Aquote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Gelukkig horeca voorlopig tot 6 april
Mijn baas gaat failliet als het langer gaat duren zeker tot 1 juni.
Afhalen mag ook niet meer?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
Terecht in dit geval vind ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komt
We gaan nog geld overhoudenquote:
mensen gaan toch voor de belevingquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Afhalen mag ook niet meer?
Ik snap er geen fluit van, zijn veel uitzondering en ik heb een deel gemist.
Allen wel hoor, Mac en burgerking wel hierquote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:45 schreef skysherrif het volgende:
Pfffff
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja mn ma is best wel eens vervelend als het op dat soort dingen aan komt
plus je kunt je personeel ook niet steeds op 1.5m van elkaar en van de gasten houden, dus daar zul je dan ook weer naar moeten zoeken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.
k dat iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:53 schreef Dotteke het volgende:
Als de gasten. Dan ook nog een 1;5 meter van elkaar moeten zitten.
Was het maar waar iddquote:Op maandag 23 maart 2020 19:54 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik wakker wordt 88 en dat het een droom is
Ja echt vervelend idd. Al meerdere keren gehad.quote:
Vast wel, maar april en mei zijn toch echt belangrijke maanden waarin we normaal gezien al best goed draaien.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
A
[..]
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboekquote:Op maandag 23 maart 2020 19:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zal bij ons in de zaak toch een probleem worden. Met die 1.5 met afstand kunnen we nog maar de helft aan gasten ontvangen. Dat is voor het voorseizoen nog niet een ramp maar ook niet kostendekkend.
Junoquote:
Nog steeds 0, ik heb alleen vertrouwen in Rutte, dat is wel een toffe peer.quote:
Ik heb geen idee maar zou best wel eens kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit iedereen hier nu thuis tot 1 juni?
Mooi kutquote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien heb ik geen vast contract bij mn baan in de horeca
Dus hij zal mij misschien ook niet inroosteren tot in juli
Kost mij ook een euro of 3 / 4000
De gemeente kan altijd beslissen dat de horeca dicht moet blijvenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
is het nou aan de gemeente om te bepalen hoe het precies werkt, omdat hij steeds wijst naar 174 van gemeenteljik wetboek
Worden we niet vrolijk vanquote:Op maandag 23 maart 2020 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar zou best wel eens kunnen.
Ik heb gelukkig wel een vast contract.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef skysherrif het volgende:
Bovendien heb ik geen vast contract bij mn baan in de horeca
Dus hij zal mij misschien ook niet inroosteren tot in juli
Kost mij ook een euro of 3 / 4000
Nee zeker niet. Maak me wel een beetje zorgen maar ja ook weinig aan te doen verder.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Worden we niet vrolijk van
Gaat toch best soepel? Hahaatjesquote:Op maandag 23 maart 2020 20:07 schreef m1st1g het volgende:
Wat is er aan de hand met de server? Je kan mij niet wijsmaken dat het nu optimaal loopt.
@:breuls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |