtend op de radioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |