Niet geklikt.quote:
Geklikt. Even luisteren.quote:
Geklikt.quote:
Ik ga die kut banner uit de OP halen denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geklikt.
Niet gelachen. Zelfs geen glimlach.
Succes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga die kut banner uit de OP halen denk ik
Dit is een beetje alsof je de bal van een klasgenoot afpakt omdat hij de bal niet naar je wil overspelen. Ontzettend kinderachtig dus. Net als je kut filmpje.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga die kut banner uit de OP halen denk ik
Het kan niet anders dat jij in mavo 3 hier gevouwen om moet hebben gelegen. Dat heeft elke middelbare scholier uit die tijd namelijk.quote:
Dit is feitelijk onjuistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij neuken vader in aars en zuster in kont
Alsof @GGMM toen vrienden hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat jij in mavo 3 hier gevouwen om moet hebben gelegen. Dat heeft elke middelbare scholier uit die tijd namelijk.
Racistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TR meegepakt.
Graag alleen echte vrouwen posten.
Ik waardeer 'm zeer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam gaat flink tekeer tegen de vader van deze SC
@Buitendam heeft het er duidelijk moeilijk meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam gaat flink tekeer tegen de vader van deze SC
Sow, dat heb ik echt lang niet gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komen er weer wat streams van je binnenkort???
Een webcam hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow, dat heb ik echt lang niet gedaanZou wel tof kunnen zijn, maar omdat ik problemen heb met de microfoon van m'n headset ga ik jullie dat niet aan doen, want de enige mic die ik nu kan gebruiken is van de webcam, en die versterkt elk geluidje met een factor 10
Het onderwerp van het gesprek is streamen, waar denk je dat die webcam voor is?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een webcam hebben.
Waarom? (ik weet wel waarom eigenlijk)
Je moeder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het onderwerp van het gesprek is streamen, waar denk je dat die webcam voor is?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een webcam hebben.
Waarom? (ik weet wel waarom eigenlijk)
Nou, dit dus.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou je grote waffel tegen scrup of je krijgt een kopstoot, begrepen?
Donder jij ook maar op als je zo gaat doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou je grote waffel tegen scrup of je krijgt een kopstoot, begrepen?
We vroegen ons laatst af of je nog nieuwe naaktfoto's hebt van @Jomanda3 . Vorige keer kwamen ze ook via jou.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde..
Gmta.
Ik ga er achteraan.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder jij ook maar op als je zo gaat doen.
Waarom ben je zo mad vandaag?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder jij ook maar op als je zo gaat doen.
Ik zie dat niet helemaal terug, maar @Elan en @Tjacka zijn je dankbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mad? Ik ben helmaal niet mad.
Ik kom gewoon op voor de zwakkeren in de samenleving.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zie dat niet helemaal terug, maar @:elan en @:tjacka zijn je dankbaar.
Niet via mij, een ander deelde ze met iedereen. Maar nee, heb geen nieuwe, heb haar ook al een tijd niet gesproken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We vroegen ons laatst af of je nog nieuwe naaktfoto's hebt van @:jomanda3 . Vorige keer kwamen ze ook via jou.
Alleen reageerde je weer niet op een mention.
[..]
[..]
Wanneer EK Haxball?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:08 schreef Coco. het volgende:
Volgens mij deelt een niet noemenswaardige user een sneer naar mij uit.
Oh, teleurstellend. Jij was toch een expert in grote tieten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet via mij, een ander deelde ze met iedereen. Maar nee, heb geen nieuwe, heb haar ook al een tijd niet gesproken.
Het een heeft niks met het andere te makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, teleurstellend. Jij was toch een expert in grote tieten?
Ik moet hier een aantekening van maken.
Van je parkietjes?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een eitje aan het koken, zometeen goed bikken.
Jaquote:
Hard of zacht?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben een eitje aan het koken, zometeen goed bikken.
Jij snapt echt niks van onze sheets.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het een heeft niks met het andere te maken
Ben verkouden en beetje lamlendigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand maat?
Corona denk je?
@:kingroland gaat voor je bidden.
Heerlijk, ben al 5 jaar niet naar de kapper geweest.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo na de koffie m'n schedel kaalscheren.
Ik in 2016 voor het laatst, omdat ik m'n scheerspullen niet bij me had toevallig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heerlijk, ben al 5 jaar niet naar de kapper geweest.
Ik wil ook graag de betreffende naaktfoto's ontvangen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van onze sheets.
@:lange_lans check deze gast
Als ik eerst je vrouw een half uurtje mag gropen dan wil ik erover nadenken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil ook graag de betreffende naaktfoto's ontvangen.
@:Drizzt_dourden
Toch maar alleen haring gehaald (2 uit het vuistje, 1 op een broodje)quote:
pics?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maar alleen haring gehaald (2 op het vuistje, 1 op een broodje)
#viesdik
Heb ze net op makker, maar ik ga er vanuit dat ik er deze week nog wel een keer heen ga!quote:
Waar haal jij je vis?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ze net op makker, maar ik ga er vanuit dat ik er deze week nog wel een keer heen ga!
Er vanuitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ze net op makker, maar ik ga er vanuit dat ik er deze week nog wel een keer heen ga!
regionale spreektaalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er vanuit
HAHAHAHAHA
@:ggmm @:onlogisch @:coco. @:fetx @:zipportal @:picommp @:adames @:scrummie2.1
Check deze gast!
Genot.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch maar alleen haring gehaald (2 uit het vuistje, 1 op een broodje)
#viesdik
Ik vind het te warm voor soep maar ik hoop dat het je gesmaakt heeftquote:
Om jou even te quoten: SOEP IS GEEN MAALTIJD!quote:
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om jou even te quoten: SOEP IS GEEN MAALTIJD!
Ja dat herinner ik me ook nog. Alles dat je niet kan frituren was geen maaltijd volgens jou.quote:
Erg goed, bevalt me prima. Als ik ff geen zin heb om te werken, begin ik al 5 minuten vantevoren aan te geven dat mijn connectie een beetje instabiel is...quote:
Dit verzin je ter plekke!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat herinner ik me ook nog. Alles dat je niet kan frituren was geen maaltijd volgens jou.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Don is een Suri en jij hebt het over werken?
Een echte Suriquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Erg goed, bevalt me prima. Als ik ff geen zin heb om te werken, begin ik al 5 minuten vantevoren aan te geven dat mijn connectie een beetje instabiel is...
vantevorenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Erg goed, bevalt me prima. Als ik ff geen zin heb om te werken, begin ik al 5 minuten vantevoren aan te geven dat mijn connectie een beetje instabiel is...
Zo leren ze het nooit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry dat soort foutjes worden een beetje vermoeiend
Mijn connectie is een beetje instabiel...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vantevoren
Nee, dit kan niet!
@:picommp @:fetx @:zipportal @:ggmm
Maar dan drink je toch gewoon bouillon?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Na het opdrinken van mijn soep ga ik altijd in de spiegel staan en doe ik alsof ik The Joker ben.
In de spiegelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Na het opdrinken van mijn soep ga ik altijd in de spiegel staan en doe ik alsof ik The Joker ben.
In de spiegel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Ik sprak vandaag een collega die nog wél op kantoor zatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
Tot 1 juni thuiswerken mensen
Dat duurt lang
Ik moet online nieuwe mensen inwerken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:47 schreef GGMM het volgende:
Tot 1 juni thuiswerken mensen
Dat duurt lang
Uh, oké.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Strippen voor de webcam.quote:
Soms.quote:
Jammer dat er altijd een bedoeling achter zit bij jou!!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maar dan gaan de tokens naar mijn rekening, want anders verlies jij je uitkering.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zullen we een keer saampjes in ons blote hol op Chaturbate gaan?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maar dan gaan de tokens naar mijn rekening, want anders verlies jij je uitkering.
Met je luie reet naar het serverpark.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wilde quoten maar dat faalde weer. Corona-FOK!
@:banny
Dank voor de update. Heb je pics?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja zit nu op d'r dooie gemakje op mijn schouder haar veertjes bij te werken. Tali kijkt toe en ziet dat het goed is.
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Het is gewoon 8 graden hoor buiten. Ik ga deze week erwtensoep maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind het te warm voor soep maar ik hoop dat het je gesmaakt heeft
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met je luie reet naar het serverpark.
In de spiegel staan. Euh, oke.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
Hier is de meest recente:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor de update. Heb je pics?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon 8 graden hoor buiten. Ik ga deze week erwtensoep maken.
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 23-03-2020 om 19:49:50Ik ben woest dat er tot 1 juni geen Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie wedstrijden zijn. Ik hoop dat het prachtige Almere City nog wel een kans krijgt om volgend seizoen in de Eredivisie te voetballen want dat verdient die club zeker reageer retweet
Hou jij je koffie warm op een gaspit? Wat leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hier is de meest recente:
[ afbeelding ]
Snap alleen niet dat m'n camera zo'n tyfuskwaliteit heeft.
Mag TarrelGOD niet op de bovenste plank? Wordt hij gepest?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de update. Zouden ze ook eens in het bekende topic moeten meldenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
De admins zijn op de hoogte en doen alles wat mogelijk is @:scrummie2.1
Zolang ik niet meer dan 200 euro aan boodschappen uitgeef denk ik dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voorlopig ben je nog in de race voor grootste debiel van de SC.
Dit is niet echt een update, dit had je kunnen weten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Zouden ze ook eens in het bekende topic moeten melden.
OWWWWWWWWWWWWWWWW SHITTTTTquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang ik niet meer dan 200 euro aan boodschappen uitgeef denk ik dat dat wel meevalt.
Bovenste plank is net ontsmet. DrizztGod is goed bezig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag TarrelGOD niet op de bovenste plank? Wordt hij gepest?
Dit vinden @:zipportal en ik niet leuk.
Hehe, zulke compleet nutteloze antwoorden geef ik ook regelmatig.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:08 schreef GGMM het volgende:
De admins zijn op de hoogte en doen alles wat mogelijk is @:scrummie2.1
Bijna 14:00quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bovenste plank is net ontsmet. DrizztGod is goed bezig.
Ik tel vier vogels.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Berghuisje beste performance in deze video!
CORGEKKIES?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Oja, ik pak weer even de popcorn erbij voor de CORGEKKIES.
Na drie haringen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:17 schreef Caland het volgende:
Oja, ik pak weer even de popcorn erbij voor de CORGEKKIES.
Ja mooie tendens daar altijdquote:
roverheidquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooie tendens daar altijd
Als de cijfers meevallen: WE TESTEN VERKEERD
Als de cijfers tegenvallen: ZIE JE NOU WEL DE ROVERHEID HAD NAAR ONS MOETEN LUISTEREN
Ja, dat is facebooks voor overheid.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ROVER
@:onlogisch @:lenny_leonard @:tjacka @:maxi-mus @:afcniels
Hmm, goed punt wel. Aangezien ik net ook weer 2 gekookte eitjes in m'n mik heb gedouwd.quote:
Deze klassieker niet kennenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Hier val je wel een beetje door de mandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Uhm okequote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Regionale spreektaal.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:23 schreef GGMM het volgende:
Echt nog nooit gezien
Dit verzinnen jullie ter plekke
Wat pijnlijk ditquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Dat is een lege soepkom op een bordquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou jij je koffie warm op een gaspit? Wat leuk.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Tali zit op haar favoriete plek, geen reden om mad te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag TarrelGOD niet op de bovenste plank? Wordt hij gepest?
Dit vinden @:zipportal en ik niet leuk.
ZEG HET DAN NIETquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ga een eitje bakken.
Nee, geen pics dit keer.
Ontslagen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat Tjacka geen mod meer is op COR. Bezweken onder druk?
En bestellen kan ook niet aangezien alles vol zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pushbericht dat er nog maar een x-aantal mensen de supermarkt in mogen.
Kan ik godverfdomme niet eens normaal boodschappen meer doen.
Ik ben woedend.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En bestellen kan ook niet aangezien alles vol zit.
Dit is wel een scrummie.gif waard.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ontslagen.
@:zipportal heeft hier nog wel een leuk gifje voor.
En waarom dat kopje op je fornuis? Wat ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tali zit op haar favoriete plek, geen reden om mad te zijn.
In de spiegelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
PLEUR OPquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom dat kopje op je fornuis? Wat ben je aan het maken?
[ afbeelding ]
Ik ook. Ik kwam echt zelden in de supermarkt. Bijna altijd gewoon laten bezorgen, wel zo makkelijk.quote:
Pijnlijke uitglijderquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Mad?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PLEUR OP
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Zo ga je inderdaad eerste VBL'er worden met corona.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kwam echt zelden in de supermarkt. Bijna altijd gewoon laten bezorgen, wel zo makkelijk.
Nu kan dat dus niet meer omdat die proleten dat ook ineens allemaal doen. Ik ben dit jaar al vaker in de supermarkt geweest dan in heel 2019.
CORRED
Die jankende ZZP'ers moeten gewoon lekker in distributiecentra of als koerier gaan werken nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kwam echt zelden in de supermarkt. Bijna altijd gewoon laten bezorgen, wel zo makkelijk.
Nu kan dat dus niet meer omdat die proleten dat ook ineens allemaal doen. Ik ben dit jaar al vaker in de supermarkt geweest dan in heel 2019.
CORRED
Zelf voor 200 euro boodschappen doen en dan mij uitlachen om een verzonnen bedrag. Euh, oké.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang ik niet meer dan 200 euro aan boodschappen uitgeef denk ik dat dat wel meevalt.
Huhquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf voor 200 euro boodschappen doen
Er zijn ook veel ZZP-ers in de zorg. #CORDRAMAQUEENquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die jankende ZZP'ers moeten gewoon lekker in distributiecentra of als koerier gaan werken nu.
Pics?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GODVERDOMME
IK HAD EEN BOEK BESTELD, KRIJG IK EEN KALENDER UIT 2007
Eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die jankende ZZP'ers moeten gewoon lekker in distributiecentra of als koerier gaan werken nu.
Leuk, wat voor kalender?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GODVERDOMME
Het boeit mij sowieso geen reet wat jij vindt. Ik doe liever het tegenovergestelde, dan is de kans op succes groter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:40 schreef GGMM het volgende:
Verder lach ik je niet uit, ik vind je gewoon ontzettend asociaal en sneu.
Ik merk hetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het boeit mij sowieso geen reet wat jij vindt.
Omdat ik het daar neer heb gezet. Was al klaar met eten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom dat kopje op je fornuis? Wat ben je aan het maken?
[ afbeelding ]
Mijn ouders deden dat wel, winkelkarretje vol vroegahquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zelf voor 200 euro boodschappen doen en dan mij uitlachen om een verzonnen bedrag. Euh, oké.
Dit is eigenlijk een contradictio in terminis. Het boeit je dus wel, aangezien je moet bepalen wat het tegenovergestelde is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het boeit mij sowieso geen reet wat jij vindt. Ik doe liever het tegenovergestelde, dan is de kans op succes groter.
na het wat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind supermarkt in de avond na het wel altijd wel chill
35% korting genot
/pauper
Dat zei je moeder laatst ook tegen me.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat een woede hier weer. Jongens, crisistijd. Laten we samen komen.
Huhquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GODVERDOMME
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind supermarkt in de avond na het wel
Maar toch was je weer een egoïstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zei je moeder laatst ook tegen me.
Idioot.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
In de avond na het wel. Het gaat wel lekker he vandaag @Caland?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
35% korting genot
/pauper
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Caland het volgende:
35% korting genot
/pauper
Pauper.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaak is het nog dagen goed ook.
Ik rij ook lekker om half 10 vanavond naar de grootste AH.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een contradictio in terminis. Het boeit je dus wel, aangezien je moet bepalen wat het tegenovergestelde is.
Lekker man, waar iedereen de hele dag met zijn corona bakkes overheen heeft lopen hoesten pak jij opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vaak is het nog dagen goed ook.
Ik rij ook lekker om half 10 vanavond naar de grootste AH.
Ik vind dat je niet van een brug moet springen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Correctie: Het boeit me wel wat GGMM vindt, zo kan ik bepalen wat wijsheid is door het tegenovergestelde te gaan doen.
Je moet zo nu en dan compromissen sluiten in het leven.quote:
Ok, deze is wel goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet van een brug moet springen.
Over het algemeen eten de meeste personen verpakkingen niet op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker man, waar iedereen de hele dag met zijn corona bakkes overheen heeft lopen hoesten pak jij op
Je kan beterquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen eten de meeste personen verpakkingen niet op.
Dat niet, maar je raakt het wel aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Over het algemeen eten de meeste personen verpakkingen niet op.
Boeit mij niet geef mij maar gewoon Corona dan is het maar klaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker man, waar iedereen de hele dag met zijn corona bakkes overheen heeft lopen hoesten pak jij op
Dan was/ontsmet je het toch eerst?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat niet, maar je raakt het wel aan
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
GODVERDOMME
hier gaat iets misquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Zou @Caland de bezorgservice nog laten komen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat niet, maar je raakt het wel aan
Heb ik sowieso gedaan bij thuiskomst, geen idee of het werktquote:
Zucht. Het punt is dat het niet om jou gaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Boeit mij niet geef mij maar gewoon Corona dan is het maar klaar.
Sterker nog: Caland IS de bezorgservice.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou @:Caland de bezorgservice nog laten komen?
witte aardbeienquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad
Gewoon je aardbeien ff in de dikke bleek voor je ze consumeert.
Hij werkt nu toch op een callcenter?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog: Caland IS de bezorgservice.
In het geval van @Elan maakt het weinig uit, collega's heeft ie niet @Tjackaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zucht. Het punt is dat het niet om jou gaat.
Ik zie verder niemand en uiteindelijk moeten we wel groepsimmuniteit opbouwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zucht. Het punt is dat het niet om jou gaat.
Allemaal stoere praatjes tot het je zelf overkomt en je geen afscheid van je dierbaren mag nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het geval van @:elan maakt het weinig uit, collega's heeft ie niet @:TJACKA
Nee René, dit kan niet. Deze niet kennenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
roverheid![]()
Hoe kom jij bij 2 jaar in quarantaine blijven?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie verder niemand en uiteindelijk moeten we wel groepsimmuniteit opbouwen.
Je kunt niet 2 jaar in quarantaine blijven.
Uiteindelijk ga je toch alleenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Allemaal stoere praatjes tot het je zelf overkomt en je geen afscheid van je dierbaren mag nemen.
Die Kyran is echt op zijn pik getrapt.quote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Ik had het over zaken die in een verpakking zitten. Ik denk dat dat nog wel moet lukken. Ik zag gister iemand lopen met een liter sprayfles ontsmettingsmiddel.quote:
Dat bericht krijg ik als ik op ESF klikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
Heb ik nu serieus een COR ban te pakken?
[..]
Die Kyran is echt op zijn pik getrapt.
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Veel mensen nemen toch graag afscheid van iemand die belangrijk voor ze is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je toch alleen
Hoewel ik wel liever strijdend ten onder ga, beetje als Scarface
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat bericht krijg ik als ik op ESF klik
Je kunt lockdown pas opheffen als we voldoende groepsimmuniteit is, of een vaccin. Dat laatste kan nog aanzienlijk lang op zich laten wachten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij 2 jaar in quarantaine blijven?
Even testen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat bericht krijg ik als ik op ESF klik
Dat kan ook, gewoon livestream aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel mensen nemen toch graag afscheid van iemand die belangrijk voor ze is.
Oh. Ik zag vanochtend veel mensen met mondkapjes naar de supermarkt gaan. Vermoedelijk ook omdat het bejaarden-uurtje net voorbij was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het over zaken die in een verpakking zitten. Ik denk dat dat nog wel moet lukken. Ik zag gister iemand lopen met een liter sprayfles ontsmettingsmiddel.
Zitten helemaal vol makker, zelfs de picnicgoden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou @:Caland de bezorgservice nog laten komen?
best moeilijk om de boel "steriel" te houden dus als je de boodschappen uitpakt zou je tussen iedere verpakking door je handen moeten wassenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het over zaken die in een verpakking zitten. Ik denk dat dat nog wel moet lukken. Ik zag gister iemand lopen met een liter sprayfles ontsmettingsmiddel.
Een lockdown is er niet om te wachten op een vaccin of groepsimmuniteit, maar om de zorg te ontlasten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt lockdown pas opheffen als we voldoende groepsimmuniteit is, of een vaccin. Dat laatste kan nog aanzienlijk lang op zich laten wachten.
Roerend eens met wat Trump vannacht tweette.
Ik denk dat het voor de nabestaanden misschien belangrijker is. Die (bijna) dooie heeft er maar ffkes last van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel mensen nemen toch graag afscheid van iemand die belangrijk voor ze is.
Dat was wel verreweg de leukste bijbaan die ik ooit gehad heb ja. Lekker die bakwagens helemaal aftrappen, peuk op de lip, muziekje aan en gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog: Caland IS de bezorgservice.
wat zei trump? zag alleen dat belachelijke filmpje van hemquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt lockdown pas opheffen als we voldoende groepsimmuniteit is, of een vaccin. Dat laatste kan nog aanzienlijk lang op zich laten wachten.
Ik heb gisteravond een thermometer besteld, morgen komt ie binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten helemaal vol makker, zelfs de picnicgoden.
Je krijgt daar bij iedere scheet een ban.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
en hoe lang moet die zorg worden ontlast?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een lockdown is er niet om te wachten op een vaccin of groepsimmuniteit, maar om de zorg te ontlasten.
Of een doeltreffend medicijn, wat niet zo gek lang hoeft te duren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat vaccin geen medicijn dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of een doeltreffend medicijn, wat niet zo gek lang hoeft te duren.
en nog staat er voor 99% onzinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je krijgt daar bij iedere scheet een ban.
Tot ze voldoende capaciteit hebben omdat nieuwe infecties vertragen of tot de roverheid voldoende capaciteit heeft weten te creëren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
en hoe lang moet die zorg worden ontlast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |