Toffe seriequote:Op woensdag 25 maart 2020 21:37 schreef Barreltje het volgende:
Hier begonnen met " the witcher"..
En aan het wachten op een pakketje wat al de hele dag komt..
Morgen zullen mijn pakketjes wel aankomen? Of heeft de PTT al coronavertraging?quote:Op woensdag 25 maart 2020 21:37 schreef Barreltje het volgende:
Oh! Jouw briefjes (incl fijn kerstfeestquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Morgen zullen mijn pakketjes wel aankomen? Of heeft de PTT al coronavertraging?
Oh ja nog gefeliciteerd met je nieuwe jobquote:Op woensdag 25 maart 2020 21:37 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb ook een naar coronaverhaal inmiddels. Oom van mij, 80+ met comorbiditeiten. Dus hoogstwaarschijnlijk mijn tante ook besmet. Hij ligt nu in het ziekenhuis en volgens mijn tante te moe om te 'vechten' (ik hou niet van die woordkeus).quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een nare, verdrietige en enge verhalen over corona![]()
En dan zijn er nog te veel die t nog steeds geen serieus vinden![]()
Gelukkig merkte ik vandaag voor t eerst echt verschil in rustiger buiten.
Meh, naar, zulk nieuws.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een naar coronaverhaal inmiddels. Oom van mij, 80+ met comorbiditeiten. Dus hoogstwaarschijnlijk mijn tante ook besmet. Hij ligt nu in het ziekenhuis en volgens mijn tante te moe om te 'vechten' (ik hou niet van die woordkeus).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan kan ik ook wel boven slapen.
Na een paar treden toch maar op de bank slapen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
2020 is nu al een kutjaar en we zijn nog maar net begonnenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ik de kracht om het een beetje gezellig te makenUniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan kan ik ook wel boven slapen.
Na een paar treden toch maar op de bank slapenIk kreeg een glimlach op mijn gezicht door jou. Maar dus toch nog te slap om boven te gaan slapen. Hoop dat je snel verder aansterkt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mijn broertje stelde voor om nu maar vast via Facetime te gourmetten, dan kunnen we kerst alvast schrappen en zo snel mogelijk aan 2021 beginnen...quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
2020 is nu al een kutjaar en we zijn nog maar net begonnen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ik de kracht om het een beetje gezellig te makenWel zorgen dat je goed ligt he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan kan ik ook wel boven slapen.
Na een paar treden toch maar op de bank slapenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
kreukels?quote:
Nou dat je iig niet als een bejaarde van de bank af kruipt morgenochtendquote:
Die plank vind ik ook tof... zie je de tulpen?? In de enige vaas die ik had en geen tijd meer had om een goede vaas te kopen?? Die is van een hele lieve vrouw een hele lievequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:30 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte IsaRotnieuws.
Slaapt je bank wel een beetje OK Uniek?Ziet er wel gezellig uit! Die wandplank vind ik tof!
(Ik ben een sucker voor boomstammen/hout/etc.)
Tof, had iemand die je gestuurd? Lief!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die plank vind ik ook tof... zie je de tulpen?? In de enige vaas die ik had en geen tijd meer had om een goede vaas te kopen?? Die is van een hele lieve vrouw een hele lieve
Ja, je kent haarquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tof, had iemand die je gestuurd? Lief!
Die planken zijn fantastischquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Die plank vind ik ook tof... zie je de tulpen?? In de enige vaas die ik had en geen tijd meer had om een goede vaas te kopen?? Die is van een hele lieve vrouw een hele lieve
Als zaterdag toch de klok vooruit gaat, waarom dan niet een maand of drie ipv een uurtjequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn broertje stelde voor om nu maar vast via Facetime te gourmetten, dan kunnen we kerst alvast schrappen en zo snel mogelijk aan 2021 beginnen...
Nopequote:
Mis gegokt...quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope
Maar zij is wel wie Fietsie bedoelde
Achquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook een naar coronaverhaal inmiddels. Oom van mij, 80+ met comorbiditeiten. Dus hoogstwaarschijnlijk mijn tante ook besmet. Hij ligt nu in het ziekenhuis en volgens mijn tante te moe om te 'vechten' (ik hou niet van die woordkeus).
zoals dat het toch wel erg mooi is dat voedsel gewoon uit eigen land komt en niet van overver zoals desinfectiegel en mondkapjes.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
kleine radertjes die oh zo veel belangrijker blijken dan iedereen dacht
Blijft verbazend dat de HEPA-filter fabricerende fabriek in Heerenveen dan weer geen mondkapjes materiaal kan leverenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
zoals dat het toch wel erg mooi is dat voedsel gewoon uit eigen land komt en niet van overver zoals desinfectiegel en mondkapjes.
Sorry voor een slechte vaasquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ziet het er toch gezellig uit bij je Uniek. Hoop dat je een beetje kunt slapen en dat het morgen een beetje beter gaat.
Gekkie, ze hebben water, dan doen ze het wat langer.quote:
Haha, dat zijn leuke dingenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gekkie, ze hebben water, dan doen ze het wat langer.
Ik kwam van de week op een ochtend tulpen door de kamer tegen. Een van de diva’s liet haar innerlijke bloemist naar buiten komen.
Uhm ja nogal. Hoorde van iemand die zo'n centraal stofzuigsysteem in huis heeft dat nieuwe zakken en dingetje was omdat de grondstof voor mondkapjes werd gebruikt...quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Blijft verbazend dat de HEPA-filter fabricerende fabriek in Heerenveen dan weer geen mondkapjes materiaal kan leveren
Mja omdat ze her en der online dat adviseren.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhm ja nogal. Hoorde van iemand die zo'n centraal stofzuigsysteem in huis heeft dat nieuwe zakken en dingetje was omdat de grondstof voor mondkapjes werd gebruikt...
Ik had je getagd bij broccoli maar zonder hoofdletter ging dat kennelijk niet goed.quote:
Nee, brococli stond voor vanavavond op het programma. Tag nog steeds niet ontvange, trouwensquote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had je getagd bij broccoli maar zonder hoofdletter ging dat kennelijk niet goed.
Nu nog maar keer gedaan.
In de hoop dat je broccoli niet allang op is dus
Hmm hij is nu wel blauw..quote:Op donderdag 26 maart 2020 06:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, brococli stond voor vanavavond op het programma. Tag nog steeds niet ontvange, trouwens
vanaf de laptop welquote:Op donderdag 26 maart 2020 07:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hij is nu wel blauw..
In het wat eten en drinken we vandaag topic.
Geen idee hoe ik mobiel naar een post link eigenlijk
Op de PI gaan staan van de post die je wil linken en link kopiëren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hij is nu wel blauw..
In het wat eten en drinken we vandaag topic.
Geen idee hoe ik mobiel naar een post link eigenlijk
ah dat lukte vorige keer niet via mobiel..quote:Op donderdag 26 maart 2020 07:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op de PI gaan staan van de post die je wil linken en link kopiëren.
Zo dus CUL / [CULSC] De geur van 1000 doden. Tevens hamsters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |