Jup, maar dat willen we/ze/hun/hemze dus aanpassenquote:
Wij hebben de Nee/Nee,scheelt me enorm veel bende.Ik kijk als ik wil de folders wel online.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het zou veel plastic en papier schelen als je géén reclamezooi krijgt tenzij je aangeeft dat wel te willen
Moeilijk doen om het moeilijk doen?quote:
Crazy 88.quote:
Achja, gaat de tijd wat sneller. Zit toch te niksenquote:
Geloof wel dat de aankondigingen van de Gemeentes altijd in de huis aan huisbladen staan. Handig als je verbouwingen van de buren wil dwarsliggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hebben een Nee-Nee.Ben ik heel blij mee
[..]
Wij hebben de Nee/Nee,scheelt me enorm veel bende.Ik kijk als ik wil de folders wel online.
Ik zag die brief vandaag,kon het eerst niet geloven dat het echt was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook erg he, hoe durven ze
https://www.telegraaf.nl/(...)eegemaakt-klaag-niet
Word jij niet heel moe daarna? Ik heb dat wel altijd. Eerst vreetkick en daarna moequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:49 schreef Filosoofert het volgende:
Achja, gaat de tijd wat sneller. Zit toch te niksen
Ik woon in een huurhuis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof wel dat de aankondigingen van de Gemeentes altijd in de huis aan huisbladen staan. Handig als je verbouwingen van de buren wil dwarsliggen
Warm gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Crazy 88.![]()
Het is een heerlijke dag.
quote:
Wat een imbecielen!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook erg he, hoe durven ze
https://www.telegraaf.nl/(...)eegemaakt-klaag-niet
Lekker danquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
quote:
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Word jij niet heel moe daarna? Ik heb dat wel altijd. Eerst vreetkick en daarna moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |