Je mag gewoon naar buiten om te sporten etc, zolang je maar afstand houdt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik woon hier aan een wandelpad, en heb vandaag duizenden mensen voorbij zien komen gedurende deze zonnige dag.
Joggend, fietsend, met kinderen, gezellig kletsend, spelend met de hond.
De "adviezen" worden zo slecht opgevolgd, ik zie dat de komende tijd niet veranderen met het mooie weer op komst.
Totale lockdown wordt onvermijdelijk zo.
Boetes kunnen oplopen tot.. Die paar turkjes op de hoek die samen staan te roken krijgen echt geen boete van 400 euro.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze echt met boetes van 400 euro gaan werken, dan gaat dat wel veranderen.
Dat snap ik heel erg goed, we zitten nu in echt moeilijke tijd allemaal, het is echt onwerkelijk wat er is gebeurd in NL.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zal toch echt een keer naar de kapper moeten
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik woon hier aan een wandelpad, en heb vandaag duizenden mensen voorbij zien komen gedurende deze zonnige dag.
Joggend, fietsend, met kinderen, gezellig kletsend, spelend met de hond.
De "adviezen" worden zo slecht opgevolgd, ik zie dat de komende tijd niet veranderen met het mooie weer op komst.
Totale lockdown wordt onvermijdelijk zo.
Ik ben vandaag 2 uurtjes wezen zonnen. Zou ik daar problemen mee kunnen krijgen? Valt niet echt onder sporten, maar voor mij wel onder een frisse neus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je mag gewoon naar buiten om te sporten etc, zolang je maar afstand houdt.
Ik zou maar snel een tondeuse kopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Zal toch echt een keer naar de kapper moeten
Gezellig kletsend met de hond klinkt niet alsof dat mag, maar je weet het nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
ja en dan wel komen winkelen he ?!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/b(...)and?context=topstory
De grote hoeveelheid coronabesmettingen in Belgisch-Limburg is de schuld van het lakse beleid van Nederland.
de kans op corona is wel groot zo.... of huidkanker....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 2 uurtjes wezen zonnen. Zou ik daar problemen mee kunnen krijgen? Valt niet echt onder sporten, maar voor mij wel onder een frisse neus.
Hoho geen SC.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou maar snel een tondeuse kopen.
Dat zijn die nieuwe wc rollen en paracetamols.
PS: bij coolblue al nagenoeg uitverkocht gisteren. Bij bol.com gisteren nog goed verkrijgbaar.
En dat zullen we dan ook massaal blijven doen, zolang het niet verboden is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
dat zou denk ik idd goed nieuws zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef MissionPhailed het volgende:
Maar wat als uit het landelijk onderzoek van bloeddonoren blijkt dat al tientallen procenten van de bevolking is besmet? En daarmee de theorie dat hier een paar pagina's terug voorbijkwam ondersteunt? Dat zou deze crisis toch vrij rap oplossen!
En terecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En dat zullen we dan ook massaal blijven doen, zolang het niet verboden is.
Ja wanneer het al eerder was dan heb ik het gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat zou denk ik idd goed nieuws zijn.
Onzin, ik ga lekker in mijn eentje, boek erbij. Heb het nog opgezocht qua corona maar kon niks vinden. Voelde me wel een beetje opgelaten/schuldig, maar weet nog steeds niet of het kan. EN het weer wordt alsmaar beter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de kans op corona is wel groot zo.... of huidkanker....
Zolang je afstand houdt, gewoon genieten van het zonnetje!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 2 uurtjes wezen zonnen. Zou ik daar problemen mee kunnen krijgen? Valt niet echt onder sporten, maar voor mij wel onder een frisse neus.
Dacht dat je een grapje maakte, maar idd bij CoolBlue allemaal wegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou maar snel een tondeuse kopen.
Dat zijn die nieuwe wc rollen en paracetamols.
PS: bij coolblue al nagenoeg uitverkocht gisteren. Bij bol.com gisteren nog goed verkrijgbaar.
We zijn net een sprinkhanen plaag, toen dat hamsteren begon waren de vriezers ook opeens opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dacht dat je een grapje maakte, maar idd bij CoolBlue allemaal weg
https://www.latimes.com/c(...)worst-is-yet-to-comequote:Los Angeles County officials confirmed four more COVID-19 deaths, including an individual under the age of 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |