DIep droevig is ditquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag die brief vandaag,kon het eerst niet geloven dat het echt was.
En er doden op de grond lagen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
Stukgaanquote:
Melken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.
Doe je het dagelijks?
O nee, niet gehoord. Dat is schandaligquote:Op woensdag 25 maart 2020 13:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een imbecielen!
Had je gisteravond ook gehoord op het nieuws dat in Spanje het leger overledenen ging ophalen uit een verzorgingshuis, maar dat er levende patiënten tussen lagen![]()
![]()
![]()
Koeienquote:
Heb wel eens gelezen van iemand die een verbouwing wilde tegenhouden in de buurt en daarvoor zelfs naar de rechter ging, maar ongelijk kreeg omdat hij een nee/nee sticker op de voordeur had en daarmee had gekozen om niet geïnformeerd te worden door de gemeente.quote:
Melken als in koeien melken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:54 schreef Filosoofert het volgende:
's Avonds wel, maar ik moet dadelijk nog melken. En een beetje beweging trekt mijn energieniveau wel weer op.
Doe je het dagelijks?
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in UtrechtDen Haag:quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
Hopelijk zet dit zich voort
verspreiding-coronavirus-in-nederland-remt-af-
https://www.nu.nl/coronav(...)t-aan-ic-bedden.html
Dat dacht ik ook net, bovendien wordt er een duidelijk voorbehoud gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in Utrecht:
[ afbeelding ]
De journalist heet Utrecht.quote:Op woensdag 25 maart 2020 13:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misleidende kop van het artikel. Was technische briefing van van Dissel, de exponentiële groei lijkt wel wat af te vlakken inderdaad, maar als deze kop nu boven de nieuwsberichten komt dan is dit ineens de markt in Utrecht:
[ afbeelding ]
Sterkte gewenst voor je vader.quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Collega van mijn vader is vannacht overleden aan de gevolgen van Corona
quote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
O, dat is minder Kopje, hopelijk is je vader niet bij hem in de buurt geweestquote:Op woensdag 25 maart 2020 14:01 schreef Kopjechino het volgende:
Lief hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |