Het lijkt nog mee te vallen, maar er leven zoveel mensen op straat dat het niet te controleren is. Degene die ik sprak zat in Mumbai en mocht in elk geval niet naar buiten.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe ernstig is het op dit moment in India?
Als er één land is waar je niet over een algemene situatie kunt spreken wegens enorme onderlinge verschillen....quote:Op maandag 23 maart 2020 13:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoe ernstig is het op dit moment in India?
Dat belooft...twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 04:50:20WE CANNOT LET THE CURE BE WORSE THAN THE PROBLEM ITSELF. AT THE END OF THE 15 DAY PERIOD, WE WILL MAKE A DECISION AS TO WHICH WAY WE WANT TO GO! reageer retweet
hebben ze nou de grens met NL nog gesloten? die waarschuwing gaven ze toch vorige week?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze deze richtlijnen gaan overnemen.
Hoe doen zij dat met boodschappen? Week geleden zag ik een video van Italië waarbij men vertelde dat er maar 2 personen tegelijkertijd in een supermarkt mochten komen, maar wie beslist wie die dag op straat mag om naar de supermarkt? Dat werd me niet duidelijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
Net calls gehad met India, Spanje en Italië. Ik was de enige die (nog) naar buiten mocht.
Dat kunstmatige he.. Als je een zooi mensen hebt, zeg Oeigoeren, en wat vleermuizen zou je theoretisch toch ook zo'n virus kunnen "maken"? Het hoeft toch niet ontworpen te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
De vraag is of het daaruit dwz dieroorspronkelijk/fokkerij voortkwam of slechts is begonnen ergens op die diermarkt begonnen. Zelf vind ik het wat te voor de handliggend om het daarom (als lopend vuurtje) te gebruiken als verklaring.
Laat ik mij wel vasthouden aan bron:livescience die stel dat het Covid19 geen kernmerken heeft van kunstmatige manipulatie.
Kortweg het komt wrs van(uit) een zoogdier. De sprong naar een vleermuis, heeft een fameus afweersysteem, is dan snel maar ook welwillend gemaakt.
Onduidelijk is dan weer waarom andere zoogdieren verder nergens last van schijnen te hebben. Iemand iets over muizen, varkens, honden, apen ?
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:14 schreef Kyran het volgende:
Wij hebben als moderators gevraagd om aub. niet te gokken naar de nieuwe cijfers. Het is echter net zo irritant als ik twee pagina's aan gezeik over mensen die gokken naar de nieuwe cijfers moet lezen/verwijderen.
Wij proberen al die dingen te verwijderen. Plaats een TR als wij er één missen en ga door met inhoudelijk posten aub.
Nou inderdaad. Hou toch op met dit soort vage verhalen te posten.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:25 schreef Harlekien het volgende:
[..]
De broer van mijn neef en daar de buurman van die er tegenover woont.
Lekker in caps lockquote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef crystal_meth het volgende:
Dat belooft...twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 23-03-2020 om 04:50:20WE CANNOT LET THE CURE BE WORSE THAN THE PROBLEM ITSELF. AT THE END OF THE 15 DAY PERIOD, WE WILL MAKE A DECISION AS TO WHICH WAY WE WANT TO GO! reageer retweet
Wutquote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef crystal_meth het volgende:
Het is dat het allemaal geschreeuwd is, anders kon ik het niet lezen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef crystal_meth het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef crystal_meth het volgende:
Hij stemt zeker ook op Wilders of Baudet.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Precies. Maar als er tegen geluiden ontstaan alles wegmodden. Dat doet @:kyran bij vele posts. 😅
quote:Overleg over eindexamens tussen onderwijsbonden en Slob
Vanmiddag is er overleg gepland tussen onderwijsbonden en minister Slob over de examens in het voortgezet onderwijs. De minister liet vorige week weten dat schoolexamens door kunnen gaan. Ook zei hij dat scholen de ruimte kunnen krijgen om de examens op een aangepaste manier af te nemen. De onderwijsbonden en ouders vinden dat niet duidelijk genoeg en gaan daarom om 15.00 uur om tafel met de minister
nos liveblog
Maar wel grotendeels in lijn met de rest van Europa.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
veel te laat en veel te laf......
HE IS THE BEST LEADER IN THE WORLDquote:Op maandag 23 maart 2020 13:29 schreef crystal_meth het volgende:
A Coronavirus Explosion Was Expected in Japan. Where Is It?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:28 schreef Aurelius het volgende:
Japan leeft wel een beetje in ontkenningsmodus. Er wordt daar nauwelijks getest.
En dan nog? Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hij stemt zeker ook op Wilders of Baudet.
Mijn collega's zitten in Granada, ze mogen alleen naar buiten in geval van medische noodzaak of een ander spoedgeval. Het is wel grappig om te horen:quote:Op maandag 23 maart 2020 13:28 schreef Ronald het volgende:
[..]
In Italie en Spanje mag dat ook voor zover ik weet, mits je zelf een briefje hebt geschreven met de reden
Wie had men dan op de crisis positie moeten plaatsen. Een Wilders of baudet?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:20 schreef SunZomer het volgende:
[..]Dat was inderdaad ook heel bijzonder.
Na Bruins is er nu weer iemand op die positie geplaatst met een discutabele achtergrond waar journalisten nu geen vragen over mogen stellen van Rutte (want ongepast, we moeten blij zijn dat hij dit wel doen). Tsa...
HE WAT ZEGGIE?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dat het allemaal geschreeuwd is, anders kon ik het niet lezen.
We kunnen er hier niet veel mee, maar laten we hopen dat ze in NZ stuk minder gevallen krijgen door de genomen maatregelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:17 schreef NineLives het volgende:
[..]
Wow, ik ben onder de indruk (en dat ben ik niet snel). Met idd overtuiging én gevoel.
en dat had niet gehoeven !quote:Op maandag 23 maart 2020 13:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar wel grotendeels in lijn met de rest van Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |