gezelligquote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder
jow graag gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewel
jee.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewel
Je mag maar 3 personen thuis ontvangen, zal geen groot feestje zijnquote:
Ik ben blij dat ik helemaal niet aan verjaardagen doe.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag maar 3 personen thuis ontvangen, zal geen groot feestje zijn
heel cru gezegd, medewerkers in de zorg zijn door alle maatregelen binnen de huizen beter beschermd dan een vakkenvullerquote:Op maandag 23 maart 2020 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh als 1 iemand in een gezin ziek is dan gezin binnen blijven behalve als iemand van het gezin in de zorg werkt.
Is dat dan juist niet link.
Krijg ik genoeg tijd voor tussen doorquote:
Nu een geweldig weekendje zuipen met waterpolo als bijzaak. Vorig jaar ook al niet helemaal van kunnen genieten omdat ik die vrijdag kotsmisselijk wakker werd, en nu dit er weer overheenquote:
Dat sowieso, maar hij noemde zorg.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel cru gezegd, medewerkers in de zorg zijn door alle maatregelen binnen de huizen beter beschermd dan een vakkenvuller
ook bij de bejaardenzorg hebben ze goede maatregelen voor al het personeelquote:Op maandag 23 maart 2020 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hij noemde zorg.
Ik bedoel meer dat als je bijv. je man corona heeft dan is de kans groot dat je het ook mee draagt, maar dan zou je dus wel in een bejaardentehuis aan het werk kunnen.
Klinkt me vreemd in de oren.
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
ook zoiets trouwens, mn ma werkt in een bejaardentehuis (nouja tegenwoordig noemen ze het anders maar swa) nieuwe maatregel, al het personeel via achteringang naar binnen, hoofdingang alleen nog voor gecontroleerde zaken (geen bezoek uiteraard maar er moeten wel eens dingen geregeld worden waarbij je niet wilt dat diegenen via een achterdeurtje wandelen.
loopt er een personeelslid ineens via een andere kant, niet beschermde kleding richting de kleedkamers waar hij vandaan hoort te komen.
Blijkt die sukkel gewoon via de hoofdingang gegaan te zijn want ja daar parkeer je de auto ook en anders is omlopen zo ver en blabla
ma draait nachtdiensten dus die heeft de deur geblokkeerd met houten blokjes zodat hij er echt niet langs kon
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdt
Hé, die zijn nu verantwoordelijk voor de lockdown tot 1 juniquote:Op maandag 23 maart 2020 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Altijd figuren die denken dat regels niet voor hun gelden.![]()
![]()
Doe ik ook al jaren nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik helemaal niet aan verjaardagen doe.
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
ook zoiets trouwens, mn ma werkt in een bejaardentehuis (nouja tegenwoordig noemen ze het anders maar swa) nieuwe maatregel, al het personeel via achteringang naar binnen, hoofdingang alleen nog voor gecontroleerde zaken (geen bezoek uiteraard maar er moeten wel eens dingen geregeld worden waarbij je niet wilt dat diegenen via een achterdeurtje wandelen.
loopt er een personeelslid ineens via een andere kant, niet beschermde kleding richting de kleedkamers waar hij vandaan hoort te komen.
Blijkt die sukkel gewoon via de hoofdingang gegaan te zijn want ja daar parkeer je de auto ook en anders is omlopen zo ver en blabla
ma draait nachtdiensten dus die heeft de deur geblokkeerd met houten blokjes zodat hij er echt niet langs kon
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdt
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, die zijn nu verantwoordelijk voor de lockdown tot 1 juni
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komtquote:
Is daar geen regeling voor van de overheid? Soort tegemoetkoming?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Gelukkig horeca voorlopig tot 6 april
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.
Aquote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Afhalen mag ook niet meer?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Terecht in dit geval vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komt
We gaan nog geld overhoudenquote:
mensen gaan toch voor de belevingquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Afhalen mag ook niet meer?
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.
Allen wel hoor, Mac en burgerking wel hierquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komt
plus je kunt je personeel ook niet steeds op 1.5m van elkaar en van de gasten houden, dus daar zul je dan ook weer naar moeten zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.
k dat iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Als de gasten. Dan ook nog een 1;5 meter van elkaar moeten zitten.
Was het maar waar iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik wakker wordt 88 en dat het een droom is
Ja echt vervelend idd. Al meerdere keren gehad.quote:
Vast wel, maar april en mei zijn toch echt belangrijke maanden waarin we normaal gezien al best goed draaien.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |