abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192279586
:W goedemorgen.
B was hier. Was fijn O+
En hij heeft geholpen om m'n thermostaatkraan te monteren O+ dat is heerlijk!
Nu omkleden en de deur uit om te gaan hardlopen.

:* aan iedereen die het kan gebruiken.
@uniekhoorn jouw posts klinken altijd zo lief :)
@Blues balen van zieke collega, hoop dat die je niet aangestoken heeft :X
@Isabeau :*
pi_192279595
Goedemorgen dotjes. O+
pi_192279645
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 07:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

vanaf de laptop wel :+
denk ik...

CUL / Wat eten en drinken we vandaag #462
Hebbus.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192279654
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik dacht... ik ga even wat squats doen..... op zich vond ik die altijd wel leuk....
.... maar toen ik een bodypump routine opzetten (qua muziek) en 'Knife Party - Power Glove' hoorde...wist ik weer hoe dood ik in de lessen altijd ging...in de eerste 5 minuten ook :')

Mis dat toch wel.... ik heb weliswaar geen gewichten/bars hier, maar misschien toch maar eens op zoek naar de instructievideo's. Al doe ik maar de warming up, dan heb ik al meer bewogen dan in de afgelopen 2 jaar 8-)
De officiële bodypump is van Les Mills, en die hebben ook een On Demand functionaliteit waarmee je thuis kan sporten. 14.95 per maand bij een maandabonnement met 14 day free trial. Klik!. Geen affiliate link oid hoor! Ik heb het zelf wel en ben er ook heel blij mee, zeker nu.
En daar zitten ook allerlei andere lessen in (BodyCombat, bodybalance, grit, cx worx, bodyattack..) ook vanalles waar je geen spullen voor nodig hebt.
  donderdag 26 maart 2020 @ 08:28:24 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_192279831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 06:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja omdat ze her en der online dat adviseren.

Vraag me af of dat werkt.. stof of een virus.. dat scheelt nogal.
Ik kan het plaatje niet meer terug vinden. Maar het gaat om de grote van het virus en de doorlaatbaarheid van een bepaalde stof. De grote van het virus is ongeveer 0.2 micron. Filters\stoffen die dit tegenhouden werken. Hier een test en uitleg mbt verschillende maskers.
https://smartairfilters.c(...)s-n95-surgical-mask/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_192280013
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa ;( hoop dat je oom het red, ook al kan hij zelf niet vechten. Ziekenhuis moet vechten voor em. Sterkte :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192280215
Isa :*
pi_192280291
Och Isa, dat klinkt heel erg beangstigend.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192280339
Oh bah Isa :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192280345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, best wel. Ouders van mijn nichtje waarmee we uit eten zijn geweest overigens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192280413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit ja ;(
Spoilers!
pi_192280449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, best wel. Ouders van mijn nichtje waarmee we uit eten zijn geweest overigens.
Dus zij mag ook niet naar haar vader, haar zoon niet naar opa. Gruwelijk is dit.
pi_192280461
Sterkte Isa. Rotperiode. :*
pi_192280463
OMG. De work-out vandaag heeft ook een carpush. :D _O- _O-
pi_192280488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Dus zij mag ook niet naar haar vader, haar zoon niet naar opa. Gruwelijk is dit.
Ja, gruwelijk voor veel mensen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Lonaa ze houden de humor er wel in *O* :D
pi_192280511
Ze doen echt heel goed hun best @Isabeau. :Y O+
pi_192280523
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ze doen echt heel goed hun best @:Isabeau. :Y O+
Wij hebben echt niets gehoord van onze sportschool op 'helaas moeten we sluiten tot 6 april' na.
  donderdag 26 maart 2020 @ 09:28:28 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_192280607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wij hebben echt niets gehoord van onze sportschool op 'helaas moeten we sluiten tot 6 april' na.
Hier is de sportschool open volgens de website. Alleen geen begeleiding.
pi_192280623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:28 schreef z80 het volgende:

Hier is de sportschool open volgens de website. Alleen geen begeleiding.
Ja, dat mag dus niet :? Er mogen niet allemaal mensen bij elkaar in een pand zijn.
pi_192280728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat mag dus niet :? Er mogen niet allemaal mensen bij elkaar in een pand zijn.
Misschien in Duitsland wel? Hoewel daar ook een samenscholingsverbod geldt, dus dat is gek.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192280810
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Vanyel op 26-03-2020 09:43:00 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192280825
3 tegelijk in het pand?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 26 maart 2020 @ 09:43:57 #278
63722 z80
I fink you freaky
pi_192280833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ik zag het op de site staan. Ben er nog niet geweest.
pi_192281049
Sterkte Isa, heel beangstigend voor jou en je familie ;(

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn sportschool is net uitgebreid met een tweede ruimte, dik drama dus. En hij gaat niet uit van openen na 6 april.
Nu heeft de eigenaar/trainer gevraagd of mensen vanaf 6 april 45% van het tarief willen betalen, tot de lessen weer starten. Zodra de lessen weer starten krijg je dan 50% korting voor diezelfde periode.
Al in al dus 5% korting als je meedoet en hij heeft de komende tijd in ieder geval wat inkomsten. Ik vind het een leuk en creatief idee en doe mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:02:55 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192281112
Slim voorstel; als ie daarmee in ieder geval zijn (extra) rentelasten en vaste kosten kan benaderen kan ie het wellicht net lang genoeg uitzingen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192281190
Slim ja.
Mijn sportschool heeft een aantal thuisworkouts op de site gezet voor mensen die normaal naar de fitness gaan. Je gebruikt o.a. stoelen en boeken/rijstpakken/flessen. Als iemand interesse heeft kan ik wel een linkje opzoeken, je kunt er als niet-lid ook bij.
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:08:08 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192281193
Goedemorgen :W
Dit wordt een lange dag..
Begon al met mijn bed niet uit kunnen komen ondanks de wekker. Al ben ik maar een kwartiertje later begonnen met wrrken, dus het leed valt te overzien :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:11:03 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_192281233
Als het nog wat warmer wil worden buiten dan de voortuin een schoffelen. Wat laurier kappen. Wat mos en blad wegwerken en misschien de grasmaaier eens aanzwengelen. De strijk moet maar een dag wachten. Geen zin in.
pi_192281242
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedemorgen :W
Dit wordt een lange dag..
Begon al met mijn bed niet uit kunnen komen ondanks de wekker. Al ben ik maar een kwartiertje later begonnen met wrrken, dus het leed valt te overzien :P
Hier ook bizar slecht geslapen.
Wel
Om half 6 al wakker want mijn lief moest naar huis om daar te werken.
Nu enigzins brakkig in een conference call.
pi_192281249
Ik had toevallig een maand geleden besloten om een half jaar pauze te nemen van dansen. Ben benieuwd of het naar de zomervakantie weer wordt opgestart want ze zaten ook net in een nieuwe ruimte.

Verder wel erg blij met onze sportkamer op zolder :D
pi_192281252
Ik heb weer 10 km door het bos gedraafd. Ging stukken beter dan vorige week; nu is maar één van mijn kuiten moe en stijf en vorige week waren ze dat allebei _O-

Dit keer een stuk minder imbeciele hondenuitlaters dan eergisteren. Dat is wel gek. Ik heb degene met de oerdomme teckel wel weer gezien en ik ben weer net niet op 'm gaan staan :')

Kennelijk hijg en stamp ik toch niet zo hard als ik dacht, want ik kreeg van twee wandelende dames in sportkleding een preek over dat ik aan moest kondigen dat ik erlangs wilde, want dan konden ze aan de kant en dat was voor iedereen veiliger enz enz.
Ze liepen al aan de kant.
En meestal als ik van tevoren roep of ik erlangs mag, gaan mensen óf mopperen óf geschrokken midden op het pad stilstaan :')
Maar goed, ik ben toch niet zo'n stampende hijger dus *O*
Is natuurlijk voor mezelf ook anders, want ik loop er een uur lang naar te luisteren. :s)
pi_192281277
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik had toevallig een maand geleden besloten om een half jaar pauze te nemen van dansen. Ben benieuwd of het naar de zomervakantie weer wordt opgestart want ze zaten ook net in een nieuwe ruimte.

Verder wel erg blij met onze sportkamer op zolder :D
Waarom? Ik dacht dat je het eerst nogal fanatiek deed. Blessure of niet leuk meer of zo? :*
pi_192281329
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 08:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik kan het plaatje niet meer terug vinden. Maar het gaat om de grote van het virus en de doorlaatbaarheid van een bepaalde stof. De grote van het virus is ongeveer 0.2 micron. Filters\stoffen die dit tegenhouden werken. Hier een test en uitleg mbt verschillende maskers.
https://smartairfilters.c(...)s-n95-surgical-mask/
Ah zoiets zocht ik idd

Straks even lezen.
Ik zag ook mensen die opgevouwen keukenpapier adviseerden of gewoon vilt..

Dan waren die maskers voor het ziekenhuis OOK niet zo’n probleem zijn.
pi_192281381
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 08:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

De officiële bodypump is van Les Mills, en die hebben ook een On Demand functionaliteit waarmee je thuis kan sporten. 14.95 per maand bij een maandabonnement met 14 day free trial. Klik!. Geen affiliate link oid hoor! Ik heb het zelf wel en ben er ook heel blij mee, zeker nu.
En daar zitten ook allerlei andere lessen in (BodyCombat, bodybalance, grit, cx worx, bodyattack..) ook vanalles waar je geen spullen voor nodig hebt.
Ja, ik zag het ja! Zat er inderdaad al naar te kijken, want ik vond hun bodypump - ook de oefeningen zonder bars - vaak wel prettig qua ritme/afwisseling.

(Nouja, en anders bestel ik via bol wel wat materiaal. Voorlopig zit ik toch binnen :P )
pi_192281407
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah zoiets zocht ik idd

Straks even lezen.

Vriend vertelde hier dat een aantal van zijn aziatische collega's er ook mee bezig waren, en vaatdoekjes (die gele) schijnen beter te werken (filteren) dan bijvoorbeeld katoen.
Maar nee, voor ziekenhuispersoneel zal dat niet afdoende zijn. Voor op straat kan het toch wel wat schelen.

Vriend's werk heeft als het goed is een hele batch maskers laten overkomen uit China, voor de ziekenhuizen hier. En ik dacht ook dat ze meehielpen met zelf een fabriek op te zetten nu hier in NL :)
pi_192281415
quote:

[..]

Ah zoiets zocht ik idd

Straks even lezen.

Virus reist zo door keukenpapier en vilt heen.
Als je zelf verkouden/hooikoortsklachten bent en dus niet besmet, dan hou je je spetters ermee binnen. Maar verder zie ik het vooral als een schijnveiligheid. En zou me er bij een besmet persoon echt niet oké bij voelen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192281480
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom? Ik dacht dat je het eerst nogal fanatiek deed. Blessure of niet leuk meer of zo? :*
Had er even niet zo veel plezier meer in :)
Lessen waren veranderd en er staan al een tijd weinig tot geen optredens op het programma.

Maar dat komt allemaal wel weer :) heb wel vaker dat ik even pauze van een hobby neem.
pi_192281497
:* voor Isa en familie. Wat voel je je dan machteloos hè.

@Uniek: was het Kaatje dan? :D

*verder terugleest*
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:26:49 #294
63722 z80
I fink you freaky
pi_192281518
quote:

[..]

Ah zoiets zocht ik idd

Straks even lezen.

Deze zocht ik. Zeer duidelijke uitleg over verschillende materialen en hun filterwerking.
https://smartairfilters.c(...)diy-face-mask-virus/
pi_192281538
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Virus reist zo door keukenpapier en vilt heen.
Als je zelf verkouden/hooikoortsklachten bent en dus niet besmet, dan hou je je spetters ermee binnen. Maar verder zie ik het vooral als een schijnveiligheid. En zou me er bij een besmet persoon echt niet oké bij voelen.
Het zorgt er ook voor dat je minder met je fikken aan je bakkes zit. :7
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:29:03 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192281556
waarom zou je met je fikken in je bakkes willen zitten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:29:03 #297
63722 z80
I fink you freaky
pi_192281557
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet bepaald. Voor eten, drinken en roken gaat het masker af en weer op.
En constant verschuiven omdat je het niet gewent bent helpt ook niet.
pi_192281584
Kan even niet vinden hoe en wat, hier iets meer uitleg
https://www.ed.nl/eindhov(...)jes%20maken%20belgie
pi_192281587
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het maakt je bewuster inderdaad.
Maar als een besmet persoon hoest dan reist het virus er zo doorheen. Heb je geen fikken voor nodig.
pi_192281592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Niet bepaald. Voor eten, drinken en roken gaat het masker af en weer op.
En constant verschuiven omdat je het niet gewent bent helpt ook niet.
Ik bedoelde vooral als je bijv toch even naar een supermarkt moet en onder de mensen bent. Ik ga thuis echt geen masker dragen :')
pi_192281598
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het maakt je bewuster inderdaad.
Maar als een besmet persoon hoest dan reist het virus er zo doorheen. Heb je geen fikken voor nodig.
Meer afstand, minder doden *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')