Tussen je billen?quote:
wut?quote:
Vraag ik altijd aan @mario390quote:
Ow oké dan is het goedquote:
Zeker weten!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:25 schreef Dotteke het volgende:
O, nou dan kan je toch gezellig een uurtje mee doen hier.
quote:
Is lekker hoor,zo`n smeltende Almond.quote:
Vooral het gevoel van nootjes tussen je billenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is lekker hoor,zo`n smeltende Almond.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is lekker hoor,zo`n smeltende Almond.
Jij weet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vooral het gevoel van nootjes tussen je billen
Heb je al dikke swang geklapt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit wil ik eigenlijk nog ff scoren vanmiddag
Eigenlijk wel een goed plan toch, had het nog niet gehoord.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:43 schreef Jippie68 het volgende:
VNG informeert over Ja-Ja sticker
De Ja-Ja sticker wint aan terrein in Nederland, maar diverse rechtszaken laten zien dat de invoering niet zonder slag of stoot gaat. De VNG helpt gemeenten met een Q&A.
De Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG) heeft een lijst met veel gestelde vragen en hun antwoorden over het onderwerp opgesteld. Eerder vroegen drukwerkbedrijven om landelijke afspraken over de Ja-Ja sticker, maar dat vond de VNG ondoenlijk. Wel gaf de vereniging toen aan te werken aan een Q&A, om gemeenten te helpen zelf een weloverwogen keuze te maken.
In de Q&A, te raadplegen via de website van de VNG, gaat het bijvoorbeeld over of de Ja-Ja sticker van toepassing is op huis-aan-huisbladen, hoe om te gaan met de bestaande Nee-Ja en Nee-Nee stickers, welke aspecten meegenomen moeten worden in de overwegingen om het systeem aan te passen en of er al resultaten bekend zijn. Zo concludeerde de gemeente Amsterdam na een evaluatie in 2018 dat het draagvlak voor de Ja-Ja sticker hoog was en een meerderheid van de inwoners er geen gebruik van zou maken, zodat ze dus geen reclame meer zou ontvangen.
Afvalonline.nl
Het zou veel plastic en papier schelen als je géén reclamezooi krijgt tenzij je aangeeft dat wel te willenquote:
Jup, maar dat willen we/ze/hun/hemze dus aanpassenquote:
Wij hebben de Nee/Nee,scheelt me enorm veel bende.Ik kijk als ik wil de folders wel online.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het zou veel plastic en papier schelen als je géén reclamezooi krijgt tenzij je aangeeft dat wel te willen
Moeilijk doen om het moeilijk doen?quote:
Crazy 88.quote:
Achja, gaat de tijd wat sneller. Zit toch te niksenquote:
Geloof wel dat de aankondigingen van de Gemeentes altijd in de huis aan huisbladen staan. Handig als je verbouwingen van de buren wil dwarsliggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
Wij hebben een Nee-Nee.Ben ik heel blij mee
[..]
Wij hebben de Nee/Nee,scheelt me enorm veel bende.Ik kijk als ik wil de folders wel online.
Ik zag die brief vandaag,kon het eerst niet geloven dat het echt was.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook erg he, hoe durven ze
https://www.telegraaf.nl/(...)eegemaakt-klaag-niet
Word jij niet heel moe daarna? Ik heb dat wel altijd. Eerst vreetkick en daarna moequote:Op woensdag 25 maart 2020 13:49 schreef Filosoofert het volgende:
Achja, gaat de tijd wat sneller. Zit toch te niksen
Ik woon in een huurhuis.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Geloof wel dat de aankondigingen van de Gemeentes altijd in de huis aan huisbladen staan. Handig als je verbouwingen van de buren wil dwarsliggen
Warm gewoon.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Crazy 88.![]()
Het is een heerlijke dag.
quote:
Wat een imbecielen!quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:48 schreef Dotteke het volgende:
DIt is toch ook erg he, hoe durven ze
https://www.telegraaf.nl/(...)eegemaakt-klaag-niet
Lekker danquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
quote:
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Word jij niet heel moe daarna? Ik heb dat wel altijd. Eerst vreetkick en daarna moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |