Weet ik veel. Ik zag het op de site staan. Ben er nog niet geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat mag dus nietEr mogen niet allemaal mensen bij elkaar in een pand zijn.
Mijn sportschool is net uitgebreid met een tweede ruimte, dik drama dus. En hij gaat niet uit van openen na 6 april.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wij hebben echt niets gehoord van onze sportschool op 'helaas moeten we sluiten tot 6 april' na.
Hier ook bizar slecht geslapen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedemorgen
Dit wordt een lange dag..
Begon al met mijn bed niet uit kunnen komen ondanks de wekker. Al ben ik maar een kwartiertje later begonnen met wrrken, dus het leed valt te overzien
Waarom? Ik dacht dat je het eerst nogal fanatiek deed. Blessure of niet leuk meer of zo?quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik had toevallig een maand geleden besloten om een half jaar pauze te nemen van dansen. Ben benieuwd of het naar de zomervakantie weer wordt opgestart want ze zaten ook net in een nieuwe ruimte.
Verder wel erg blij met onze sportkamer op zolder
Ah zoiets zocht ik iddquote:Op donderdag 26 maart 2020 08:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet meer terug vinden. Maar het gaat om de grote van het virus en de doorlaatbaarheid van een bepaalde stof. De grote van het virus is ongeveer 0.2 micron. Filters\stoffen die dit tegenhouden werken. Hier een test en uitleg mbt verschillende maskers.
https://smartairfilters.c(...)s-n95-surgical-mask/
Ja, ik zag het ja! Zat er inderdaad al naar te kijken, want ik vond hun bodypump - ook de oefeningen zonder bars - vaak wel prettig qua ritme/afwisseling.quote:Op donderdag 26 maart 2020 08:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
De officiële bodypump is van Les Mills, en die hebben ook een On Demand functionaliteit waarmee je thuis kan sporten. 14.95 per maand bij een maandabonnement met 14 day free trial. Klik!. Geen affiliate link oid hoor! Ik heb het zelf wel en ben er ook heel blij mee, zeker nu.
En daar zitten ook allerlei andere lessen in (BodyCombat, bodybalance, grit, cx worx, bodyattack..) ook vanalles waar je geen spullen voor nodig hebt.
Vriend vertelde hier dat een aantal van zijn aziatische collega's er ook mee bezig waren, en vaatdoekjes (die gele) schijnen beter te werken (filteren) dan bijvoorbeeld katoen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah zoiets zocht ik idd
Straks even lezen.
Ik zag ook mensen die opgevouwen keukenpapier adviseerden of gewoon vilt..
Dan waren die maskers voor het ziekenhuis OOK niet zo’n probleem zijn.
Virus reist zo door keukenpapier en vilt heen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah zoiets zocht ik idd
Straks even lezen.
Had er even niet zo veel plezier meer inquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat je het eerst nogal fanatiek deed. Blessure of niet leuk meer of zo?
Deze zocht ik. Zeer duidelijke uitleg over verschillende materialen en hun filterwerking.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah zoiets zocht ik idd
Straks even lezen.
Het zorgt er ook voor dat je minder met je fikken aan je bakkes zit.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Virus reist zo door keukenpapier en vilt heen.
Als je zelf verkouden/hooikoortsklachten bent en dus niet besmet, dan hou je je spetters ermee binnen. Maar verder zie ik het vooral als een schijnveiligheid. En zou me er bij een besmet persoon echt niet oké bij voelen.
Niet bepaald. Voor eten, drinken en roken gaat het masker af en weer op.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zorgt er ook voor dat je minder met je fikken aan je bakkes zit.
Het maakt je bewuster inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zorgt er ook voor dat je minder met je fikken aan je bakkes zit.
Ik bedoelde vooral als je bijv toch even naar een supermarkt moet en onder de mensen bent. Ik ga thuis echt geen masker dragenquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Voor eten, drinken en roken gaat het masker af en weer op.
En constant verschuiven omdat je het niet gewent bent helpt ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |