Dit is nu al de tweede keer dat ik hier zoiets lees.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:23 schreef HulkHeld het volgende:
Er zit hier net 1 op het werk te verkondigen, dat een vriendin van haar en daar de broer van bij de overheid werkt en er vanavond een lockdown schijnt te wroden aangekondigd. Ik weet niet in hoeverre dat waar is of dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
dit word gewoon een parlementaire enquête, kan niet andersquote:Op maandag 23 maart 2020 13:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dat is toch overal de tendens,, kritisch kijken naar het RIVM of het handelen van Rutte is not done momenteel.
opmerken dat rutte in de sneeuw aan het spartelen was terwijl hij voorbereidingen had moeten treffen is vilein
hou toch op
er is zeker in de aanloop door bijna iedereen die er verantwoordelijk voor zou moeten zijn compleet gefaald
prutswerk
zo gaat dat tegenwoordig
ja ik had die 'info' ook van het weekend, maar ben af gegaan als een gieterquote:Op maandag 23 maart 2020 13:23 schreef HulkHeld het volgende:
Er zit hier net 1 op het werk te verkondigen, dat een vriendin van haar en daar de broer van bij de overheid werkt en er vanavond een lockdown schijnt te wroden aangekondigd. Ik weet niet in hoeverre dat waar is of dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Hoopt, dat is dus niet zeker. Ik denk ook dat ze daar niet per 2 mei beginnen te voetballen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:26 schreef matthijst het volgende:
De Serie A hoopt te kunnen hervatten op 2 mei.
Dus China start weer op, Japanse scholen en pretparken gaan weer open, Italië gaat binnenkort weer voetballen.
Blijkt deze corona crisis straks alsnog een heel duur griepje te zijn geweest?
Dat hopen we allemaal, maar realistisch is het gewoon niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:26 schreef matthijst het volgende:
Dus China start weer op, Japanse scholen en pretparken gaan weer open, Italië gaat binnenkort weer voetballen.
Dat ze het zelf nog geloven ook. 2 meiquote:Op maandag 23 maart 2020 13:26 schreef matthijst het volgende:
De vraag is of het daaruit dwz dieroorspronkelijk/fokkerij voortkwam of slechts is begonnen ergens op die diermarkt begonnen. Zelf vind ik het wat te voor de handliggend om het daarom (als lopend vuurtje) te gebruiken als verklaring.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:56 schreef -XOR- het volgende:
Er is alleen nauwelijks (zeg maar geen) controle op de fokkerij, dat is het probleem.
quote:Burgers moeten contacten tot anderen tot een absoluut minimum reduceren
Afstand van 1,5 tot 2 meter
In het openbaar alleen nog met 1 persoon die niet tot het eigen huishouden hoort
Hulp voor anderen, individuele sport, werk, boodschappen halen blijft mogelijk
Groepen mensen, binnen of buiten, zijn onacceptabel
Horeca wordt gesloten, alleen afhaal blijft mogelijk
Diensten mbt lichaamsverzorging, zoals kappers en schoonheidssalons, worden gesloten
Medisch noodzakelijke behandelingen blijven mogelijk
In alle bedrijven moeten hygiëne-maatregelen worden genomen
Deze maatregelen gelden twee weken
Dit wordt gecontroleerd en overtredingen worden bestraft
is dit nieuw?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[modbreak]Het is niet toegestaan om te speculeren over aantal doden. [/modbreak]
Hoe ernstig is het op dit moment in India?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
Net calls gehad met India, Spanje en Italië. Ik was de enige die (nog) naar buiten mocht.
Ze had ook een aantal voorbeelden van hoe het beter niet moest.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:17 schreef NineLives het volgende:
[..]
Wow, ik ben onder de indruk (en dat ben ik niet snel). Met idd overtuiging én gevoel.
In Italie en Spanje mag dat ook voor zover ik weet, mits je zelf een briefje hebt geschreven met de redenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:27 schreef DonRaja het volgende:
Net calls gehad met India, Spanje en Italië. Ik was de enige die (nog) naar buiten mocht.
anders komen er zo weer 100 berichtjesquote:
Ja, denk dat ze deze richtlijnen gaan overnemen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:28 schreef byah het volgende:
Maar wat gaat er na vandaag gebeuren? Ik denk dat we Duitsland volgen qua beleid.
[..]
Zie hier waarom je moeilijk al in februari alles op slot had kunnen gooien.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:26 schreef matthijst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |