haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
meterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rutte laat die kale het slechte nieuws brengenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lekker dan.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Hahaha iedereen moet boodschappen doen als het rustig en overzichtelijk is in de winkelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, alles blijft het zelfdequote:Op maandag 23 maart 2020 19:07 schreef Mo0nlight het volgende:
dit heeft totaal geen zin deze hele persconferentie ..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hahaha iedereen moet boodschappen doen als het rustig en overzichtelijk is in de winkel![]()
![]()
Tsjaa.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
Hahaha iedereen moet boodschappen doen als het rustig en overzichtelijk is in de winkelDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
1 samenkomsten verbieden tot 1 juni geen ondergrens meer van 100 personenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En er komen boetes als mensen zich er niet aan houden
geen enkele samenkomsten zijn tot 1 juni meer alles is verboden ook voor evenementenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JunoEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Raar dat ze niet even doorpakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zullen de scholen dan ook gesloten blijven tot 1 juni?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja lekker onduidelijk allemaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Zullen de scholen dan ook gesloten blijven tot 1 juni?![]()
hmmmDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Ik snap het niet, dat kinderen wel buiten mogen spelen die vormen geen gevaar
Maar net zei Rutte dat jongen mensen ook andere kunnen besmetten, de kwetsbaren
Nu telt het weer niet voor kinderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best raar tochquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef Mo0nlight het volgende:
er zijn ook al jonge kinderen besmet
nu mogen de kinderen nog wel buiten spelenI have a therapist, her name is music. ♪![]()
OS uitgesteldOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het is weer een beetje allemaal onduidelijkquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus alles dicht tot 1 juni. KOEKOEK.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeg dat welquote:Op maandag 23 maart 2020 19:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja dit klopt gewoon niet en wat een onduidelijk en onsamenhangende persconferentie jeetje..I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Gelukkig wel, maar toch wel apart.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Kinderen mogen nog wel met elkaar spelenDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Maar geen woord over scholen, of heb ik iets gemist?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou mijn kind niet buiten laten spelenquote:
Er zijn ook kinderen die het krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat mag jequote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?Zonder wrijving geen glans![]()
Zeker ik ergerde me net ook aan 2 mannen die gewoon vlak op mensen gingen staan.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?
Ik was al 3 keer voor ze omgelopen omdat ze midden in het pad bleven lopen en de 4de keer zat ik klem kon ik geen kant meer op.![]()
![]()
Dus vergaderen gaat ook niet meer.
[[[[ff zo lang thuis zitten wat een ellende
3 weken was nog wel te overzien maar ppffff tot 1 juniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je bedoelt die arts die al door is die aan het spelen was met de virussen?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja hoi, mag ik hier even mijn gal spuwen over die ongelofelijk achterlijk domme idioten met 0 hersencellen die verantwoordelijk zijn voor dit?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
okequote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Nattekat het volgende:
GODVER DE TYFUS KLOTE IDIOTEN OPSLUITEN GELDBOETE UITZETTENOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewel
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gezelligquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahahaha daar gaat de verjaardag van mijn schoonmoeder![]()
![]()
jow graag gedaanquote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewelEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
achjee.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Heel waterpoloseizoen 19/20 afgelopen nu, een geweldig toernooi ligt er nu uit, alles dicht en dat allemaal omdat die idioten niet gewoon binnen konden blijven, echt, geweldig, dankjulliewel
je sport weer getroffenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je mag maar 3 personen thuis ontvangen, zal geen groot feestje zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben blij dat ik helemaal niet aan verjaardagen doe.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag maar 3 personen thuis ontvangen, zal geen groot feestje zijn![]()
![]()
KUDT fok!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ademhalen dotOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Huh als 1 iemand in een gezin ziek is dan gezin binnen blijven behalve als iemand van het gezin in de zorg werkt.
Is dat dan juist niet link.![]()
heel cru gezegd, medewerkers in de zorg zijn door alle maatregelen binnen de huizen beter beschermd dan een vakkenvullerquote:Op maandag 23 maart 2020 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh als 1 iemand in een gezin ziek is dan gezin binnen blijven behalve als iemand van het gezin in de zorg werkt.
Is dat dan juist niet link.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Waarom laten ze het dan zoveel aan de mensen zelf over.
Het 1 of het ander, er zijn nu nog genoeg die hier schijt aan gaan hebben.
Je mag niet naar buiten maar ook weer wel.![]()
Krijg ik genoeg tijd voor tussen doorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu een geweldig weekendje zuipen met waterpolo als bijzaak. Vorig jaar ook al niet helemaal van kunnen genieten omdat ik die vrijdag kotsmisselijk wakker werd, en nu dit er weer overheenquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat sowieso, maar hij noemde zorg.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel cru gezegd, medewerkers in de zorg zijn door alle maatregelen binnen de huizen beter beschermd dan een vakkenvuller
Ik bedoel meer dat als je bijv. je man corona heeft dan is de kans groot dat je het ook mee draagt, maar dan zou je dus wel in een bejaardentehuis aan het werk kunnen.
Klinkt me vreemd in de oren.![]()
Rustig nattekat kwaad maken heeft geen zin je kan er niets aan veranderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook zoiets trouwens, mn ma werkt in een bejaardentehuis (nouja tegenwoordig noemen ze het anders maar swa) nieuwe maatregel, al het personeel via achteringang naar binnen, hoofdingang alleen nog voor gecontroleerde zaken (geen bezoek uiteraard maar er moeten wel eens dingen geregeld worden waarbij je niet wilt dat diegenen via een achterdeurtje wandelen.
loopt er een personeelslid ineens via een andere kant, niet beschermde kleding richting de kleedkamers waar hij vandaan hoort te komen.
Blijkt die sukkel gewoon via de hoofdingang gegaan te zijn want ja daar parkeer je de auto ook en anders is omlopen zo ver en blabla
ma draait nachtdiensten dus die heeft de deur geblokkeerd met houten blokjes zodat hij er echt niet langs kon
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdtOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ook bij de bejaardenzorg hebben ze goede maatregelen voor al het personeelquote:Op maandag 23 maart 2020 19:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hij noemde zorg.
Ik bedoel meer dat als je bijv. je man corona heeft dan is de kans groot dat je het ook mee draagt, maar dan zou je dus wel in een bejaardentehuis aan het werk kunnen.
Klinkt me vreemd in de oren.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
ook zoiets trouwens, mn ma werkt in een bejaardentehuis (nouja tegenwoordig noemen ze het anders maar swa) nieuwe maatregel, al het personeel via achteringang naar binnen, hoofdingang alleen nog voor gecontroleerde zaken (geen bezoek uiteraard maar er moeten wel eens dingen geregeld worden waarbij je niet wilt dat diegenen via een achterdeurtje wandelen.
loopt er een personeelslid ineens via een andere kant, niet beschermde kleding richting de kleedkamers waar hij vandaan hoort te komen.
Blijkt die sukkel gewoon via de hoofdingang gegaan te zijn want ja daar parkeer je de auto ook en anders is omlopen zo ver en blabla
ma draait nachtdiensten dus die heeft de deur geblokkeerd met houten blokjes zodat hij er echt niet langs kon
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdt
Altijd figuren die denken dat regels niet voor hun gelden.![]()
![]()
![]()
![]()
Hé, die zijn nu verantwoordelijk voor de lockdown tot 1 juniquote:Op maandag 23 maart 2020 19:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Altijd figuren die denken dat regels niet voor hun gelden.![]()
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Doe ik ook al jaren nietquote:Op maandag 23 maart 2020 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik helemaal niet aan verjaardagen doe.![]()
Pfffff
Gelukkig horeca voorlopig tot 6 april
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:37 schreef Nizno het volgende:
t jonk pissed de volgende dag. maar ja klagen kon hij ook niet want dan zou hij bekennen dat hij zich niet aan de regels houdtHahaha nice
![]()
Jep
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Yep.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hé, die zijn nu verantwoordelijk voor de lockdown tot 1 juni![]()
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komtquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is daar geen regeling voor van de overheid? Soort tegemoetkoming?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Aquote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.Afhalen mag ook niet meer?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.![]()
Terecht in dit geval vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komt![]()
We gaan nog geld overhoudenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mensen gaan toch voor de belevingquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Afhalen mag ook niet meer?
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.
klinkt best stom maar als ik thuis eet dan kook ik zelf wel, stuk goedkoper.
in een restaurant betaal ik met de beleving er bij best extra, geen afwas, lekker sfeertje (vaak) personeel dat voor je loopt etcOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
AfhAllen wel hoor, Mac en burgerking wel hierquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.![]()
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komtIk hou daar van
![]()
![]()
plus je kunt je personeel ook niet steeds op 1.5m van elkaar en van de gasten houden, dus daar zul je dan ook weer naar moeten zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als de gasten. Dan ook nog een 1;5 meter van elkaar moeten zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie had dit ooit zien aankomen.
ook dat iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Als de gasten. Dan ook nog een 1;5 meter van elkaar moeten zitten.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoop nog steeds dat ik wakker wordt 88 en dat het een droom isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel vergelijkingen met de Spaanse griep.De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Was het maar waar iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik wakker wordt 88 en dat het een droom is
Tis gewoon kut met dtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is bittere ellende. Het wordt maar niet beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt vervelend idd. Al meerdere keren gehad.quote:De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
Vast wel, maar april en mei zijn toch echt belangrijke maanden waarin we normaal gezien al best goed draaien.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.
Bovendien zitten we in zeeland, waarschijnlijk zullen in juni dan heel veel mensen niet boeken en is dan ook nog de opkomst veel lager.
Dan moet je maar hopen dat het weer in juli en augustus wel opgang komt, maarja wie heeft er dan geld om uitgebreid op vakantie te gaan.![]()
Tik je te pletter misschien wordt het betterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |