Misschien heb je nu je felbegeerde coronanote te pakken.quote:
Nee, ik heb niemand beledigd en niet lopen trollen. Zal wel los lopen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heb je nu je felbegeerde coronanote te pakken.
@El-Stinhoquote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Hier de artsengekkie;twitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:02:29HOE IS HET MOGELIJK DAT ZE AAN TAFEL ZIT #OP1 #RIVM https://t.co/MTIMRwirRt reageer retweet
Jongens graag like en RT aub
Gedaan, al ben ik geen social influencer.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:el-stinho
kan je dit retweeten maat? Dan ga ik viral
Ik zie dat @Jojoortje ook geliked en RT heeft gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gedaan, al ben ik geen social influencer.
Goede twitternaam trouwensquote:Op maandag 23 maart 2020 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Jojoortje ook geliked en RT heeft gedaan
https://twitter.com/jokierotterdam
Bedankt, zo blijf voor ieder Nederlander een beetje neutraal hequote:Op maandag 23 maart 2020 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede twitternaam trouwens
(Ik bedoel jouw naam overigens, niet die van die heks)
Mij ook aubquote:Op maandag 23 maart 2020 00:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gedaan, al ben ik geen social influencer.
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, zo blijf voor ieder Nederlander een beetje neutraal he
Jojo niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Jojoortje ook geliked en RT heeft gedaan
https://twitter.com/jokierotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door DonRaja op 23-03-2020 00:23:25 ]
Hij laat mijn gifje voor de helft zientwitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:19:27Arme man die elke dag een pak aandoet, ontsmet, pak aandoet, ontsmet de hele dag door en dat je dan naast zo’n ontwetend persoon zit.. #pauw #op1 #RIVM https://t.co/TYkCxpZgI2 reageer retweet
Toch wel leuk gifjequote:Op maandag 23 maart 2020 00:20 schreef Doublepain het volgende:
Hij laat mijn gifje voor de helft zientwitter:Double_Pain twitterde op maandag 23-03-2020 om 00:19:27Arme man die elke dag een pak aandoet, ontsmet, pak aandoet, ontsmet de hele dag door en dat je dan naast zo’n ontwetend persoon zit.. #pauw #op1 #RIVM https://t.co/TYkCxpZgI2 reageer retweet
jammer dit
Die bestaat he, stond vorig jaar op nummer 2 van mijn spotifyquote:Op maandag 23 maart 2020 00:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik vond Fiki (the singer) ook wel wat hebben.
Ik weet het, ik heb genoeg afbeeldingen van hem langs zien komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die bestaat he, stond vorig jaar op nummer 2 van mijn spotify
[ afbeelding ]
@:pumpalov
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Peterr niet aan die tafel zat.
Was dat boomergriepje nog ergens goed voor geweest
Freek de Jongequote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
Hoe is het met je kater?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:25 schreef Caland het volgende:
Dat jij nog geen ban hebt, ik heb er toch alles aan gedaan.quote:
Ik vond het jammer dat ie het EK 88 filmpje moest verpesten, dat had niet gehoevenquote:Op maandag 23 maart 2020 00:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is al lang dood, hij heeft het zelf alleen nog niet door.
Ik ben een lieve usert.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat jij nog geen ban hebt, ik heb er toch alles aan gedaan.
Toen kon hij ook al niet zingen en was het een grote lul.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ie het EK 88 filmpje moest verpesten, dat had niet gehoeven
Was behoorlijk slecht vandaagquote:
Ja, ik vond Gullit in z'n nakie nou ook niet echt een hoogtepunt.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vond het jammer dat ie het EK 88 filmpje moest verpesten, dat had niet gehoeven
Wat maakt het allemaal nog uit, over een tijdje zijn we toch allemaal uitgeroeid.quote:
Vette shit eten.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Was behoorlijk slecht vandaag
Nu nog maagzuur
Geen corona helaas
Het zijn best wel dramaqueens ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat maakt het allemaal nog uit, over een tijdje zijn we toch allemaal uitgeroeid.
bron: coronatopic.
Echt zo een dat je denkt: "ik drink nooit meer" een paar uur lang?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog maagzuur
Geen corona helaas
Jij bent een wijfquote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu nog maagzuur
Geen corona helaas
Ja, hou ik waarschijnlijk weer een dag of 5 vol.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt zo een dat je denkt: "ik drink nooit meer" een paar uur lang?
Ben je naar een afhaalshop gegaan?quote:Op maandag 23 maart 2020 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in 2 a 3 jaar weer geblowed. Was mooi van t padje na 1 joint.
Het voetbal zag er wel echt goed uit. Wat me nog het meeste opviel is hoe hard die schoten van Koeman waren.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik vond Gullit in z'n nakie nou ook niet echt een hoogtepunt.
Ja en ik was vergeten hoe slecht ze waren begonnen in de finale. Dat doelpunt kwam echt uit de lucht vallen.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het voetbal zag er wel echt goed uit. Wat me nog het meeste opviel is hoe hard die schoten van Koeman waren.
Ik denk echt dat het komt omdat de voetballen toen zwaarder waren, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het voetbal zag er wel echt goed uit. Wat me nog het meeste opviel is hoe hard die schoten van Koeman waren.
Nee vriend had nog liggen. Beide één jonko gerookt op 1.5 meter van elkaar in de tuin. Sliep wel lekker.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je naar een afhaalshop gegaan?
Dus 1,5 meter van elkaar blowen, maar dan wel samen slapen? How gay...quote:Op maandag 23 maart 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee vriend had nog liggen. Beide één jonko gerookt op 1.5 meter van elkaar in de tuin. Sliep wel lekker.
Maar je mist er ook niet veel aan.
Godverdomme Don.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus 1,5 meter van elkaar blowen, maar dan wel samen slapen? How gay...
quote:Op maandag 23 maart 2020 00:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus 1,5 meter van elkaar blowen, maar dan wel samen slapen? How gay...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |