Wat doen ze dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou jongens, Ziggo laat me in de steek.
Ja graag! Ik zal mijn adres dm-enquote:
Dit ben ik niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja graag! Ik zal mijn adres dm-en
dit heb ik vaker gehoordquote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja graag! Ik zal mijn adres dm-en
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit ben ik niet hoor.
Ik heb geen camouflage.
Ik zou mijn adres dm-en als jij liet weten wanneer je in Nijmegen wasquote:
maar wat nou als ik naar nijmegen ga en je dan niet op fok bent om je dm's te lezen?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou mijn adres dm-en als jij liet weten wanneer je in Nijmegen was
Oh dat is echt zoo fucked upquote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een paracetamol niet doorgeslikt.
en als je hem eerst oplost in een glas water?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, echt wel. Intussen al een heel glas water gedronken, maar het pilletje heb ik nog steeds in mijn mond en smaakt niet lekker.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is echt zoo fucked up
Dat dan maar proberen.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je hem eerst oplost in een glas water?
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerktquote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh damnquote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Intussen al een heel glas water gedronken, maar het pilletje heb ik nog steeds in mijn mond en smaakt niet lekker.
Smoothquote:Op maandag 23 maart 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat nou als ik naar nijmegen ga en je dan niet op fok bent om je dm's te lezen?
misschien moeten we beginnen met je telefoonnummer, dan kan ik appen als ik er ben
vroegah lukte het me nooit om van die capsules weg te krijgen. jezus, wat een ellendequote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnI feel you.
Volgende keer maar die ovalen, zoals gcjoel zegt, inderdaad. Die zijn makkelijker door te slikken
Gewoon kauwen man, ff doorbijten, letterlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Intussen al een heel glas water gedronken, maar het pilletje heb ik nog steeds in mijn mond en smaakt niet lekker.
Oplossen in tequila en dan via een rietje opsnuiven.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon kauwen man, ff doorbijten, letterlijk.
Mijn God. Neus dicht en slikken manquote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier spreekt een slikexpertquote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerkt
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn God. Neus dicht en slikken man![]()
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen
sowquote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen
Ik heb geen hoge verwachtingen van vrouwen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnI feel you.
Volgende keer maar die ovalen, zoals gcjoel zegt, inderdaad. Die zijn makkelijker door te slikken
Ja, dat is wel beter. Geen idee of die nog wel verkrijgbaar zijn momenteel.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerkt
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen hebben
Hoest 'm onder!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
Groenten soepje gemaakt
Lekker geïrriteerd door de straatmuzikant die op z’n accordeon zit te spelen tegenover mijn huis
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen hebben
Over nagedachtquote:
Dit schept wel verwachtingen natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef Californium het volgende:
![]()
Ik kan ook prima pillen slikken, vandaag de dag ook met 5 begonnen
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Luctor et emergo, ik worstel en stik in een paracetamol.
OK ok, ik hou op.
Geen mij de kans om te laten zien dat ik het kanquote:Op maandag 23 maart 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit schept wel verwachtingen natuurlijk.
Heb ook geen moeite met slikken.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Pillen slikken heb ik nooit moiete mee. Gelukkig ook want ik begin de dag met 5 stuks
5 tegelijk met 1 slok water, geen probleem.
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Luctor et emergo, ik worstel en stik in een paracetamol.
OK ok, ik hou op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |