Best raar tochquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef Mo0nlight het volgende:
er zijn ook al jonge kinderen besmet
nu mogen de kinderen nog wel buiten spelen
Het is weer een beetje allemaal onduidelijkquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus alles dicht tot 1 juni. KOEKOEK.
Zeg dat welquote:Op maandag 23 maart 2020 19:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja dit klopt gewoon niet en wat een onduidelijk en onsamenhangende persconferentie jeetje..
Gelukkig wel, maar toch wel apart.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Kinderen mogen nog wel met elkaar spelen
Ik zou mijn kind niet buiten laten spelenquote:
Ja dat mag jequote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?
Dat mag.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?
Zeker ik ergerde me net ook aan 2 mannen die gewoon vlak op mensen gingen staan.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
je bedoelt die arts die al door is die aan het spelen was met de virussen?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
okequote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
GODVER DE TYFUS KLOTE IDIOTEN OPSLUITEN GELDBOETE UITZETTEN
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |