Misschien heb je nu je felbegeerde coronanote te pakken.quote:
Nee, ik heb niemand beledigd en niet lopen trollen. Zal wel los lopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heb je nu je felbegeerde coronanote te pakken.
@El-Stinhoquote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Hier de artsengekkie;twitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:02:29HOE IS HET MOGELIJK DAT ZE AAN TAFEL ZIT #OP1 #RIVM https://t.co/MTIMRwirRt reageer retweet
Jongens graag like en RT aub
Gedaan, al ben ik geen social influencer.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho
kan je dit retweeten maat? Dan ga ik viral
Ik zie dat @Jojoortje ook geliked en RT heeft gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gedaan, al ben ik geen social influencer.
Goede twitternaam trouwensquote:Op maandag 23 maart 2020 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Jojoortje ook geliked en RT heeft gedaan
https://twitter.com/jokierotterdam
Bedankt, zo blijf voor ieder Nederlander een beetje neutraal hequote:Op maandag 23 maart 2020 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede twitternaam trouwens
(Ik bedoel jouw naam overigens, niet die van die heks)
Mij ook aubquote:Op maandag 23 maart 2020 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gedaan, al ben ik geen social influencer.
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, zo blijf voor ieder Nederlander een beetje neutraal he
Jojo niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Jojoortje ook geliked en RT heeft gedaan
https://twitter.com/jokierotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door DonRaja op 23-03-2020 00:23:25 ]
Hij laat mijn gifje voor de helft zientwitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:19:27Arme man die elke dag een pak aandoet, ontsmet, pak aandoet, ontsmet de hele dag door en dat je dan naast zo’n ontwetend persoon zit.. #pauw #op1 #RIVM https://t.co/TYkCxpZgI2 reageer retweet
Toch wel leuk gifjequote:Op maandag 23 maart 2020 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Hij laat mijn gifje voor de helft zientwitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:19:27Arme man die elke dag een pak aandoet, ontsmet, pak aandoet, ontsmet de hele dag door en dat je dan naast zo’n ontwetend persoon zit.. #pauw #op1 #RIVM https://t.co/TYkCxpZgI2 reageer retweet
jammer dit
Die bestaat he, stond vorig jaar op nummer 2 van mijn spotifyquote:Op maandag 23 maart 2020 00:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vond Fiki (the singer) ook wel wat hebben.
Ik weet het, ik heb genoeg afbeeldingen van hem langs zien komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bestaat he, stond vorig jaar op nummer 2 van mijn spotify
[ afbeelding ]
@:pumpalov
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Peterr niet aan die tafel zat.
Was dat boomergriepje nog ergens goed voor geweest
Freek de Jongequote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
Hoe is het met je kater?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
Dat jij nog geen ban hebt, ik heb er toch alles aan gedaan.quote:
Ik vond het jammer dat ie het EK 88 filmpje moest verpesten, dat had niet gehoevenquote:Op maandag 23 maart 2020 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is al lang dood, hij heeft het zelf alleen nog niet door.
Ik ben een lieve usert.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat jij nog geen ban hebt, ik heb er toch alles aan gedaan.
Toen kon hij ook al niet zingen en was het een grote lul.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ie het EK 88 filmpje moest verpesten, dat had niet gehoeven
Was behoorlijk slecht vandaagquote:
Ja, ik vond Gullit in z'n nakie nou ook niet echt een hoogtepunt.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ie het EK 88 filmpje moest verpesten, dat had niet gehoeven
Wat maakt het allemaal nog uit, over een tijdje zijn we toch allemaal uitgeroeid.quote:
Vette shit eten.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Was behoorlijk slecht vandaag
Nu nog maagzuur
Geen corona helaas
Het zijn best wel dramaqueens ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal nog uit, over een tijdje zijn we toch allemaal uitgeroeid.
bron: coronatopic.
Echt zo een dat je denkt: "ik drink nooit meer" een paar uur lang?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog maagzuur
Geen corona helaas
Jij bent een wijfquote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog maagzuur
Geen corona helaas
Ja, hou ik waarschijnlijk weer een dag of 5 vol.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt zo een dat je denkt: "ik drink nooit meer" een paar uur lang?
Ben je naar een afhaalshop gegaan?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in 2 a 3 jaar weer geblowed. Was mooi van t padje na 1 joint.
Het voetbal zag er wel echt goed uit. Wat me nog het meeste opviel is hoe hard die schoten van Koeman waren.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik vond Gullit in z'n nakie nou ook niet echt een hoogtepunt.
Ja en ik was vergeten hoe slecht ze waren begonnen in de finale. Dat doelpunt kwam echt uit de lucht vallen.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het voetbal zag er wel echt goed uit. Wat me nog het meeste opviel is hoe hard die schoten van Koeman waren.
Ik denk echt dat het komt omdat de voetballen toen zwaarder waren, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het voetbal zag er wel echt goed uit. Wat me nog het meeste opviel is hoe hard die schoten van Koeman waren.
Nee vriend had nog liggen. Beide één jonko gerookt op 1.5 meter van elkaar in de tuin. Sliep wel lekker.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je naar een afhaalshop gegaan?
Dus 1,5 meter van elkaar blowen, maar dan wel samen slapen? How gay...quote:Op maandag 23 maart 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee vriend had nog liggen. Beide één jonko gerookt op 1.5 meter van elkaar in de tuin. Sliep wel lekker.
Maar je mist er ook niet veel aan.
Godverdomme Don.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus 1,5 meter van elkaar blowen, maar dan wel samen slapen? How gay...
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je pest mijquote:Op maandag 23 maart 2020 00:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij ook tijd wordt om te gaan slapen.
Zijn probleemquote:Op maandag 23 maart 2020 08:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Scrummie2.1 is al weer helemaal los in het COR-forum.
Huh? Ik ben aan het werk.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ook maar weer eens een waardevolle bijdrage aan het topic geleverd.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
LAAT JE NIET DEMONISEREN SCRUMMIE!!!!!!!!!!quote:
Dit open ik niet op mijn werklaptopquote:Op maandag 23 maart 2020 08:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://de.chaturbate.com/xamelie35x/
Leuk.
MarcelGodquote:Een beeld dat sinds vrijdag op mijn netvlies staat: René Froger, zanger en miljonair, met gekamde haartjes op de bank bij talkshow Op1. Was hij nou ambassadeur voor of van de voedselbanken? Op de voedselbank zou ik zeggen. Ik denk dat René Froger de woorden ‘voedsel’ en ‘bank’ al een leven lang samentrekt en dat hij daarom ambassadeur is geworden. Hij deed een warrige oproep aan het volk.
Niet gekliktquote:Op maandag 23 maart 2020 08:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuk.
Mwah, liever een beetje meer actie.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuk.
Hey Nelis.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwah, liever een beetje meer actie.
Hey Harrie, zit je ook de hele dag thuis?quote:
Yup.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey Harrie, zit je ook de hele dag thuis?
Kun je een dm eigenlijk nog op de een of andere manier beantwoorden nadat je die hebt weggeklikt?quote:
Kijk eens boven in de blauwe balk, rechts.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je een dm eigenlijk nog op de een of andere manier beantwoorden nadat je die hebt weggeklikt?
Natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2020 08:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je een dm eigenlijk nog op de een of andere manier beantwoorden nadat je die hebt weggeklikt?
Er gebeurt niks als ik daar op klik. Zo belangerijk is het ook niet, het was maar een coronagebbetje.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kijk eens boven in de blauwe balk, rechts.
Jawel.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
belangerijkquote:Op maandag 23 maart 2020 08:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik daar op klik. Zo belangerijk is het ook niet, het was maar een coronagebbetje.
https://dm.fok.nl/quote:Op maandag 23 maart 2020 08:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
is wel wat veranderd op dat gebied maar Koeman had gewoon een geweldig schot dus die zou dat met de huidige ballen ook wel gekund hebbenquote:Op maandag 23 maart 2020 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het komt omdat de voetballen toen zwaarder waren, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
@:tarado weet jij dat toevallig?
Belangerijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als ik daar op klik. Zo belangerijk is het ook niet, het was maar een coronagebbetje.
belangerijkquote:Op maandag 23 maart 2020 08:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een flaterquote:Op maandag 23 maart 2020 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Belangerijk.![]()
![]()
Dit kan niet.
@:PicoMMP
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@:onlogisch
@:GGMM
Nog in zkh of vanuit huis?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tevens goedemorgen. Vandaag maar weer eens werken voor m'n coronageld. @:jancees
Belangerijkquote:Op maandag 23 maart 2020 08:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Huis vandaag. Iemand anders uit mijn team naar het ziekenhuis gestuurd (heeft waarschijnlijk al Corona gehad).quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik werd vandaag wakker met de gedachte dat Weinstein een inside job is. Het is makkelijker dan hem ophangen, met de camera uit en de bewakers verdwenen. Aangezien Corona over de wereld gaat valt het ook minder op..
NWO zeg ik je!!! @:Tjacka
@Zipportaltwitter:180deRuiter twitterde op zaterdag 11-03-2017 om 23:48:58Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam. reageer retweet
Hoeveel?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:49 schreef Doublepain het volgende:
Als goed is salaris deze week jaaaaaaaaaaaaaaa
Oja woensdagquote:Op maandag 23 maart 2020 09:49 schreef Doublepain het volgende:
Als goed is salaris deze week jaaaaaaaaaaaaaaa
btc kopenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja woensdag
Heb zowaar goed kunnen sparen deze maand
Coronagenot
Maak een topicquote:Op maandag 23 maart 2020 09:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik werd vandaag wakker met de gedachte dat Weinstein een inside job is. Het is makkelijker dan hem ophangen, met de camera uit en de bewakers verdwenen. Aangezien Corona over de wereld gaat valt het ook minder op..
NWO zeg ik je!!! @:Tjacka
Belangerijkquote:Op maandag 23 maart 2020 08:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Onze redder in tijden van noodquote:Op maandag 23 maart 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!!
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!! CORONA EDITIE!!!!!!
Eindelijk! Fijn dat hij ook in deze tijden nog nieuwe video's maakt.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:29 schreef GGMM het volgende:
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
![]()
[/info]
Wat van werk deed je ook alweer?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:05 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
11:00 en ik heb er al 5 calls opzitten.
Dat is niet verbodenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:05 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
Kom je wel buiten?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:05 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
Ja hoor, straks weer naar de supermarkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kom je wel buiten?
Ik had jou als eerste corona toegedicht.
Iets met computers.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:13 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat van werk deed je ook alweer?
Ik zit ook op 5. Komt erg dichtbij nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:05 schreef DonRaja het volgende:
Goedemorgen
Dat wordt niet besproken!quote:Op maandag 23 maart 2020 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is @:zipportal trouwens verbannen?
@:ggmm
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
@:tjacka lek even via DM.
Even kijken en dan lek ik even via DM!quote:Op maandag 23 maart 2020 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom is @:zipportal trouwens verbannen?
@:ggmm
WIJ MOETEN DIT WETEN
[ afbeelding ]
@:tjacka lek even via DM.
Wel op je paarse fluwelen pantoffeltjes hoop ik?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, straks weer naar de supermarkt.
Ik weet het al van @Tjackaquote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet voor de schermen. Maar ik heb zo mijn bronnen.
@:tjacka
Zwart fluweel met paarse bies! En nee.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel op je paarse fluwelen pantoffeltjes hoop ik?
Wanneer koop je een bijpassende auto in dezelfde kleuren?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zwart fluweel met paarse bies! En nee.
Ik lek niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet voor de schermen. Maar ik heb zo mijn bronnen.
@:tjacka
Na mijn laatste trip terug uit Praag, stapte ik in de auto en kwam tot de conclusie dat mijn riem, schoenen, laptoptas, koffer en interieur van de auto allemaal dezelfde kleur hadden. Ik voelde mij toen best wel een wijf.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer koop je een bijpassende auto in dezelfde kleuren?
Eigenlijk moet je dan een Bentley met van dat tapijt hebben he.
Homoquote:Op maandag 23 maart 2020 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na mijn laatste trip terug uit Praag, stapte ik in de auto en kwam tot de conclusie dat mijn riem, schoenen, laptoptas, koffer en interieur van de auto allemaal dezelfde kleur hadden. Ik voelde mij toen best wel een wijf.
Lichtbruin?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na mijn laatste trip terug uit Praag, stapte ik in de auto en kwam tot de conclusie dat mijn riem, schoenen, laptoptas, koffer en interieur van de auto allemaal dezelfde kleur hadden. Ik voelde mij toen best wel een wijf.
Naar je geld uiteraard.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar de vrouwen glijden naar me toe als ze het zien.
Dat komt alleen maar door de lengte van je penis.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar de vrouwen glijden naar me toe als ze het zien.
Toevallig. @onlogisch ookquote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hallo vriendquote:Op maandag 23 maart 2020 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgend jaar koop je voor minimumloon villa aan het water.
Wat heeft @kyra hiermee te maken?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even kijken en dan lek ik even via DM!
@:kyra
Nee toch niet.
Hoeveel ga je uitgeven?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggenquote:Op maandag 23 maart 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heeft @:kyra hiermee te maken?
40/45 euroquote:Op maandag 23 maart 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel ga je uitgeven?
Ik vraag dit voor een vriend. @:kapiteintje
Nieuwe naaktfoto's van char?quote:Op maandag 23 maart 2020 11:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat kan je overhalen om informatie met ons te delen?
Ze wilt denk ik helemaal geen contact meer met mij.quote:Op maandag 23 maart 2020 11:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We dachten hetzelfde..
Gmta.
Ik ga er achteraan.
Die oude ben ik wel op uitgekeken ja.quote:
@Scrummie2.1quote:Op maandag 23 maart 2020 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze wilt denk ik helemaal geen contact meer met mij.
Misschien moeten we een Rituals pakket sturen?
dm staat altijd open vriendquote:Op maandag 23 maart 2020 09:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Typisch nou tips geeft hoe je die kk zooi koopt dan hebben we wat aan
Die vader van jou dat is me er eentjequote:Op maandag 23 maart 2020 12:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mijn vader maakte zojuist een 40/45-grap op de app.
Ga het morgen doen, hoop dat na vanavond een verbod is op meer dan 2 mensne ofzoquote:Op maandag 23 maart 2020 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
@:Doublepain al boodschapjes gedaan makker?
niet in de app zittenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik maak mij zorgen om @:onlogisch
Al 14 uur FOK! niet bezocht.
Geen zorgenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ah ja, op de drukste tijdstippen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zorgen
@:onlogisch doet doorgaans van zaterdag t/m maandag zijn boodschappen
Tegelijk met de andere bejaarden en gehandicapten.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen zorgen
@:onlogisch doet doorgaans van zaterdag t/m maandag zijn boodschappen
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegelijk met de andere bejaarden en gehandicapten.
Gewoon zelf kop kaalscheren, ja toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
Ik moet eigenlijk naar de kapper
Maar dat kan dus niet
MILITARY CUTquote:Op maandag 23 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
Maar dat kan dus niet
Hier is het gros nog wel gewoon openquote:Op maandag 23 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
Maar dat kan dus niet
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Je hebt er geen hol aan, maar hier in België mogen de kappers zelfs niet dicht.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:49 schreef GGMM het volgende:
Maar dat kan dus niet
Je dikke moer.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegelijk met de andere bejaarden en gehandicapten.
Is dat die gehandicapte die je uit medelijden maar mod hebt gemaakt?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
@:solotovski ZEGT DAT WIJ VAN PIEMELS HOUDEN!!
Nee dat is tjacka (lol)quote:Op maandag 23 maart 2020 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat die gehandicapte die je uit medelijden maar mod hebt gemaakt?
Kan 'ie niks aan doen, want...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zijn ze gewoon dicht? Althans de mijne wel. Wel meerdere personeelsleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt er geen hol aan, maar hier in België mogen de kappers zelfs niet dicht.
Ik formuleer het verkeerd. ze horen bij de groep winkels die open mogen blijven en daardoor niet in aanmerking komen voor een overheidsvergoeding. Daardoor zijn ze echter nagenoeg verplicht open.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier zijn ze gewoon dicht? Althans de mijne wel. Wel meerdere personeelsleden.
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
@:solotovski ZEGT DAT WIJ VAN PIEMELS HOUDEN!!
Dus als je je kappersafspraak kunt laten zien geldt dat als een essentiële verplaatsing?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik formuleer het verkeerd. ze horen bij de groep winkels die open mogen blijven en daardoor niet in aanmerking komen voor een overheidsvergoeding. Daardoor zijn ze echter nagenoeg verplicht open.
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus als je je kappersafspraak kunt laten zien geldt dat als een essentiële verplaatsing?
Ben je al viral?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Ik word een beetje gek van die twitter meldingen
Vervelend dat je gedwongen wordt om op twitter te zitten.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Zeer matig idd, maar je moet maar hequote:Op maandag 23 maart 2020 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vervelend dat je gedwongen wordt om op twitter te zitten.
Even kijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Semi-Viral denk ik
27 reacties al
68 likes
19 retweets
Dat is niet viral... mijn buurvrouw van 70 tweet over haar planten en die heeft zelfs meer reacties, likes en retweets.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Semi-Viral denk ik
27 reacties al
68 likes
19 retweets
Pics van je buurvrouwquote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is niet viral... mijn buurvrouw van 70 tweet over haar planten en die heeft zelfs meer reacties, likes en retweets.
quote:
Ik vind dit lichtelijk verwarrendquote:
nog wasmiddel gescoord of heb je de kleren maar in de wind gehangen?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef Doublepain het volgende:
Dat vinden mensen met een laag IQ al snel.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit lichtelijk verwarrend
Morgen ga ikquote:Op maandag 23 maart 2020 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nog wasmiddel gescoord of heb je de kleren maar in de wind gehangen?
Scrummie schreeuwt de laatste tijd weer tegen iedereen, het zal ongetwijfeld komen omdat zijn dagopvang tot nader orde gesloten is.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit lichtelijk verwarrend
Lekker voor hem, hopelijk duurt dat nog even danquote:Op maandag 23 maart 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Scrummie schreeuwt de laatste tijd weer tegen iedereen, het zal ongetwijfeld komen omdat zijn dagopvang tot nader orde gesloten is.
En anders heeft @kapiteintje nog wel een flesje over voor je.quote:
780 inmiddelsquote:Op maandag 23 maart 2020 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
En anders heeft @:kapiteintje nog wel een flesje over voor je.
Die heeft tenslotte net voor 860 euro boodschappen gedaan.
Moet jij niet aan een stel piemels zitten ofzoquote:Op maandag 23 maart 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vinden mensen met een laag IQ al snel.
Ik vraag me af of de doomdenkers uit het COR topic met hun berekeningen nu teleurgesteld zullen zijn dat we Italie (nog) niet achterna gaanquote:
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Scrummie schreeuwt de laatste tijd weer tegen iedereen, het zal ongetwijfeld komen omdat zijn dagopvang tot nader orde gesloten is.
We zitten op 660 nu he. Wel bij de les blijven allemaal.quote:
Optyfen. GGMM moet helemaal niet aan piemels zitten, hij doet dat gewoon graag.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet jij niet aan een stel piemels zitten ofzo
Het leven heeft soms een uitdaging nodig hequote:Op maandag 23 maart 2020 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zitten op 660 nu he. Wel bij de les blijven allemaal.
Ondertussen mogen jullie allemaal angstig naar de supermarkt gaan met in het vooruitzicht overbezette huisartsen en ziekenhuizen.
Deze uitdaging sla ik liever over.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het leven heeft soms een uitdaging nodig he
hahaha madquote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef Solotovski het volgende:
Al 2 mods die zeggen dat ik op moet tyfen. Jeetje
Krijg lekker de tyfus en een gehemelte vol met blaren
Mja, zwakke poging.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.1 doet een poging tot een comeback, maar het oogt maar zwak.
Wat ga je COR er nou weer bijhalen kneusje?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Misschien moet je om de dag weer even een compleet verschillend verhaal ophangen in het COR topic, dat geeft je geestelijke gemoedstoestand aardig weer volgens mij. (Hint: je lijkt een schizofrene idioot)
Dat doen we alleen bij jouquote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, zwakke poging.
Ik heb ook helemaal geen zin in dat infantiele gedrag van dat kleutertje. Achter zouden jullie hem labiel noemen.
Oke man.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat ga je COR er nou weer bijhalen kneusje?![]()
Maar dit bedoel ik dus. Je begint echt weer je ware gezicht te tonen.
Een waardeloos en tamelijk labiel stuk vreten zonder ruggengraat.
Straks zijn we allemaal immuun en zit jij nog in je huisje met je voorraad dat bijna op isquote:Op maandag 23 maart 2020 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze uitdaging sla ik liever over.
Overduidelijk een stukje humor.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit lijkt op lekken?????
@:superhartje
Bij posts van Scrummie is dat altijd de beste optie.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:52 schreef DonRaja het volgende:
Ah ik ging voor de edit, maar gewoon gelijk wegtyfen is sneller.
Hoezo ookquote:Op maandag 23 maart 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
Nu hou ik mij ook niet meer aan mijn beloftes. Dit heb jezelf gedaan GGMM.
@:kyran
Is die ene mod weer paniekzaaien?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
Oei. In het CORtopic zijn mensen flink teleurgesteld dat de cijfers enigszins mee lijken te vallen
Je zou mij niet meer pesten!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo ook
Welke belofte breek ik nu precies volgens jou
Lekker manquote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Coco. het volgende:
@:GGMM geeft nog een trap na aan @:Scrummie2.1
Terecht ook, waar moeten ze nu over panieken?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Caland het volgende:
Oei. In het CORtopic zijn mensen flink teleurgesteld dat de cijfers enigszins mee lijken te vallen
Wie bedoel je preciesquote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is die ene mod weer paniekzaaien?
Dat lijkt me sterk.quote:
Nee hoeft niet hoor. Als je het maar niet meent.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Maar als je er zo mee zit zal ik er vanaf nu een week mee ophouden.Als ik het volhoud
Nee tuurlijk niet maatquote:Op maandag 23 maart 2020 14:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor. Als je het maar niet meent.
[ Bericht 44% gewijzigd door DonRaja op 23-03-2020 14:55:40 ]quote:Op maandag 23 maart 2020 14:53 schreef Tjacka het volgende:
Nu hou ik mij ook niet meer aan mijn beloftes. Dit heb jezelf gedaan GGMM.
Komt omdat het bericht gewijzigd isquote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ Bericht 44% gewijzigd door DonRaja op 23-03-2020 14:55:40 ]
Yep, 44% blijkbaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat het bericht gewijzigd is
Door DonRaja
Dank je Lennyquote:Op maandag 23 maart 2020 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk terecht. Goed gewerkt maat.
Is het gelukt? Ben je nog in de supermarkt?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:55 schreef KingRoland het volgende:
Hoop quote meldingen ik kom er nog op terug
Ik ga even naar de supermarkt chips halen hopelijk wel lays
Hoe gaat het bij jou in het ziekenhuis, Lenny?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het gelukt? Ben je nog in de supermarkt?
En heb je ook nog cola zero?
Goed genoeg om zich met de act van Roland bezig te houden blijkbaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou in het ziekenhuis, Lenny?
Bedankt voor deze opbeurende woorden René!quote:Op maandag 23 maart 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed genoeg om zich met de act van Roland bezig te houden blijkbaar.
Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken.
ik vandaagquote:Op maandag 23 maart 2020 09:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja woensdag
Heb zowaar goed kunnen sparen deze maand
Coronagenot
Is hij alweer beter dan?quote:
Het is nu wel weer te doen, nu we veel patiënten hebben uitgeplaatst.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou in het ziekenhuis, Lenny?
Je moet je in deze tijden toch bekommeren om de zwakkeren in de samenleving.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed genoeg om zich met de act van Roland bezig te houden blijkbaar.
Ik zou me dus niet al te veel zorgen maken.
Oh fijn, nu krijgen we weer 10 jaar Coronagrappen, die hij mag maken want hij heeft het overleefd..quote:
zolang ik niet hoef te kijken mag hij van mijquote:Op maandag 23 maart 2020 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh fijn, nu krijgen we weer 10 jaar Coronagrappen, die hij mag maken want hij heeft het overleefd..
Daar ging jij toch heen om te trainen?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:07 schreef Caland het volgende:
https://www.omroepgelderl(...)esloten-voor-publiek
@:kapiteintje
Goed punt. Ik heb al jaren geen Youp meer gezien.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
zolang ik niet hoef te kijken mag hij van mij
Ja, al gebruiken wij gewoon het hardlooppad en het veld. Kan eigenlijk alleen trainen met lichaamsgewicht natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar ging jij toch heen om te trainen?
linkje?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef Doublepain het volgende:
Een oud rechter met 2000 volgers heeft mijn tweet geciteerd #VIRAL
Die zit gewoon in quarantaine, net als anders.quote:
Kan gebeuren tochquote:
Ja, maar normaal post hij dan wel op FOK!quote:Op maandag 23 maart 2020 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zit gewoon in quarantaine, net als anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |