Nee, dat is het niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal gamen wel niet je werk zijn. Of misschien juist wel.
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Ja, ook mijn lifeline. Net klapte ie er ook weer even uit. Steeds voor maar een minuut of twee maar ik zit al te gillen.
Goed. Alleen ik moet opruimen maar heb geen zin.quote:
Ik hoef voor de rest van de week de deur niet meer uit. Wel een prettig idee dat ik de supermarkt even over kan slaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed. Alleen ik moet opruimen maar heb geen zin.
Wel gelukkig alle boodschappen en andere spullen voor vandaag en morgen binnen
Ik koop vaak van die 30 of 50%kortingsproducten die dan diezelfde dag op moeten dus ging vaak wel dagelijks naar de supermarkt maar met dit soort rariteiten sla ik ook graag wel een paar dagen over en ben ik blij dat alles in huis isquote:Op maandag 23 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef voor de rest van de week de deur niet meer uit. Wel een prettig idee dat ik de supermarkt even over kan slaan.
Het is 5 gradenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil op het terras aan het strand zitten
20 bedoel je. Het is 20 graden en zon.quote:
voelde best fris buiten jaquote:
Oh dat klinkt wel lekker ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
20 bedoel je. Het is 20 graden en zon.
Snap echt niet wat dat toe voegt. Kunnen ze beter gewoon een samenscholingsverbod doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanavond weer een persconferentie, dus de lockdown komt in zicht.
Wellicht wordt dat bekendgemaakt vanavond. Net als Duitsland.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap echt niet wat dat toe voegt. Kunnen ze beter gewoon een samenscholingsverbod doen.
Ik hoop het. Zou wel logisch zijn en dan een max van zoveel mensen per m2 in winkels ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht wordt dat bekendgemaakt vanavond. Net als Duitsland.
Ja dat wel, maar nog net iets te fris.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is lekker in de zon hoor. Uit de wind.
Buiten komen is ok, mits men afstand bewaart. Maar alle stranden en parken zijn dicht. Nu kunnen ze de stranden natuurlijk niet hermetisch afsluiten en ke hond uitlaten daar is wel ok geloof ik, maar de politie is wel aanwezig en stuurt mensen terug als ze in groepen komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel lekker ja.
Mogen jullie wel individueel naar buiten zoals wij ondanks dat alles dicht is of hebben jullie echte lockdown en mag je ook zelfs ook niet wandelen over het strand?
Inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou wel logisch zijn en dan een max van zoveel mensen per m2 in winkels ofzo.
Dat hebben we hier al ruim een week, bijna 2 wekenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zou wel logisch zijn en dan een max van zoveel mensen per m2 in winkels ofzo.
omdat de nederlandse overheid nog steeds denkt dat als het de mensen vraagt om na te denken, dat mensen dat ook daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben we hier al ruim een week, bijna 2 wekenWaarom is dit in NL nog niet ingevoerd?
Snotverquote:Op maandag 23 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat de nederlandse overheid nog steeds denkt dat als het de mensen vraagt om na te denken, dat mensen dat ook daadwerkelijk doen.
Hier zijn veel kledingwinkels etc al uit zichzelf dicht gegaan maar is er nu na 5 weken non-stop regen nu net wat zon. Dus mensen gaan nu naar buiten en dus is het juist druk in parken, bos etc. Denk dat ze dat niet in die getallen hadden zien aankomen. Dus denk dat die maatregelen wel zullen volgen maar was tot nu dus nog niet nodig geweest.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hebben we hier al ruim een week, bijna 2 wekenWaarom is dit in NL nog niet ingevoerd?
duitsland heeft dit ook eerst geprobeerd, maar toen ze zagen dat mensen daar schijt aan hebben, zijn ze ook maar tot strengere regels over gegaan.quote:
Die regen was wel beter geweest voor het thuisblijven idee. Maar de zon is beter om dit psychisch vol te houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier zijn veel kledingwinkels etc al uit zichzelf dicht gegaan maar is er nu na 5 weken non-stop regen nu net wat zon. Dus mensen gaan nu naar buiten en dus is het juist druk in parken, bos etc. Denk dat ze dat niet in die getallen hadden zien aankomen. Dus denk dat die maatregelen wel zullen volgen maar was tot nu dus nog niet nodig geweest.
Mja moeten ze het ook gaan handhaven, zie ik niet snel gebeurenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duitsland heeft dit ook eerst geprobeerd, maar toen ze zagen dat mensen daar schijt aan hebben, zijn ze ook maar tot strengere regels over gegaan.
Mag hier ook wel gebeuren.
Dat wel jaquote:Op maandag 23 maart 2020 13:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die regen was wel beter geweest voor het thuisblijven idee. Maar de zon is beter om dit psychisch vol te houden.
het is ook bijna niet te handhaven, maar misschien zijn er dan wel wat meer mensen die zelf wat verstandiger wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja moeten ze het ook gaan handhaven, zie ik niet snel gebeuren
Hier staat politie en beveiliging bij de deur van iedere supermarkt, je kunt alleen naar binnen als een andere klant afgerekend heeft en de winkel heeft verlaten. Ze houden ook in de gaten wat je koopt om hamsteren en paniekinkopen te voorkomen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
duitsland heeft dit ook eerst geprobeerd, maar toen ze zagen dat mensen daar schijt aan hebben, zijn ze ook maar tot strengere regels over gegaan.
Mag hier ook wel gebeuren.
Zo veel beter dan hier. Het was hier de laatste keer dat ik ging zo druk in de supermarkt dat ik bijna een paniekaanval kreeg. Niemand hield ook afstand. Hing zelfs geen bordje of wat dan ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier staat politie en beveiliging bij de deur van iedere supermarkt, je kunt alleen naar binnen als een andere klant afgerekend heeft en de winkel heeft verlaten. Ze houden ook in de gaten wat je koopt om hamsteren en paniekinkopen te voorkomen.
ik weet niet hoe het in de steden of in het epicentrum is, maar hier in mijn dorp zou ik dat overdreven vinden. de drukte in de supermarkt valt mee en lege schappen zijn er ook bijna niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier staat politie en beveiliging bij de deur van iedere supermarkt, je kunt alleen naar binnen als een andere klant afgerekend heeft en de winkel heeft verlaten. Ze houden ook in de gaten wat je koopt om hamsteren en paniekinkopen te voorkomen.
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo veel beter dan hier. Het was hier de laatste keer dat ik ging zo druk in de supermarkt dat ik bijna een paniekaanval kreeg. Niemand hield ook afstand. Hing zelfs geen bordje of wat dan ook.
Hier ook las ik vanmorgen. Ben benieuwdquote:Op maandag 23 maart 2020 13:53 schreef Chia het volgende:
Hier worden de jongeren in ieder geval al van de omheinde sportvelden van de gemeente gejaagd door handhaving. Dat is al iets.
de slager hier had party tenten opgezet zodat mensen buiten in de rij konden blijven staan en er niet te veel tegelijk naar binnen kwamen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Hier staan zelfs stickers voor de koelschappen, echt heel netjes. Gelukkig was het rustig dus dat scheelt sws wel. Was anders later nog wel teruggegaan misschien. Zo heel druk lijkt mij zelf ook niet fijn.
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet qua boodschappen doen wel lachen, het is net een soort levend Pac-man. Alsof de spookjes andere mensen zijn en dan het andere pad kiezen of achteruit gaan. Wel goed voor de stappenteller zo
Super zit hier om de hoek en zo lang de parkeerplaats niet zo vol is, is het in de super wel goed te doen. In een rustige supermarkt houden mensen wel afstand.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo veel beter dan hier. Het was hier de laatste keer dat ik ging zo druk in de supermarkt dat ik bijna een paniekaanval kreeg. Niemand hield ook afstand. Hing zelfs geen bordje of wat dan ook.
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
Groenten soepje gemaakt
Lekker geïrriteerd door de straatmuzikant die op z’n accordeon zit te spelen tegenover mijn huis
Wat doen ze dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Nou jongens, Ziggo laat me in de steek.
Ja graag! Ik zal mijn adres dm-enquote:
Dit ben ik niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja graag! Ik zal mijn adres dm-en
dit heb ik vaker gehoordquote:Op maandag 23 maart 2020 14:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja graag! Ik zal mijn adres dm-en
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit ben ik niet hoor.
Ik heb geen camouflage.
Ik zou mijn adres dm-en als jij liet weten wanneer je in Nijmegen wasquote:
maar wat nou als ik naar nijmegen ga en je dan niet op fok bent om je dm's te lezen?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou mijn adres dm-en als jij liet weten wanneer je in Nijmegen was
Oh dat is echt zoo fucked upquote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een paracetamol niet doorgeslikt.
en als je hem eerst oplost in een glas water?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, echt wel. Intussen al een heel glas water gedronken, maar het pilletje heb ik nog steeds in mijn mond en smaakt niet lekker.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat is echt zoo fucked up
Dat dan maar proberen.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en als je hem eerst oplost in een glas water?
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerktquote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh damnquote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Intussen al een heel glas water gedronken, maar het pilletje heb ik nog steeds in mijn mond en smaakt niet lekker.
Smoothquote:Op maandag 23 maart 2020 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat nou als ik naar nijmegen ga en je dan niet op fok bent om je dm's te lezen?
misschien moeten we beginnen met je telefoonnummer, dan kan ik appen als ik er ben
vroegah lukte het me nooit om van die capsules weg te krijgen. jezus, wat een ellendequote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnI feel you.
Volgende keer maar die ovalen, zoals gcjoel zegt, inderdaad. Die zijn makkelijker door te slikken
Gewoon kauwen man, ff doorbijten, letterlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Intussen al een heel glas water gedronken, maar het pilletje heb ik nog steeds in mijn mond en smaakt niet lekker.
Oplossen in tequila en dan via een rietje opsnuiven.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon kauwen man, ff doorbijten, letterlijk.
Mijn God. Neus dicht en slikken manquote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier spreekt een slikexpertquote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerkt
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn God. Neus dicht en slikken man![]()
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen
sowquote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen
Ik heb geen hoge verwachtingen van vrouwen hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh damnI feel you.
Volgende keer maar die ovalen, zoals gcjoel zegt, inderdaad. Die zijn makkelijker door te slikken
Ja, dat is wel beter. Geen idee of die nog wel verkrijgbaar zijn momenteel.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd. Daarom de ovale kopen die zijn wat gladder afgewerkt
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen hebben
Hoest 'm onder!quote:Op maandag 23 maart 2020 14:08 schreef Californium het volgende:
Groenten soepje gemaakt
Lekker geïrriteerd door de straatmuzikant die op z’n accordeon zit te spelen tegenover mijn huis
[..]
Allemaal van die zielige mannetjes die geen paracetamol kunnen slikken maar wel hoge verwachtingen van vrouwen hebben
Over nagedachtquote:
Dit schept wel verwachtingen natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:46 schreef Californium het volgende:
![]()
Ik kan ook prima pillen slikken, vandaag de dag ook met 5 begonnen
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Luctor et emergo, ik worstel en stik in een paracetamol.
OK ok, ik hou op.
Geen mij de kans om te laten zien dat ik het kanquote:Op maandag 23 maart 2020 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit schept wel verwachtingen natuurlijk.
Heb ook geen moeite met slikken.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:43 schreef DrMarten het volgende:
Pillen slikken heb ik nooit moiete mee. Gelukkig ook want ik begin de dag met 5 stuks
5 tegelijk met 1 slok water, geen probleem.
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Luctor et emergo, ik worstel en stik in een paracetamol.
OK ok, ik hou op.
Blauwe lucht en een zonnetje buiten, I'll take itthemquote:Op maandag 23 maart 2020 14:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gek is nog helemaal niet het seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |