DIep droevig is ditquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag die brief vandaag,kon het eerst niet geloven dat het echt was.
En er doden op de grond lagen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
Stukgaanquote:
Melken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.
Doe je het dagelijks?
O nee, niet gehoord. Dat is schandaligquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
Koeienquote:
Heb wel eens gelezen van iemand die een verbouwing wilde tegenhouden in de buurt en daarvoor zelfs naar de rechter ging, maar ongelijk kreeg omdat hij een nee/nee sticker op de voordeur had en daarmee had gekozen om niet geïnformeerd te worden door de gemeente.quote:
Melken als in koeien melken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Filosoofert het volgende:
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.
Doe je het dagelijks?
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in UtrechtDen Haag:quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk zet dit zich voort
verspreiding-coronavirus-in-nederland-remt-af-
https://www.nu.nl/coronav(...)t-aan-ic-bedden.html
Dat dacht ik ook net, bovendien wordt er een duidelijk voorbehoud gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in Utrecht:
[ afbeelding ]
De journalist heet Utrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in Utrecht:
[ afbeelding ]
Sterkte gewenst voor je vader.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van Corona
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
O, dat is minder Kopje, hopelijk is je vader niet bij hem in de buurt geweestquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Lief hèquote:
Klopt.quote:
Xdquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh haha, te snel overheen gelezen, in Den Haag dan
@:haags_kwartiertje
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Jij bent zeker dat beertje aan de rechterkant?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
Voor iedereen die behoefte heeft aan een platonische knuffel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent zeker dat beertje aan de rechterkant?
Jazeker koeien jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Melken als in koeien melken?
Nee zeker niet. Zo af en toe met vrienden
Moet hij wetenquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Lil Kleine is lekker op vakantie in Dubai.
Ben je boer?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef Filosoofert het volgende:
Jazeker koeien ja
En daar zit een groot verschil in, af en toe of dagelijks al 10 jaar
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je boer?
Jij blowt al 10 jaar dagelijks dan?
Hij wel, maar liever dan ik, zit nu toch liever thuis dan wiet waait wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
Lil Kleine is lekker op vakantie in Dubai.
Liev.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
Voor iedereen die behoefte heeft aan een platonische knuffel
[ afbeelding ]
Nee dat weet ik niet, ik dacht van nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:07 schreef Jippie68 het volgende:
Vreselijk!
Weet je misschien ook of hij al ziek was voor Corona?
[..]
Nee, een vriend van me is boer en ik werk daar verschillende avonden en in het weekend mee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben je boer?
Jij blowt al 10 jaar dagelijks dan?
Oh oké. En dat is inderdaad al een hele tijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:16 schreef Filosoofert het volgende:
Nee, een vriend van me is boer en ik werk daar verschillende avonden en in het weekend mee.
En ja, ik blow al ff ja.
Wiet is even wat anders.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij wel, maar liever dan ik, zit nu toch liever thuis dan wiet waait weg
Je wil TT.quote:
Om wat te vieren?quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:14 schreef Mo0nlight het volgende:
vanavond eten met mijn begeleider om te vieren dat.... spannend ! Pff.
Waait ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wiet is even wat anders.
Maar je hebt helemaal gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |