is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboekquote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.
Junoquote:
Nog steeds 0, ik heb alleen vertrouwen in Rutte, dat is wel een toffe peer.quote:
Ik heb geen idee maar zou best wel eens kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit iedereen hier nu thuis tot 1 juni?
Mooi kutquote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien heb ik geen vast contract bij mn baan in de horeca
Dus hij zal mij misschien ook niet inroosteren tot in juli
Kost mij ook een euro of 3 / 4000
De gemeente kan altijd beslissen dat de horeca dicht moet blijvenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboek
Worden we niet vrolijk vanquote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zou best wel eens kunnen.
Ik heb gelukkig wel een vast contract.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien heb ik geen vast contract bij mn baan in de horeca
Dus hij zal mij misschien ook niet inroosteren tot in juli
Kost mij ook een euro of 3 / 4000
Nee zeker niet. Maak me wel een beetje zorgen maar ja ook weinig aan te doen verder.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Worden we niet vrolijk van
Gaat toch best soepel? Hahaatjesquote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef m1st1g het volgende:
Wat is er aan de hand met de server? Je kan mij niet wijsmaken dat het nu optimaal loopt.
@:breuls
Ja, dan gaat het via de APV om bepaalde risicovolle plekken aan te wijzen om die 1,5m te handhavenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboek
Heel veel mensen (waaronder ik) gaan spontaan naar FOK!quote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef m1st1g het volgende:
Wat is er aan de hand met de server? Je kan mij niet wijsmaken dat het nu optimaal loopt.
@:breuls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |