sowquote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn God. Neus dicht en slikken man![]()
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen
Ik heb geen hoge verwachtingen van vrouwen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnI feel you.
Volgende keer maar die ovalen, zoals gcjoel zegt, inderdaad. Die zijn makkelijker door te slikken
Ja, dat is wel beter. Geen idee of die nog wel verkrijgbaar zijn momenteel.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerkt
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen hebben
Hoest 'm onder!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
Groenten soepje gemaakt
Lekker geïrriteerd door de straatmuzikant die op z’n accordeon zit te spelen tegenover mijn huis
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen hebben
Over nagedachtquote:
Dit schept wel verwachtingen natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef Californium het volgende:
![]()
Ik kan ook prima pillen slikken, vandaag de dag ook met 5 begonnen
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Luctor et emergo, ik worstel en stik in een paracetamol.
OK ok, ik hou op.
Geen mij de kans om te laten zien dat ik het kanquote:Op maandag 23 maart 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit schept wel verwachtingen natuurlijk.
Heb ook geen moeite met slikken.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Pillen slikken heb ik nooit moiete mee. Gelukkig ook want ik begin de dag met 5 stuks
5 tegelijk met 1 slok water, geen probleem.
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Luctor et emergo, ik worstel en stik in een paracetamol.
OK ok, ik hou op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |