Hmm hij is nu wel blauw..quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, brococli stond voor vanavavond op het programma. Tag nog steeds niet ontvange, trouwens
vanaf de laptop welquote:Op donderdag 26 maart 2020 07:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hij is nu wel blauw..
In het wat eten en drinken we vandaag topic.
Geen idee hoe ik mobiel naar een post link eigenlijk
Op de PI gaan staan van de post die je wil linken en link kopiëren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hij is nu wel blauw..
In het wat eten en drinken we vandaag topic.
Geen idee hoe ik mobiel naar een post link eigenlijk
ah dat lukte vorige keer niet via mobiel..quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op de PI gaan staan van de post die je wil linken en link kopiëren.
Zo dus CUL / [CULSC] De geur van 1000 doden. Tevens hamsters.
Hebbus.quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
vanaf de laptop wel![]()
denk ik...
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #462
De officiële bodypump is van Les Mills, en die hebben ook een On Demand functionaliteit waarmee je thuis kan sporten. 14.95 per maand bij een maandabonnement met 14 day free trial. Klik!. Geen affiliate link oid hoor! Ik heb het zelf wel en ben er ook heel blij mee, zeker nu.quote:Op woensdag 25 maart 2020 20:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik dacht... ik ga even wat squats doen..... op zich vond ik die altijd wel leuk....
.... maar toen ik een bodypump routine opzetten (qua muziek) en 'Knife Party - Power Glove' hoorde...wist ik weer hoe dood ik in de lessen altijd ging...in de eerste 5 minuten ook![]()
Mis dat toch wel.... ik heb weliswaar geen gewichten/bars hier, maar misschien toch maar eens op zoek naar de instructievideo's. Al doe ik maar de warming up, dan heb ik al meer bewogen dan in de afgelopen 2 jaar
Ik kan het plaatje niet meer terug vinden. Maar het gaat om de grote van het virus en de doorlaatbaarheid van een bepaalde stof. De grote van het virus is ongeveer 0.2 micron. Filters\stoffen die dit tegenhouden werken. Hier een test en uitleg mbt verschillende maskers.quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja omdat ze her en der online dat adviseren.
Vraag me af of dat werkt.. stof of een virus.. dat scheelt nogal.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Isahoop dat je oom het red, ook al kan hij zelf niet vechten. Ziekenhuis moet vechten voor em. Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, best wel. Ouders van mijn nichtje waarmee we uit eten zijn geweest overigens.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Isa, dat klinkt heel erg beangstigend.
Dit jaquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Isa, dat klinkt heel erg beangstigend.
Dus zij mag ook niet naar haar vader, haar zoon niet naar opa. Gruwelijk is dit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ouders van mijn nichtje waarmee we uit eten zijn geweest overigens.
Ja, gruwelijk voor veel mensen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Dus zij mag ook niet naar haar vader, haar zoon niet naar opa. Gruwelijk is dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lonaa ze houden de humor er wel in![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Wij hebben echt niets gehoord van onze sportschool op 'helaas moeten we sluiten tot 6 april' na.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ze doen echt heel goed hun best @:Isabeau.![]()
Hier is de sportschool open volgens de website. Alleen geen begeleiding.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben echt niets gehoord van onze sportschool op 'helaas moeten we sluiten tot 6 april' na.
Ja, dat mag dus nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:28 schreef z80 het volgende:
Hier is de sportschool open volgens de website. Alleen geen begeleiding.
Misschien in Duitsland wel? Hoewel daar ook een samenscholingsverbod geldt, dus dat is gek.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus nietEr mogen niet allemaal mensen bij elkaar in een pand zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |