Niet geklikt.quote:
Geklikt. Even luisteren.quote:
Geklikt.quote:
Ik ga die kut banner uit de OP halen denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geklikt.
Niet gelachen. Zelfs geen glimlach.
Succes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga die kut banner uit de OP halen denk ik
Dit is een beetje alsof je de bal van een klasgenoot afpakt omdat hij de bal niet naar je wil overspelen. Ontzettend kinderachtig dus. Net als je kut filmpje.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga die kut banner uit de OP halen denk ik
Het kan niet anders dat jij in mavo 3 hier gevouwen om moet hebben gelegen. Dat heeft elke middelbare scholier uit die tijd namelijk.quote:
Dit is feitelijk onjuistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij neuken vader in aars en zuster in kont
Alsof @GGMM toen vrienden hadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat jij in mavo 3 hier gevouwen om moet hebben gelegen. Dat heeft elke middelbare scholier uit die tijd namelijk.
Racistquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TR meegepakt.
Graag alleen echte vrouwen posten.
Ik waardeer 'm zeer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam gaat flink tekeer tegen de vader van deze SC
@Buitendam heeft het er duidelijk moeilijk meequote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
User @:Buitendam gaat flink tekeer tegen de vader van deze SC
Sow, dat heb ik echt lang niet gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komen er weer wat streams van je binnenkort???
Een webcam hebben.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sow, dat heb ik echt lang niet gedaanZou wel tof kunnen zijn, maar omdat ik problemen heb met de microfoon van m'n headset ga ik jullie dat niet aan doen, want de enige mic die ik nu kan gebruiken is van de webcam, en die versterkt elk geluidje met een factor 10
Het onderwerp van het gesprek is streamen, waar denk je dat die webcam voor is?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een webcam hebben.
Waarom? (ik weet wel waarom eigenlijk)
Je moeder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het onderwerp van het gesprek is streamen, waar denk je dat die webcam voor is?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een webcam hebben.
Waarom? (ik weet wel waarom eigenlijk)
Nou, dit dus.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou je grote waffel tegen scrup of je krijgt een kopstoot, begrepen?
Donder jij ook maar op als je zo gaat doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hou je grote waffel tegen scrup of je krijgt een kopstoot, begrepen?
We vroegen ons laatst af of je nog nieuwe naaktfoto's hebt van @Jomanda3 . Vorige keer kwamen ze ook via jou.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 11:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde..
Gmta.
Ik ga er achteraan.
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Donder jij ook maar op als je zo gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |