Exact hetzelfde met een betere luchtkwaliteitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef Sfancta het volgende:
Het lijkt een slechte droom allemaal. Hoe zal de wereld uitzien als dit gedonder gedoofd is?
Dat zeker!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef Discombobulate het volgende:
Ook wel mooi dat er in Venetië nu weer zwanen zwemmen en veel meer vissen.![]()
Pandemie is goed voor de natuur.
Same old, same old. Mensen doen alsof ze veranderd zijn, minimaliseren, meer genieten van alles, minder klagen. Maar na 2 wkn is dat al weer weg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef Sfancta het volgende:
Het lijkt een slechte droom allemaal. Hoe zal de wereld uitzien als dit gedonder gedoofd is?
Misschien wel nooit meer hetzelfde. We moeten iig goed gaan nadenken over veel dingen hierna. Alhoewel, het kan wellicht ook nog meevallen. De toekomst zal het uitwijzen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef Sfancta het volgende:
oh zo, je bent bang voor de boete? tja, dan moet je het besluit van de burgemeester lezen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk krijg ik geen corona, maar als de richtlijn is thuisblijven en ik ben aan het zonnen, ben ik een beetje bang dat ik daar problemen mee krijg. En ik ben vast niet de enige, want heel veel mensen willen genieten van dat eerste zonnetje.
Wat bazel je allemaal. Je mag gewoon naar buitenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk krijg ik geen corona, maar als de richtlijn is thuisblijven en ik ben aan het zonnen, ben ik een beetje bang dat ik daar problemen mee krijg. En ik ben vast niet de enige, want heel veel mensen willen genieten van dat eerste zonnetje.
Zijn tal van voorbeelden te bedenken waar deze pandemie goed voor is. Hangt er af hoe je er naar kijkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Exact hetzelfde met een betere luchtkwaliteit
Nehquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Sfancta het volgende:
Of zijn er mensen die denken dat dit nooit meer weggaat en gaat zorgen voor het einde van alles? Sluimerend door de jaren heen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Thxdan laat ik jouw post aan de BOA zien
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en dan wel komen winkelen he ?!
Hey België, je hebt ook een eigen kant aan de grens van Nederland he. Die had je ook dicht kunnen doen in plaats van achteraf met een vingertje wijzen naar onsquote:Terwingen wijst er in de uitzending op dat Belgen tot een week geleden nog gemakkelijk de grens met Nederland over konden steken. “Ik denk dat de gevolgen daarvan nu pas meetbaar zijn.”
Dank, ik ga lezenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien wel nooit meer hetzelfde. We moeten iig goed gaan nadenken over veel dingen hierna. Alhoewel, het kan wellicht ook nog meevallen. De toekomst zal het uitwijzen.
Hier is nog een mooi artikel van Yuval Noah Harari: https://www.ft.com/content/19d90308-6858-11ea-a3c9-1fe6fedcca75
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Misschien wel nooit meer hetzelfde. We moeten iig goed gaan nadenken over veel dingen hierna. Alhoewel, het kan wellicht ook nog meevallen. De toekomst zal het uitwijzen.
Hier is nog een mooi artikel van Yuval Noah Harari: https://www.ft.com/content/19d90308-6858-11ea-a3c9-1fe6fedcca75
quote:Humanity needs to make a choice. Will we travel down the route of disunity, or will we adopt the path of global solidarity? If we choose disunity, this will not only prolong the crisis, but will probably result in even worse catastrophes in the future. If we choose global solidarity, it will be a victory not only against the coronavirus, but against all future epidemics and crises that might assail humankind in the 21st century.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Sfancta het volgende:
Of zijn er mensen die denken dat dit nooit meer weggaat en gaat zorgen voor het einde van alles? Sluimerend door de jaren heen.
Ja dat is wel een dom argumentquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:04 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Hey België, je hebt ook een eigen kant aan de grens van Nederland he. Die had je ook dicht kunnen doen in plaats van achteraf met een vingertje wijzen naar ons
Werkgevers die er opeens achterkomen dat de werknemers ook gewoon verantwoordelijk gedrag vertonen wanneer ze thuiswerken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zijn tal van voorbeelden te bedenken waar deze pandemie goed voor is. Hangt er af hoe je er naar kijkt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Tris het volgende:
[..]![]()
Waarom moet het sporten of wandelen zijn. Alsof je je alleen maar buiten mag begeven, volgens de geldende adviezen bij een activiteit. Lekker de zon absorberen hoort daar net zo goed bij
Hoe kun je dit met zekerheid zeggen? Als er in het slechtste geval ergens wat besmetting overblijft, begint alles toch weer van voren af aan?quote:
Idd, waar kont dat idee toch vandaan dat je opgesloten dient te zitten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
Wat bazel je allemaal. Je mag gewoon naar buiten
Nee want herd immunityquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:06 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hoe kun je dit met zekerheid zeggen? Als er in het slechtste geval ergens wat besmetting overblijft, begint alles toch weer van voren af aan?
welke?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/b(...)and?context=topstory
De grote hoeveelheid coronabesmettingen in Belgisch-Limburg is de schuld van het lakse beleid van Nederland.
Nouja, het advies is zo veel als mogelijk thuis blijven en alleen de deur uit als het moet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat bazel je allemaal. Je mag gewoon naar buiten
Ik staat in een officieel pamflet of affiche wat ik jammergenoeg niet kan vinden dat de richtlijn is om thuis te blijven. In dat documentje stonden de regels van gisteren opgesomd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, waar kont dat idee toch vandaan dat je opgesloten dient te zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |