Moet je dan ook inloggen met een ideal-kastje?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Lastig, ben nu voornamelijk aan het bellen en beeldbankieren.
Tot oktober vorig jaar was het voor mij:quote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkte jij nog niet thuis dan?
Bij ons was de regel altijd al max. 2 dagen per week. Dan is het ideaal voor in ieder geval de maandag.
Van welk jaar?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft @:onlogisch in december al gedaan.
Verstandige jongen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heeft @:onlogisch in december al gedaan.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot oktober vorig jaar was het voor mij:
Klant 1: 2 dagen remote, 3 dagen onsite
Klant 2: 3 dagen onsite, 2 dagen remote
Nu met 2 nieuwe projecten is het:
Klant 1: Volledig remote
Klant 2: Volledig onsite
Dus ik kan nog steeds dubbel factureren...
was van plan naar coronafeest te gaan vrijdag lol maar weet nog niet of het doorgaat hangt ervan af wie 400 euro boete gaat betalen dan ga ik meteen weg als politie komt. 50 studenten zouden komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we sixpack halen en chillen @:wittedewith vrijdag?
Heb nog wel wat dumbells, van die weerstandsbandjes, beetje crossfit in het park doenquote:
dumbbells heten zequote:Op maandag 23 maart 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat dumbells, van die weerstandsbandjes, beetje crossfit in het park doen
Blijft wel matig ja
lekker bijdehandquote:Op maandag 23 maart 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik werd vanavond door een benedenbuurman in het trappenhuis er nog op gewezen dat ik zo'n leuk papperig welvaartsjongetje (lees: dik) ben.
Dus stel jullie niet zo aan.
Is het niet tyfusdruk in het park?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb nog wel wat dumbells, van die weerstandsbandjes, beetje crossfit in het park doen
Blijft wel matig ja
Ja ze hebben dat gedeelte waar je nog een beetje kan fitnessen aan rekken vandaag maar geslotenquote:Op maandag 23 maart 2020 21:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is het niet tyfusdruk in het park?
Heb wel deadlift setje besteld inmiddels. Dumbbells ook wel handig ja.
Leuk hè in een stad wonen. En maar afgeven op dorpen lol. Hier ruimte zat.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ze hebben dat gedeelte waar je nog een beetje kan fitnessen aan rekken vandaag maar gesloten
Het park/grasveld zelf is groot genoeg om elkaar makkelijk te ontlopen
Heb 15 maanden contract. Benieuwd wat ze gaan doen anders ben ik ook weg. Betaal 37.50 per maandquote:
Gaan we zo rellen bij OP1??!?!?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb 15 maanden contract. Benieuwd wat ze gaan doen anders ben ik ook weg. Betaal 37.50 per maand
quote:
Mwah, ik kan er nog prima terecht hoor. Ging sowieso al niet naar dat skateparkje.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk hè in een stad wonen. En maar afgeven op dorpen lol. Hier ruimte zat.
Ik heb zo verschrikkelijk hard om deze tweet moeten lachen dat ik hem maar deeltwitter:
Zou je die rooie raken?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:15 schreef Caland het volgende:
Ik heb zo verschrikkelijk hard om deze tweet moeten lachen dat ik hem maar deeltwitter:
Ik zie het ja. Tyfusquote:
behalve aziaatjes tochquote:Op maandag 23 maart 2020 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik wel
Maar dat denk ik van alle vrouwen op het internet
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom had ze dus een zonnebril op.
Ze loopt ons te beflikkeren.
Da's een barbiepop.quote:
Damn. Drie directe aannames:quote:
#blackedquote:Op maandag 23 maart 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn. Drie directe aannames:
- GroenLinks
- Vegan
- "Refugees welcome"
Al die rooien zijn hetzelfde.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- GroenLinks
- Vegan
- "Refugees welcome"
Dat mentionen gaat je nog steeds niet echt lekker af he?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@:Caland heeft nu eenmaal een voorkeur voor geschifte wijven
@Lenny_Leonardquote:Op maandag 23 maart 2020 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nu juist wel lekker om elke dag even naar de supermarkt oid te gaan. Dat thuiswerken is maar saai.
Hoe gaat TarrelGod met de crisis om?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- GroenLinks
- Vegan
- "Refugees welcome"
Ik ga morgen in de lunch denk ik even een visje afhalenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:lenny_leonard
@:kapiteintje
Nee, dit kan niet.
Is er niet een bibliotheek ofzo open waar je kan thuiswerken? Ben je toch een beetje onder de mensenquote:Op maandag 23 maart 2020 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de lunch denk ik even een visje afhalen
Beetje de lokale economie steunen dit dat
Mentions mogen niet meer. TR's meegepaktquote:Op maandag 23 maart 2020 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, weer even wat mentions gezet in COR
@:Caland
Het is watquote:Op maandag 23 maart 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mentionen gaat je nog steeds niet echt lekker af he?
pr0n?quote:
Goed idee.quote:
Ik kreeg een PM van mijn goede vriendin @yvonne terwijl ik helemaal niet aan het trollen was.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs nog even een ...god geplaatst in COR
Oeh, dat heb ik even gemist.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar CORRED
Erg jammer dat je laatst niet op mijn post met tieten reageerde. Ik had ze speciaal voor jou uitgezocht als dank voor je like, retweet en reactie.
Was een lieve pm hèquote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg een PM van mijn goede vriendin @:yvonne terwijl ik helemaal niet aan het trollen was.
Was @:tjacka daar nog maar mod.
*mep*quote:Op maandag 23 maart 2020 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
Zelfs nog even een ...god geplaatst in COR
Die kreeg ik deze week ook van haar. Maar dat had niks met mijn postgedrag in COR te maken. @yvonne en ik zijn erg goede vrienden.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg een PM van mijn goede vriendin @:yvonne terwijl ik helemaal niet aan het trollen was.
Was @:tjacka daar nog maar mod.
Was het maar Kerstquote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die kreeg ik deze week ook van haar. Maar dat had niks met mijn postgedrag in COR te maken. @:yvonne en ik zijn erg goede vrienden.
Vooruit, ik link hem nog even.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik even gemist.
Ik krijg mentions niet altijd even lekker door op mijn mobiel.
Zeg het maar.quote:Op zondag 22 maart 2020 18:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je like, retweet en reactie maat.
Ook @:ggmm trouwens. Maar jij was eerst.
[ afbeelding ]
M'n kerstboom fungeert nu als schemerlamp, ik laat hem uit pure dwarsheid staan.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter gaat kerst gewoon door dit jaar. Anders word ik echt heel erg boos.
Prima tieten hoor. Helemaal niets mis mee.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vooruit, ik link hem nog even.
[..]
Zeg het maar.
Ik heb zojuist mijn evenementen definitief gecanceld.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nordmann of wat?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n kerstboom fungeert nu als schemerlamp, ik laat hem uit pure dwarsheid staan.
Je wil niet weten wat er gaat gebeuren als deze shit nog speelt rond Sinterklaas... Mondkappietquote:Op maandag 23 maart 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pics?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n kerstboom fungeert nu als schemerlamp, ik laat hem uit pure dwarsheid staan.
Jullie burgemeester kan ook wel wat lichaamsbeweging gebruiken.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik kan er nog prima terecht hoor. Ging sowieso al niet naar dat skateparkje.
Gebeurd.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er gebeurd als deze shit nog speelt rond Sinterklaas... Mondkappiet
Morgen, beloofd.quote:
Heb je de Belgische minister van Zorg al gezien? Googlequote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie burgemeester kan ook wel wat lichaamsbeweging gebruiken.
Ik noteer dit. Bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima tieten hoor. Helemaal niets mis mee.
GEBEURDquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er gebeurd als deze shit nog speelt rond Sinterklaas... Mondkappiet
Het is laat, ik ben net gestopt met werken en overgestapt op mobiel. Laat me.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gebeurd.
@:picommp
@:tjacka
@:ggmm
@:onlogisch
@:zipportal
Waarom gebruik jij geen interpunctie?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
GEBEURD
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering wat dom
Bedankt voor de mention @:lenny_leonard
Ik moest wel lachen eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef DonRaja het volgende:
Heel mijn mondkappietgrap naar de tering nu.
Jouw probleemquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij geen interpunctie?
Dit is me al vaker opgevallen en ik vind dit zeker niet prettig!
Laat ze hun lolletje hebben Don.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is laat, ik ben net gestopt met werken en overgestapt op mobiel. Laat me.
Hij is ook niet heel geliefdquote:Op maandag 23 maart 2020 23:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Jullie burgemeester kan ook wel wat lichaamsbeweging gebruiken.
Typefout.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen eigenlijk
Maar die spelfout verpest alles.
Hij was al niet grappigquote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef DonRaja het volgende:
Heel mijn mondkappietgrap naar de tering nu.
Ik lach je toch ook niet uit?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is laat, ik ben net gestopt met werken en overgestapt op mobiel. Laat me.
Als je niet heel snel oplet is het dadelijk ook jouw probleem!quote:
Zeg het hem @Lange_Lansquote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niet heel snel oplet is het dadelijk ook jouw probleem!
Mag ik je helpen herinneren dat jij relatief nieuw in deze SC bent?
Ik merk wel dat ik nu soms moet nadenken bij vervoegingen, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Ik denk dat het komt door veel in het engels en frans typen/lezen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik lach je toch ook niet uit?
Al doe ik dat vooral niet omdat je mijn favoriete mod van VBL bent.
mimimimimimimiquote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je niet heel snel oplet is het dadelijk ook jouw probleem!
Mag ik je helpen herinneren dat jij relatief nieuw in deze SC bent?
@djhannabquote:Op maandag 23 maart 2020 23:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even expert erbij halen.
Is dit een vrouw?
@:coco.
Ik heb de afgelopen dagen ook al wat blunders gemaakt, ik gooi het maar op corona.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik nu soms moet nadenken bij vervoegingen, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Ik denk dat het komt door veel in het engels en frans typen/lezen.
Fijn dat je ons dan hebt. Wij zorgen er wel voor dat je weet wanneer je fout zit.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik nu soms moet nadenken bij vervoegingen, terwijl dat normaal nooit een probleem was. Ik denk dat het komt door veel in het engels en frans typen/lezen.
Ik mag hem niet. Bij dezen verklaar ik hem persona nog grata.quote:
Jajaja, ik weet het nu wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:44 schreef Caland het volgende:
Ik vond het ook geen bijster goede grap @:donraja
Oh ja,ik kan me nog een kolossale herinneren.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen ook al wat blunders gemaakt, ik gooi het maar op corona.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat je ons dan hebt. Wij zorgen er wel voor dat je weet wanneer je fout zit.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja,ik kan me nog een kolossale herinneren.
Dat kan zomaar niet. Ik ga ook slapen.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed. Lief spelen verder, in mijn afwezigheid is @:lenny_leonard in charge.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed. Lief spelen verder, in mijn afwezigheid is @:lenny_leonard in charge.
Ik ga ook zo, welterusten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat kan zomaar niet. Ik ga ook slapen.
@:lange_lans is de baas voor vannacht.
Niks mis met dat hele albumquote:
Dat zei je moeder van...ach laat ook maar.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder van...ach laat ook maar.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had je maar op mn dm moeten reagerenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Spijtig dat 2 van mijn doorgaans zeer goede vrienden hier de kant kiezen van iemand die voor 960 euro aan boodschappen heeft gehamsterd
Waarom quote je @Nattekat dan niet om te zeggen dat hij een dom varken isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je maar op mn dm moeten reageren
Hij zei medeleiden onlogisch
MEDELEIDEN
Nattekrant loopt te janken dat ie straks geen schoolvakantie heeftquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom quote je @:Nattekat dan niet om te zeggen dat hij een dom varken is
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:44 schreef GGMM het volgende:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 24-03-2020 09:44
Leukquote:Op maandag 23 maart 2020 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
net als iemand anders een dom varken noemt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut is dat he, net als iemand anders een dom varken noemt.
Pics?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Er loopt hier een man van 65-70 met alleen zes flessen spa naar buiten bij de supermarkt. Is dat de vader van @:Caland?
Meerdere mensen met mondkapjes wel. Over.
Trek je conclusies en log uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:42 schreef onlogisch het volgende:
Spijtig dat 2 van mijn doorgaans zeer goede vrienden hier de kant kiezen van iemand die voor 960 euro aan boodschappen heeft gehamsterd
Mensen die de supermarkt als uitje zien zijn proleten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Er loopt hier een man van 65-70 met alleen zes flessen spa naar buiten bij de supermarkt. Is dat de vader van @:Caland?
Meerdere mensen met mondkapjes wel. Over.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel meer, je moeder eet namelijk ook mee.
Straks met lunchpauze weer even rondje supermarkt/visboer doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mensen die de supermarkt als uitje zien zijn proleten.
ik baal als een stekker dat ze de Sligro open hebben gegooid voor iedereenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks met lunchpauze weer even rondje supermarkt/visboer doen
Superspreader Calandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks met lunchpauze weer even rondje supermarkt/visboer doen
Gister nog broodje gerookte paling op. Poah, er is niks beters.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Denk broodje paling en een haring uit het vuistje.
Wat heb je besteld? EN DURF EENS EEN LAMP TE ZEGGENquote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komt mn pakketje vandaag binnen.
@:scrummie2.1
Kut lamp.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:59 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komt mn pakketje vandaag binnen.
@:scrummie2.1
Misschien kan @JanCees een echte vrouw postenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.
@:coco. kan dit bevestigen.
Leuk dat je het vraagt! Een boekquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? EN DURF EENS EEN LAMP TE ZEGGEN
Een pcquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een pc gebruiken die dit niet aankan
Probeer dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zeggen je hersencellen bij elke rekensom.
Is dit nou een moedergrap tegen jezelf?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook elke avond tegen je maar je blijft maar terugkomen.
Dat vind ik ook een bijzonder goed album.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die van Atmosphere vind ik tot nu toe het fijnst.
Ik zei toch dat ik zou stoppen, waarom ga je er nou over door. Jeetje mina zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Is dit nou een moedergrap tegen jezelf?
Klopt, dat is een lamp.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is geen vrouw.
@:coco. kan dit bevestigen.
Ik verwacht dat @onlogisch heel geïnteresseerd is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En waarom zouden wij gaan luisteren naar Dreetje?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
10:45 wtf
Gaat het wel goed met je maat?
quote:
quote:
quote:
Je krijgt van mij 5 euro als je het opdrinkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:55 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb wasmiddel
Ik herhaal
Ik heb wasmiddel
Gedaan, stuur maar opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 5 euro als je het opdrinkt.
Misschien moet jij eens ophouden te vinden wat anderen zouden moeten doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet die borderliner eens even uit de media blijven.
Misschien moet jij van een brug springenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens ophouden te vinden wat anderen zouden moeten doen.
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet jij van een brug springen
teringquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet jij van een brug springen
Misschien moet jouw lichaam er eens mee ophouden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens ophouden te vinden wat anderen zouden moeten doen.
TR geplaatstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet jouw lichaam er eens mee ophouden.
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Crewbash, genotequote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uh, oké.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zuigt Rebekka je pik wel eens direct nadat je haar anaal hebt vernederd?
Dat ligt eraan wie die dag het mannetje isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zuigt Rebekka je pik wel eens direct nadat je haar anaal hebt vernederd?
Kut kwaliteits gifje past bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat een kut kwaliteit.
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat mijn ban erop zit.
Om onterechte bans hoort niemand te juichen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
Niemand reageert blij op Zipportal zijn bericht dat zijn ban erop zit.
Jij neuk vader in aars en zuster in kont.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pizza calamiteiten [ afbeelding ]
Het ging in mijn bericht over de opheffing van je ban.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om onterechte bans hoort niemand te juichen.
wtfquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij neuk vader in aars en zuster in kont.
wat.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
huhquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had het Op1 topic geïnformeerdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om onterechte bans hoort niemand te juichen.
Grote monde klootzakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze klassieker niet kennenquote:
een van de eerste mp3tjes die ik via infrarood heb gedownloadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze klassieker niet kennen
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld.
Het spijt me Caland maar ik heb echt geen idee waar dit over gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze klassieker niet kennen
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld.
Ik ook niet, je staat niet alleen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me Caland maar ik heb echt geen idee waar dit over gaat
Had jij ook de uitvaart van Lex Goudsmit?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:26 schreef Caland het volgende:
Denk ik de eerste telefoonprank die online kwam.
Of in ieder geval die ik kende, nog met een inbelverbinding
lol Pizza Calamiteiten niet kennenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me Caland maar ik heb echt geen idee waar dit over gaat
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:27 schreef Doublepain het volgende:
Jij al uitkering heb??
JA waarom jij vragen??
Ik jou aangeven bij belasting, jij zwart werken
GAAT JOU NIKS AAN HE, VRAAGEN WAT IK LEEFFF
genot
niet gelachenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:27 schreef Doublepain het volgende:
Jij al uitkering heb??
JA waarom jij vragen??
genot
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:27 schreef Doublepain het volgende:
Jij al uitkering heb??
JA waarom jij vragen??
genot
Ik barst van de humor, maar hier kan ik niet om lachen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 11:27 schreef Doublepain het volgende:
Jij al uitkering heb??
JA waarom jij vragen??
genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |