Blauwe lucht en een zonnetje buiten, I'll take itthemquote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gek is nog helemaal niet het seizoen
Is hij een kat?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
Neem het anders met een hap vla ofzo.
Of kauw een stukje brood, verstop hem daarin en slik het geheel door.
Quarantaine jij!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen mij de kans om te laten zien dat ik het kan
Ik gaf niet voor niks de tip van gladde paracetamol. Ik ben team luctor.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tik je er ook 5 achter elkaar weg net als Cali?
Misschien eens een slikmeet doen
Kilo bij de Plus gekocht. Moeten toch aan vitamientjes komen, al lees ik net dat iedereen hier gewoon sliktquote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waterige kas aardbeien of buitenlandse aardbeien *bedenk hier nee schud poppetje waarvan ik de code niet weet *quote:Op maandag 23 maart 2020 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Blauwe lucht en een zonnetje buiten, I'll take itthem
We noemen hem voortaan dan maar Mr. Mittens.quote:
Liever etenquote:Op maandag 23 maart 2020 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kilo bij de Plus gekocht. Moeten toch aan vitamientjes komen, al lees ik net dat iedereen hier gewoon slikt
Okequote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik gaf niet voor niks de tip van gladde paracetamol. Ik ben team luctor.
En die moet je slikken omdat je telkens gras eet zeker?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn anti-hooikoorts pilletjes lukken wel, maar die zijn ook een stuk kleiner.
Laatst anders superlekkere aardbeien op hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, 's winters geen last van.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die moet je slikken omdat je telkens gras eet zeker?
Gelukkig is het geen winter meerquote:Op maandag 23 maart 2020 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, 's winters geen last van.
Ga je dan ook een gek dansje doen?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus binnenkort kan ik weer los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |