Gewoon haar eigen persbericht.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:54 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Bron? Ff gegoogled, niets gevonden. Niet alweer je twitter?
zeg je dit ook tegen chivas, sjemmert et al? Die vallen namelijk ook in herhalingen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wat je van hem vindt. Is het echt nodig om dat steeds te herhalen. Je zit hier in POL. Gedraag je.
De KvK en grote bedrijven zijn tegen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:05 schreef AnneX het volgende:
Cuomo legt nog eens uit - indirect aan de president 🤪hoe het werkt in de defense production act.
Tegen iedereen.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
zeg je dit ook tegen chivas, sjemmert et al? Die vallen namelijk ook in herhalingen.
Wie proberen ze hier te beschermen? Glaxo- kline, walmart en andere bedrijven?quote:
Bedrijven die die dingen zouden moeten gaan maken.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:10 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Wie proberen ze hier te beschermen? Glaxo- kline, walmart en andere bedrijven?
En dat is dus precies wat ze doen. Ik zag net McConnell zijn speech eindigen met de woorden: "And I can assure you Mr. President, the people are watching!"quote:Op maandag 23 maart 2020 08:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kan Trump dus straks zeggen: "Dems voted against a 1.5T deal to save the American people."
twitter:atrupar twitterde op maandag 23-03-2020 om 16:57:02The Dow Jones is now at 18,321. It closed at 18,333 on November 8, 2016. That means it is not only down from where it was when Trump was inaugurated, but down from when he was elected as well. reageer retweet
Ze noemen hem niet voor niets Moscow Mitch.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ze doen. Ik zag net McConnell zijn speech eindigen met de woorden: "And I can assure you Mr. President, the people are watching!"
Gadverdamme!
McConnel is pissed, hij maakt natuurlijk een goed punt dat langer wachten alleen maar zal leiden tot meer onzekerheid.twitter:senatemajldr twitterde op maandag 23-03-2020 om 04:29:02Our nation cannot afford this game of chicken. We cannot afford the cynical partisanship.
This is a national emergency. Not a partisan opportunity.
Doctors, nurses, small business employees, laid-off Americans, and vulnerable seniors need help right now. https://t.co/zXPqodt8ZI reageer retweet
Filmpje in tweet:quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Chivaz het volgende:
McConnel is pissed, hij maakt natuurlijk een goed punt dat langer wachten alleen maar zal leiden tot meer onzekerheid.twitter:senatemajldr twitterde op maandag 23-03-2020 om 04:29:02Our nation cannot afford this game of chicken. We cannot afford the cynical partisanship.
Doctors, nurses, small business employees, laid-off Americans, and vulnerable seniors need help right now. https://t.co/zXPqodt8ZI reageer retweet
Wat dat betreft is het wel duidelijk dat politiek bedrijven onder welke omstandigheden dan ook de nieuwe norm is.
In dat licht, waar is Biden nu die eigenlijk de camera’s moet opzoeken om mensen een hart onder de riem te steken.
En wat zal de reactie van Trump zijn tegenover China als dit virus eindelijk onder controle is?
twitter:SenSchumer twitterde op maandag 23-03-2020 om 05:24:23I just spoke in the Senate about how we’re making progress on a bill.
The McConnell-GOP bill includes huge bailouts without protections for people and workers and without accountability.
It has shortfalls of money for our hospitals & medical workers.
This needs to be changed. https://t.co/7ggVKrwV6l reageer retweet
Ja zeg! Ik wist niet wat ik hoorde.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ze doen. Ik zag net McConnell zijn speech eindigen met de woorden: "And I can assure you Mr. President, the people are watching!"
Gadverdamme!
Ja leuke retoriek, maar dat werkt twee kanten op natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:28 schreef Chivaz het volgende:
Wat dat betreft is het wel duidelijk dat politiek bedrijven onder welke omstandigheden dan ook de nieuwe norm is.
In dat licht, waar is Biden nu die eigenlijk de camera’s moet opzoeken om mensen een hart onder de riem te steken.
En wat zal de reactie van Trump zijn tegenover China als dit virus eindelijk onder controle is?
Wat ik begrijp, is er VIJFHONDERD BILJOEN DOLLAR, voor bedrijven, die niet verantwoord hoeft te worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:32 schreef Chivaz het volgende:
https://www.cnbc.com/2020(...)ase-relief-bill.html
En dan lees ik dus wat er in de Bill staat en dan begrijp ik even niet waarom de dems tegen stemmen.
Helder, het argument tegen de bill van de republikeinen is dus, het gaat niet ver genoeg.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Filmpje in tweet:twitter:SenSchumer twitterde op maandag 23-03-2020 om 05:24:23I just spoke in the Senate about how we’re making progress on a bill.
The McConnell-GOP bill includes huge bailouts without protections for people and workers and without accountability.
It has shortfalls of money for our hospitals & medical workers.
This needs to be changed. https://t.co/7ggVKrwV6l reageer retweet
Miljard.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ik begrijp, is er VIJFHONDERD BILJOEN DOLLAR, voor bedrijven, die niet verantwoord hoeft te worden.
Drie x raden waardat heengaat. Hotelketens?
Ik heb het ook over politiek gewin, Biden zou er goed aan doen om het land in te gaan en wat plaatsen te bezoeken die zijn getroffen door het virus. Je maakt een praatje met lokale politici en je zorgt dat de camera’s draaien.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja leuke retoriek, maar dat werkt twee kanten op natuurlijk.
Waarom Biden de camera's moet opzoeken om mensen een hart onder de riem te steken is mij een raadsel, anders dan politiek gewin.
En waarom er "reactie van Trump tegenover China" zou moeten zijn is mij eveneens een raadsel.
Dat is niet het punt wat Schumer maakt, Schumer maakt het punt dat er te weinig geld is voor sociale zekerheden de staten en de zorg.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ik begrijp, is er VIJFHONDERD BILJOEN DOLLAR, voor bedrijven, die niet verantwoord hoeft te worden.
Drie x raden waardat heengaat. Hotelketens?
Dit staat er letterlijk:quote:Op maandag 23 maart 2020 17:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is niet het punt wat Schumer maakt, Schumer maakt het punt dat er te weinig geld is voor sociale zekerheden de staten en de zorg.
De Democraten willen garanties dat het geld niet niet gebruikt gaat worden voor bv. stock buybacks.quote:The McConnell-GOP bill includes huge bailouts without protections for people and workers and without accountability.
Ja het lijkt me echt uitermate verstandig om in tijden van een pandemie van brandhaard naar brandhaard te reizen.quote:Op maandag 23 maart 2020 17:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb het ook over politiek gewin, Biden zou er goed aan doen om het land in te gaan en wat plaatsen te bezoeken die zijn getroffen door het virus. Je maakt een praatje met lokale politici en je zorgt dat de camera’s draaien.
Zoveel zinnigs hoeft hij niet te zeggen, zorg gewoon dat je gezien word en laat zien dat het je wat kan schelen.
Trump daarentegen kan pleiten voor meer produceren in de VS en maatregelen tegen China voor het onderdrukken van het nieuws rondom het Corona virus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |