haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
meterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rutte laat die kale het slechte nieuws brengenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker dan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Hahaha iedereen moet boodschappen doen als het rustig en overzichtelijk is in de winkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, alles blijft het zelfdequote:Op maandag 23 maart 2020 19:07 schreef Mo0nlight het volgende:
dit heeft totaal geen zin deze hele persconferentie ..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hahaha iedereen moet boodschappen doen als het rustig en overzichtelijk is in de winkel![]()
![]()
Tsjaa.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hahaha iedereen moet boodschappen doen als het rustig en overzichtelijk is in de winkelDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
1 samenkomsten verbieden tot 1 juni geen ondergrens meer van 100 personenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En er komen boetes als mensen zich er niet aan houden
geen enkele samenkomsten zijn tot 1 juni meer alles is verboden ook voor evenementenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JunoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Raar dat ze niet even doorpakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zullen de scholen dan ook gesloten blijven tot 1 juni?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja lekker onduidelijk allemaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Zullen de scholen dan ook gesloten blijven tot 1 juni?![]()
hmmmDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik snap het niet, dat kinderen wel buiten mogen spelen die vormen geen gevaar
Maar net zei Rutte dat jongen mensen ook andere kunnen besmetten, de kwetsbaren
Nu telt het weer niet voor kinderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best raar tochquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef Mo0nlight het volgende:
er zijn ook al jonge kinderen besmet
nu mogen de kinderen nog wel buiten spelenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
OS uitgesteldOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is weer een beetje allemaal onduidelijkquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus alles dicht tot 1 juni. KOEKOEK.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg dat welquote:Op maandag 23 maart 2020 19:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja dit klopt gewoon niet en wat een onduidelijk en onsamenhangende persconferentie jeetje..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Gelukkig wel, maar toch wel apart.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Kinderen mogen nog wel met elkaar spelenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Maar geen woord over scholen, of heb ik iets gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou mijn kind niet buiten laten spelenquote:
Er zijn ook kinderen die het krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat mag jequote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?Zonder wrijving geen glans![]()
Zeker ik ergerde me net ook aan 2 mannen die gewoon vlak op mensen gingen staan.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?
Ik was al 3 keer voor ze omgelopen omdat ze midden in het pad bleven lopen en de 4de keer zat ik klem kon ik geen kant meer op.![]()
![]()
Dus vergaderen gaat ook niet meer.
[[[[ff zo lang thuis zitten wat een ellende
3 weken was nog wel te overzien maar ppffff tot 1 juniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je bedoelt die arts die al door is die aan het spelen was met de virussen?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
okequote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
GODVER DE TYFUS KLOTE IDIOTEN OPSLUITEN GELDBOETE UITZETTENOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewel
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
![]()
jow graag gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
achjee.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewel
je sport weer getroffenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je mag maar 3 personen thuis ontvangen, zal geen groot feestje zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben blij dat ik helemaal niet aan verjaardagen doe.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag maar 3 personen thuis ontvangen, zal geen groot feestje zijn![]()
![]()
KUDT fok!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ademhalen dotOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Huh als 1 iemand in een gezin ziek is dan gezin binnen blijven behalve als iemand van het gezin in de zorg werkt.
Is dat dan juist niet link.![]()
heel cru gezegd, medewerkers in de zorg zijn door alle maatregelen binnen de huizen beter beschermd dan een vakkenvullerquote:Op maandag 23 maart 2020 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh als 1 iemand in een gezin ziek is dan gezin binnen blijven behalve als iemand van het gezin in de zorg werkt.
Is dat dan juist niet link.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarom laten ze het dan zoveel aan de mensen zelf over.
Het 1 of het ander, er zijn nu nog genoeg die hier schijt aan gaan hebben.
Je mag niet naar buiten maar ook weer wel.![]()
Krijg ik genoeg tijd voor tussen doorquote:
Nu een geweldig weekendje zuipen met waterpolo als bijzaak. Vorig jaar ook al niet helemaal van kunnen genieten omdat ik die vrijdag kotsmisselijk wakker werd, en nu dit er weer overheenquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat sowieso, maar hij noemde zorg.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel cru gezegd, medewerkers in de zorg zijn door alle maatregelen binnen de huizen beter beschermd dan een vakkenvuller
Ik bedoel meer dat als je bijv. je man corona heeft dan is de kans groot dat je het ook mee draagt, maar dan zou je dus wel in een bejaardentehuis aan het werk kunnen.
Klinkt me vreemd in de oren.![]()
Rustig nattekat kwaad maken heeft geen zin je kan er niets aan veranderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook zoiets trouwens, mn ma werkt in een bejaardentehuis (nouja tegenwoordig noemen ze het anders maar swa) nieuwe maatregel, al het personeel via achteringang naar binnen, hoofdingang alleen nog voor gecontroleerde zaken (geen bezoek uiteraard maar er moeten wel eens dingen geregeld worden waarbij je niet wilt dat diegenen via een achterdeurtje wandelen.
loopt er een personeelslid ineens via een andere kant, niet beschermde kleding richting de kleedkamers waar hij vandaan hoort te komen.
Blijkt die sukkel gewoon via de hoofdingang gegaan te zijn want ja daar parkeer je de auto ook en anders is omlopen zo ver en blabla
ma draait nachtdiensten dus die heeft de deur geblokkeerd met houten blokjes zodat hij er echt niet langs kon
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ook bij de bejaardenzorg hebben ze goede maatregelen voor al het personeelquote:Op maandag 23 maart 2020 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hij noemde zorg.
Ik bedoel meer dat als je bijv. je man corona heeft dan is de kans groot dat je het ook mee draagt, maar dan zou je dus wel in een bejaardentehuis aan het werk kunnen.
Klinkt me vreemd in de oren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
ook zoiets trouwens, mn ma werkt in een bejaardentehuis (nouja tegenwoordig noemen ze het anders maar swa) nieuwe maatregel, al het personeel via achteringang naar binnen, hoofdingang alleen nog voor gecontroleerde zaken (geen bezoek uiteraard maar er moeten wel eens dingen geregeld worden waarbij je niet wilt dat diegenen via een achterdeurtje wandelen.
loopt er een personeelslid ineens via een andere kant, niet beschermde kleding richting de kleedkamers waar hij vandaan hoort te komen.
Blijkt die sukkel gewoon via de hoofdingang gegaan te zijn want ja daar parkeer je de auto ook en anders is omlopen zo ver en blabla
ma draait nachtdiensten dus die heeft de deur geblokkeerd met houten blokjes zodat hij er echt niet langs kon
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdt
Altijd figuren die denken dat regels niet voor hun gelden.![]()
![]()
![]()
![]()
Hé, die zijn nu verantwoordelijk voor de lockdown tot 1 juniquote:Op maandag 23 maart 2020 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Altijd figuren die denken dat regels niet voor hun gelden.![]()
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doe ik ook al jaren nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik helemaal niet aan verjaardagen doe.![]()
Pfffff
Gelukkig horeca voorlopig tot 6 april
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdtHahaha nice
![]()
Jep
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, die zijn nu verantwoordelijk voor de lockdown tot 1 juni![]()
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komtquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is daar geen regeling voor van de overheid? Soort tegemoetkoming?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Aquote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.Afhalen mag ook niet meer?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.![]()
Terecht in dit geval vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komt![]()
We gaan nog geld overhoudenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mensen gaan toch voor de belevingquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Afhalen mag ook niet meer?
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.
klinkt best stom maar als ik thuis eet dan kook ik zelf wel, stuk goedkoper.
in een restaurant betaal ik met de beleving er bij best extra, geen afwas, lekker sfeertje (vaak) personeel dat voor je loopt etcOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
AfhAllen wel hoor, Mac en burgerking wel hierquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.![]()
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komtIk hou daar van
![]()
![]()
plus je kunt je personeel ook niet steeds op 1.5m van elkaar en van de gasten houden, dus daar zul je dan ook weer naar moeten zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als de gasten. Dan ook nog een 1;5 meter van elkaar moeten zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had dit ooit zien aankomen.
ook dat iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Als de gasten. Dan ook nog een 1;5 meter van elkaar moeten zitten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoop nog steeds dat ik wakker wordt 88 en dat het een droom isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel vergelijkingen met de Spaanse griep.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Was het maar waar iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik wakker wordt 88 en dat het een droom is
Tis gewoon kut met dtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is bittere ellende. Het wordt maar niet beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt vervelend idd. Al meerdere keren gehad.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Vast wel, maar april en mei zijn toch echt belangrijke maanden waarin we normaal gezien al best goed draaien.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.
Bovendien zitten we in zeeland, waarschijnlijk zullen in juni dan heel veel mensen niet boeken en is dan ook nog de opkomst veel lager.
Dan moet je maar hopen dat het weer in juli en augustus wel opgang komt, maarja wie heeft er dan geld om uitgebreid op vakantie te gaan.![]()
Tik je te pletter misschien wordt het betterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fok laat mij niet meer meedoenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboekquote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.![]()
1 juni duurt nog ff.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Junoquote:
Te langWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bovendien heb ik geen vast contract bij mn baan in de horeca
Dus hij zal mij misschien ook niet inroosteren tot in juli
Kost mij ook een euro of 3 / 4000![]()
Nog steeds 0, ik heb alleen vertrouwen in Rutte, dat is wel een toffe peer.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb geen idee maar zou best wel eens kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit iedereen hier nu thuis tot 1 juni?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mooi kutquote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef skysherrif het volgende:
Kost mij ook een euro of 3 / 4000Zonder wrijving geen glans![]()
De gemeente kan altijd beslissen dat de horeca dicht moet blijvenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboek![]()
Echt. Ik vertrouw die RutteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wel echt mazzel met mijn baan, kan gewoon van huis en de impact op het werk is nihil.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Worden we niet vrolijk vanquote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zou best wel eens kunnen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb gelukkig wel een vast contract.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef skysherrif het volgende:
Kost mij ook een euro of 3 / 4000![]()
Nee zeker niet. Maak me wel een beetje zorgen maar ja ook weinig aan te doen verder.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Worden we niet vrolijk vanEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gaat toch best soepel? Hahaatjesquote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef m1st1g het volgende:
Wat is er aan de hand met de server? Je kan mij niet wijsmaken dat het nu optimaal loopt.
@:breuls
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, dan gaat het via de APV om bepaalde risicovolle plekken aan te wijzen om die 1,5m te handhavenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboekUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heel veel mensen (waaronder ik) gaan spontaan naar FOK!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef m1st1g het volgende:
Wat is er aan de hand met de server? Je kan mij niet wijsmaken dat het nu optimaal loopt.
@:breuls
Verwacht op de AMS-IX ook wel iets te zien.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
BlokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Fly away
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maak me wel een beetje zorgen maar ja ook weinig aan te doen verder.Waar maak je je zorgen over?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maak me wel een beetje zorgen maar ja ook weinig aan te doen verder.Zonder wrijving geen glans![]()
Of ik m'n werk kan houden. Vind wel weer iets anders maar zou het zonde vinden om weg te moeten.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Waar maak je je zorgen over?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Ah zo, ja snap ik welquote:Op maandag 23 maart 2020 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Of ik m'n werk kan houden. Vind wel weer iets anders maar zou het zonde vinden om weg te moeten.Zonder wrijving geen glans![]()
stiekem is irma de poppenspeler van rutte en de jongetwitter:Olfertjan twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:17:33Volgens mij neemt die doventolk stiekem ook alle beslissingen. reageer retweet
![]()
Itjeer was er toch mee bezigquote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef m1st1g het volgende:
@:breulsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uitverkocht!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
https://nieuwspaal.nl/riv(...)VtJyRkaePglULmIuC7Yw
[ afbeelding ]
zondequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hamsteraars hequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Grappigquote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]![]()
G
rappigEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zeurt krijgt een beurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
twitter:MaximaKoningin_ twitterde op maandag 23-03-2020 om 19:28:50We gaan haar ook maar bij de toespraak van mijn Willem inzetten! #persconferentie https://t.co/WL5lwlabpJ reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hahaquote:Op maandag 23 maart 2020 20:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MaximaKoningin_ twitterde op maandag 23-03-2020 om 19:28:50We gaan haar ook maar bij de toespraak van mijn Willem inzetten! #persconferentie https://t.co/WL5lwlabpJ reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:28 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MaximaKoningin_ twitterde op maandag 23-03-2020 om 19:28:50We gaan haar ook maar bij de toespraak van mijn Willem inzetten! #persconferentie https://t.co/WL5lwlabpJ reageer retweet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hallo mensenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
WhahahahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Dud.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TraagggggWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Probeer al langzaam te tikken maar helpt ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heequote:
twitter:apjvalk twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:18:13De urgentie komt luid en duidelijk over deze keer. (Screenshot is van @baspaternotte) https://t.co/RLTY8BLZkM reageer retweet
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:32 schreef Dotteke het volgende:
Probeer al langzaam te tikken maar helpt ook niet.
Ze wordt wanhopig van Ruttequote:Op maandag 23 maart 2020 20:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:apjvalk twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:18:13De urgentie komt luid en duidelijk over deze keer. (Screenshot is van @:baspaternotte) https://t.co/RLTY8BLZkM reageer retweet
Ik heb cakequote:![]()
VOCHTIG POESJEquote:
Hoiquote:
Het is weer Tering traag. Ik kom morgen weer terug.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Te ergWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Itjeer heeft de server die down was er weer bij gezet en @zoem is er nu verder mee bezig..quote:![]()
Oké thnx m aWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nieuwe UI?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:32 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]twitter:apjvalk twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:18:13De urgentie komt luid en duidelijk over deze keer. (Screenshot is van @:baspaternotte) https://t.co/RLTY8BLZkM reageer retweet
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Geen woorden meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is hier vaker het gevalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dan kan je beter gaan fietsen whahahahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt hèquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha daar zijn geen fokplaatjes voorquote:Op maandag 23 maart 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Dan kan je beter gaan fietsen whahahahahaOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Een fietsende plymquote:Op maandag 23 maart 2020 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha daar zijn geen fokplaatjes voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha daar zijn geen fokplaatjes voor![]()
Fietsen mag hoor lekker in je uppie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:gelukkig maar.
en niet als een wielrenner je neus snuiten heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee idd goor.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]gelukkig maar.
en niet als een wielrenner je neus snuiten he![]()
Nee en ook niet in je hand poepen en in de bosjes gooienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vreetzakquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Nee en ook niet in je hand poepen en in de bosjes gooien![]()
Ah shit, jammerquote:Op maandag 23 maart 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Nee en ook niet in je hand poepen en in de bosjes gooien
Uw ADH vitamine Worst
Deed jij dat eerst dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:44 schreef Dotteke het volgende:
Nee en ook niet in je hand poepen en in de bosjes gooien![]()
![]()
Zag het wel eens gebeuren bij het wielrennen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wtfquote:Op maandag 23 maart 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag het wel eens gebeuren bij het wielrennen.Uw ADH vitamine Worst
las dus op twitter dat het iemand was overkomen, ze reed netjes alleen zonder mensen om dr heen, reed een groepje wielrenners die maling hadden aan de 1.5m ineens dr voorbij, nouja oke... overleven we wel.. ziet ze ineens de laatste zo zn neus snuiten.
snap toch niet dat mensen zo stompzinnig zijnOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
waarom in je hand poepen en niet direct in de bosjes schijtenUw ADH vitamine Worst
dan moet je afstappen, zal wel lastig zijn in het peleton of als je op kop ligtquote:Op maandag 23 maart 2020 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
waarom in je hand poepen en niet direct in de bosjes schijtenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is met die wielren wedstrijden. Zag het eens op een filmpje heel goorquote:Op maandag 23 maart 2020 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
waarom in je hand poepen en niet direct in de bosjes schijtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je daarna nog wel even gezellig blijft en niet meteen weg bentquote:Op maandag 23 maart 2020 20:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lekker zeg, mag ik ook een beetje![]()
zwaar klote als je nodig moetquote:Op maandag 23 maart 2020 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is met die wielren wedstrijden. Zag het eens op een filmpje heel goorUw ADH vitamine Worst
ja dat merkte tom domoulin ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tuurlijk blijf ik nog evenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je daarna nog wel even gezellig blijft en niet meteen weg bentI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ja lijkt mij ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
don't get him started again!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja die had vloeibarequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Omdat een stel idioten niet even een paar weken binnen konden zitten.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lastig lastig. Dochter lief moet stage lopen. Geen opvan voor kind. Normaal is hij hier maar dat kan nu niet. Is echt prut hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dusquote:Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat een stel idioten niet even een paar weken binnen konden zitten.![]()
is er ook niemand anders die ze kan vragen?quote:Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Lastig lastig. Dochter lief moet stage lopen. Geen opvan voor kind. Normaal is hij hier maar dat kan nu niet. Is echt prut hoor.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja klote dat dot.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Lastig lastig. Dochter lief moet stage lopen. Geen opvan voor kind. Normaal is hij hier maar dat kan nu niet. Is echt prut hoor.![]()
dat natuulijk vooralOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gekkies idd.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat een stel idioten niet even een paar weken binnen konden zitten.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Oké testWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en geen stage dan kan je je opleiding wel vergetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
allang blij dat ik zo'n koele kikker benOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt alles loopt in de soep nu wereldwijdquote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en geen stage dan kan je je opleiding wel vergeten![]()
Ja echt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
examens gaan ook niet zonder slag of stoot verlopen straksOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
niet gekliktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vrees van nietquote:Op maandag 23 maart 2020 21:02 schreef Nizno het volgende:
examens gaan ook niet zonder slag of stoot verlopen straks![]()
Kan alsnogquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gaat moeilijk worden.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Lekker nummer hoorquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Denk ik ook niet NiznoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Zit je met 200 man in een gymzaal, begint er 1 te hoesten is de hele tent in paniek.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
maar goed ik ga maar ff serie verder kijken, tv is ook saai vanavond
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Zit je met 200 man in een gymzaal, begint er 1 te hoesten is de hele tent in paniek.![]()
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Zit je met 200 man in een gymzaal, begint er 1 te hoesten is de hele tent in paniek.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:07 schreef Nizno het volgende:
maar goed ik ga maar ff serie verder kijken, tv is ook saai vanavond![]()
![]()
Ja dat ga je krijgen dat soort dingen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Muziek terwijl je dts speelt gratis en voor nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We dansen de samba. De samba de sambaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sambaballen
niet gedanstEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ook niet whahahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
shake itEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Lets do the twistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Bami ballen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkelquote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Bitterballlen ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Of salmiak ballenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ben net vrij
let it goEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Bijn gelukt engWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1437 / 8404
2. PlymouthFury / 1014 / 5899
3. FreshFruit / 690 / 4920
4. devzero / 674 / 2757
5. skysherrif / 596 / 5049
6. aKboR / 560 / 3166
7. Nizno / 496 / 5403
8. dud0r / 492 / 3741
9. engine / 489 / 2751
10. Dr.Mikey / 482 / 3205
11. Jippie68 / 389 / 3588
12. mario390 / 344 / 2909
13. Mrsloveable / 304 / 2491
14. madam-april / 227 / 3004
15. Mickytjuh / 173 / 1838
16. 88-4 / 170 / 1609
17. PoezeligDing / 163 / 1191
18. Limoentjuh / 146 / 1458
19. moemoe / 122 / 551
20. hemarookworst / 121 / 1123SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
16e
15deWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij staat op 1quote:
Jij staat nu op 15quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja ik zie hetquote:
Ja en neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje traag idd. Blijft steeds hangen.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Alles wat hangt staat niet in de weg HemaworstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna volDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Die lach is het laatste wat je hoort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: