Vervelend die koppige bejaardenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef Fukushima het volgende:
Hoor net dat een oom en tante van eind 70 op een camping in Spanje zitten (malaga) en dat de politie dus gisteren de camping kwam sluiten. Iedereen moet naar huis rijden met de waarschuwing dat ze na de 23e niet meer Frankrijk in kunnen. Of ze wel willen doorrijden.
Ze hadden zich er in eerste instantie niet zo druk om gemaakt, maar zijn dus vanochtend vertrokken met de camper.
Maar zijn nu lichtelijk in ‘paniek’ aangezien ze normaal ongeveer 400 a 500km per dag rijden en ze nu moeten haasten en dat tempo niet gewend zijn.
Bah
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, D66. Het lijkt mij ook ontzettend belangrijk om gendergelijkheid in relatie tot de corona crisis te bespreken.
voorlopig zit italie al 12 dagen in een keihare lockdown en is de piek nog niet in zicht, nederland zit niet eens in lockdown.....dit gaat nog wel even durenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:17 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! over een paar weken dooft het echt wel uit hoor, zat voorbeelden uit het verleden gehad. Weet je hoe veel mensen het al hebben/gehad hebben zonder het te weten. Het weer wordt beter (betere afweer) en kans is groot dat er verlichtende medicijnen komen.
Nee in Nederland gebeurt nooooit iets geks natuurlijk. Het is een eenzijdig bericht, weet jij veel waarom die mensen in Oost-Congo zo reageren?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
ok, mensen met andere gebruiken maken op een merkwaardige manier gebruik van de hulp die ze kosteloos wordt aangeboden... zo beter?
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/23(...)n-in-oost-congo.html
als er zometeen geen mensen meer zijn, gaat de horeca ook naar de knoppen....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Snap zijn standpunt wel, de hele horeca sector gaat naar de knoppen door dit virus.
Tot de Duitsers de grens sluitenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze op tijd weg. En om België heenrijden ....
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef Fukushima het volgende:
Hoor net dat een oom en tante van eind 70 op een camping in Spanje zitten (malaga) en dat de politie dus gisteren de camping kwam sluiten. Iedereen moet naar huis rijden met de waarschuwing dat ze na de 23e niet meer Frankrijk in kunnen. Of ze wel willen doorrijden.
Ze hadden zich er in eerste instantie niet zo druk om gemaakt, maar zijn dus vanochtend vertrokken met de camper.
Maar zijn nu lichtelijk in ‘paniek’ aangezien ze normaal ongeveer 400 a 500km per dag rijden en ze nu moeten haasten en dat tempo niet gewend zijn.
Bah
is toch wel heel droevig om zulke grove fouten te maken in de praktijk met zon indrukwekkend CVquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik was ook al gaan googlen, want dacht dat ik informatie had gemist, maar het rivm heeft het gewoon gigantisch fout, damn
tja... ik dacht dat jaap geen mens was, maar helaas... hij is ook gewoon een mens.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:22 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is toch wel heel droevig om zulke grove fouten te maken in de praktijk met zon indrukwekkend CV
een expert die de burgers moet beschermen kan niet fout op fout op fout BLIJVEN maken natuurlijk hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:23 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tja... ik dacht dat jaap geen mens was, maar helaas... hij is ook gewoon een mens.
ok manquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee in Nederland gebeurt nooooit iets geks natuurlijk. Het is een eenzijdig bericht, weet jij veel waarom die mensen in Oost-Congo zo reageren?
Echt hé, naja 1150 km van Malaga tot de Franse grens. Ze rijden maar een beetje doorquote:
Ze hebben tijdens de Corona crisis de parlementsverkiezingen door laten gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:51 schreef heywoodu het volgende:
Minder dan 1000 nieuwe gevallen in Iran, dat lijkt een (minieme) verbetering, voor zover je de cijfers serieus kunt nemen. Vooral ook met het oog op wat je over één tot twee weken kunt gaan zien, nadat miljoenen mensen deze week gewoon het land door zijn gaan reizen wegens nieuwjaar..
Beetje angstzaaierij dit, zonder te laten zien hoe dit voor het coronatijdperk was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
https://www.indeed.nl/jobs?q=uitvaartbranche&l=![]()
![]()
Veel vacatures uitvaartbranche
Ja ik weet het, het is echt heel dom weer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]hier moet ik wel om lachen.... sorry voor je familie, maar het is wel ee klassiek voorbeeld van je kop in het zand steken en doen alsof er niks aan de hand is.
Kunnen ze niet maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Begrijp ik hieruit dat de zomervakantie misschien van de baan is?
Via de nos live blog.quote:Ouderen in Istanbul komen bij elkaar, gemeente haalt bankjes weg
In de wijk Üsküdar in Istanbul is de gemeente begonnen met het weghalen van bankjes. Ouderen zitten op die bankjes en zoeken elkaar op, terwijl er door de gemeente herhaaldelijk is opgeroepen om thuis te blijven vanwege het coronavirus. "Zaterdagochtend zaten de bankjes in de wijk Üsküdar gewoon weer vol ouderen die ongestoord bij elkaar kwamen", zegt Turkije-correspondent Mitra Nazar.
De burgemeester van het district publiceerde een video van de weghaalactie op Twitter. Sommige bankjes worden verwijderd, terwijl de ouderen er nog op zitten. "We zijn genoodzaakt de regels voor onze ouderen te verscherpen. Ga niet naar buiten omdat het mooi weer is. Er zal geen enkel bankje meer staan om op te zitten." Hij belooft dat als dit allemaal voorbij is, er nieuwe en zelfs betere bankjes voor terug zullen komen.
Lijkt me logisch iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
ze kunnen toch nergens heen in de zomervakantie en de meesten denken dat ze nu al vakantie hebbenquote:
je kan niet zeggen dat iemand fouten maakt als je zelf informatie hebt die die persoon toen nooit had kunnen hebben....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een expert die de burgers moet beschermen kan niet fout op fout op fout BLIJVEN maken natuurlijk he
Weten je oom en tante dat ze voor de grens met Frankrijk een formulier van de ambassade nodig hebben? Dat is te vinden op de site van de ANWB.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef Fukushima het volgende:
Bah
Kunnen we het corona virus bij het mensenrechten hof laten aanklagen dat het vaker mannen als vrouwen treft. Vuil discriminerend virus dat zich niet houdt aan een 50/50 verdeling.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, D66. Het lijkt mij ook ontzettend belangrijk om gendergelijkheid in relatie tot de corona crisis te bespreken.
Dat heb ik al eerder gelezen, dat schijnt in theorie mogelijk te zijn. Er zullen alleen al veel mensen zijn die de vakantie geboekt hebben (waaronder ik). Dat zou wel een domper zijn. Aan de andere kant. Ik teken ervoor als alles weer normaal is rond de zomer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan anders?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
https://www.indeed.nl/jobs?q=uitvaartbranche&l=![]()
![]()
Veel vacatures uitvaartbranche
dat is nogal een understatement.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is echt heel dom weer.
In Bangladesh woedt het al. Er wordt alleen niet getest. Mensen beginnen in paniek te raken. Mijn hele familie woont er en zo weet ik t.quote:
had hij wel....alleen onze economie was belangrijkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
je kan niet zeggen dat iemand fouten maakt als je zelf informatie hebt die die persoon toen nooit had kunnen hebben....
Wellicht. Lekker met 40 graden in de collegebankenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:25 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Redelijke kans dat die vakantie niet door gaat toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Dat heb ik al eerder gelezen, dat schijnt in theorie mogelijk te zijn. Er zullen alleen al veel mensen zijn die de vakantie geboekt hebben (waaronder ik). Dat zou wel een domper zijn. Aan de andere kant. Ik teken ervoor als alles weer normaal is rond de zomer.
?? In tijden van crisis is dat niet echt van belang meerquote:
tja, ddan moet ik jou op je woord geloven en daar heb ik moeite mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
had hij wel....alleen onze economie was belangrijker
Verrassend.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Bewoners banlieues negeren masaal verbod.
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-lockdown-massaal
Als de scholen open kunnen, is het geen crisis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
?? In tijden van crisis is dat niet echt van belang meer
Formulier had ik al verteld, wij hebben een vestiging in FR, ik was al op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Weten je oom en tante dat ze voor de grens met Frankrijk een formulier van de ambassade nodig hebben? Dat is te vinden op de site van de ANWB.
Hier de link
https://www.anwb.nl/verke(...)eizen-door-frankrijk
Ik zie daar overigens niet staan dat de grens met Frankrijk de 23ste definitief sluit. Heb jij daar een link van?
Mijn broer rijdt vandaag of morgen nl nu de auto van mijn ouders terug, en moet ook die grens nog over.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wellicht. Lekker met 40 graden in de collegebanken
Het gaat mij niet om correct zijn, nog geen paar uur geleden werd ik onethisch genoemd door een paar posters.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
ok man
heel correct van je, je krijgt een sticker
Ik voorspel alleen dat het één grote pestbende in afrika gaat worden mocht corona daar om zich heen gaan slaan, juist omdat de medische zorg en de geletterdheid van de bevolking heel laag is en het bijgeloof heel hoog.
Die gaan liever naar de medicijnman dan naar de man in een witte jas...
Nu kan je heel hard gillen dat dit niet zo is, maar als je wil diep ik talloze artikelen voor je op waar uit blijkt dat men tijdens de ebola uitbraak liever naar dit soort sjamanen ging.
Nu kun jij stellen dat dit gewoon het gevolg is van andere gebruiken, prima
Ik vind het achterlijk en vrees de gevolgen van die andere gebruiken op het verloop van de besmettingen op dat continent
Wat bezielt ze dan ook om naar een camping in spanje te gaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef Fukushima het volgende:
Bah
iok zou zegge: ja of nee, dus 50% kans.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Redelijke kans dat die vakantie niet door gaat toch?
Daar gaan ongetwijfeld rellen ontstaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Bewoners banlieues Parijs negeren masaal verbod.
twitter:hugodejonge twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 10:55:33Door #corona komen we desinfectiemiddelen voor de zorg tekort. @DSMNederland & Avandis pakken de productie hiervan op. 1000 liter is al gereed. @Shell_Nederland stelt gratis 2,5 mln liter grondstof beschikbaar. Daar kunnen we 6 maanden mee vooruit. Dank! https://t.co/uaIIxmSsPT reageer retweet
Hugo is wel handig met de communicatie. Dingen als inzet van defensie en Nederlandse bedrijven doet het goed bij het volk.twitter:hugodejonge twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 11:11:10Binnen! Afgelopen weken hebben inkopers van het @ErasmusMC en het ministerie gewerkt aan een toelevering van FFP2-maskers voor NL. Eerste lading van zo'n 690.000 mondkapjes is net binnen en wordt zo snel mogelijk gedistribueerd naar de plekken waar de nood het hoogst is. 😷🦠💪 https://t.co/QorC90A4tv reageer retweet
Iedereen vond het geweldig omdat van Dissel een samenhangend verhaal vertelde. Maar inhoudelijk was het helemaal niet sterk. Niet onderbouwd door cijfers leek het meer op nattevingerwerk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:21 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja nogal, maar ik had goede hoop dat het beter ging, mijn vertrouwen ging vooral omhoog na de technische briefing van een paar dagen terug. Nu is dat weer weg dus
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is nogal een understatement.
Nu in het buitenland zitten terwijl hte niet je woonland is, en niet terug willen komen is niet dom maar een tikkie erger.
oeps.....maargoed ik kan gewoon een jaar in australie blijven in principe ....we hebben geen verplichtingenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is nogal een understatement.
Nu in het buitenland zitten terwijl hte niet je woonland is, en niet terug willen komen is niet dom maar een tikkie erger.
Ja of omboeken misschien naar de camping, dus 33%quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
iok zou zegge: ja of nee, dus 50% kans.
Orban grijpt de macht.twitter:balazscseko twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:56:27Hungarian Justice Min. @JuditVarga_EU sends bill to Parliament:
- State of emergency til end of 2020
- Rule by decree
- Parliament suspended
- No snap elections/referendums
- Spreading fake news and rumors punishable with up to 5 years in prison #COVID19
https://t.co/1QJaLaKp6J reageer retweet
quote:
Handig! Meteen even alle mythes ontkrachtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef PinkLow het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Waarschijnlijk is dit al voorbij gekomen (maar ik lees niet meer alles zo actief als eerst)
WHO start WhatsApp-chatfunctie voor informatie over coronavirus
https://www.nu.nl/tech/60(...)ver-coronavirus.html
Speciaal voor de cijfernerds onder ons, dacht ik, plaats het bericht even
Net zoals de nederlanders die massaal deze dagen als vakantiedagen zien. Profiteursquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Ja eigenlijk wel. Maar je hoopt op het beste natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Redelijke kans dat die vakantie niet door gaat toch?
Nee, dat is dus ook precies het punt, als het hier al zo vreselijk misloopt lijkt mij dat d ehoop dat het in afrika ook maar iets beter zal gaan natuurlijk kolderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef Durmada het volgende:
het is niet zo dat wij het in Europa nou perfect onder controle hebben toch?
Tot de werkgever failliet gaat. Dan zitten ze permanent thuis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals de nederlanders die massaal deze dagen als vakantiedagen zien. Profiteurs
En bedenkt voor het verspillen van mijn premium artikelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Misbruik? Verklaar je naderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En bedenkt voor het verspillen van mijn premium artikel
Nou vind ik het echt gigantisch belachelijk dat de telegraaf er zo misbruik van maakt, maar goed.
Gewoon incognito openen. Dan kun je alles lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En bedenkt voor het verspillen van mijn premium artikel
Nou vind ik het echt gigantisch belachelijk dat de telegraaf er zo misbruik van maakt, maar goed.
Profiteurs?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals de nederlanders die massaal deze dagen als vakantiedagen zien. Profiteurs
overwinteren Voor een paar maanden. Doen ze al sinds ze gepensioneerd zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat bezielt ze dan ook om naar een camping in spanje te gaan?
Wel vervelend voor ze, hoop dat ze het op tijd redden.
Altijd vakantie, nog beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot de werkgever failliet gaat. Dan zitten ze permanent thuis.
Hier ook als ze dat gaan invoerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar gaan ongetwijfeld rellen ontstaan.
Daarom wordt er zoveel klusmateriaal ingeslagen bij de Hornbach.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot de werkgever failliet gaat. Dan zitten ze permanent thuis.
Winter is al lang voorbijquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
overwinteren Voor een paar maanden. Doen ze al sinds ze gepensioneerd zijn
hahaha ja het is de schuld van de Telegraafquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Nattekat het volgende:
ou vind ik het echt gigantisch belachelijk dat de telegraaf er zo misbruik van maakt, maar goed.
Ik vrees dat dit in andere landen VS? ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
Orban grijpt de macht.twitter:balazscseko twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:56:27Hungarian Justice Min. @:JuditVarga_EU sends bill to Parliament:
- Rule by decree
- Parliament suspended
- Spreading fake news and rumors punishable with up to 5 years in prison #COVID19
Oh zo, sja, idd gewoon openen in een incognitovenster. Maar wel eens, dit soort dingen zouden voorlopig gewoon overal voor iedereen beschikbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona berichtgeving achter een paywall, kom op zeg
Waar is mijn N?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
hahaha ja het is de schuld van de Telegraaf
jezus, je kan toch gewoon incognito kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja zeker, je ziet pas effect na 2 wkn. En dat is lastig met iets wat exponentieel groeit. Opschalen met bedden is daarbij ook een lineaire oplossing. Je zal alleen maar verder achter de feiten gaan lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Iedereen vond het geweldig omdat van Dissel een samenhangend verhaal vertelde. Maar inhoudelijk was het helemaal niet sterk. Niet onderbouwd door cijfers leek het meer op nattevingerwerk.
En er zaten toch ook wel wat denkfouten in. Met als meest kwalijke het idee dat je de maatregelen aan kan passen aan de bezettingsgraad van de IC. Wat gewoon bezopen is aangezien daar een lead time van misschien wel 2 weken in zit.
Lijkt me ook prima voor Nederland. Die debatten over het virus zijn een schande en voegen helemaal niets toe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit in andere landen VS? ook gaat gebeuren.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
Orban grijpt de macht.twitter:balazscseko twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:56:27Hungarian Justice Min. @:JuditVarga_EU sends bill to Parliament:
- Rule by decree
- Parliament suspended
Dat is een lange periode. Hij heeft wel al hekken om zijn land. Kan misschien nog wel lukken ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
- Rule by decree
- Parliament suspended
10.000quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:59 schreef roos94 het volgende:
Op de ene websites staat nederland 2994 en de andere websites zeggen 3003 besmetten. Wat is het nou.
Gewoon openen in incognito modusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Afrika is tot nu toe het minst getroffen continent, dat kan komen door het gebrek aan tests of wat voor reden dan ook. Maar er is voor nu nog geen reden om je extra zorgen te maken voor Afrika.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, dat is dus ook precies het punt, als het hier al zo vreselijk misloopt lijkt mij dat d ehoop dat het in afrika ook maar iets beter zal gaan natuurlijk kolder
dat snap je zelfs hopelijk ook? Je wil toch niet gaan beweren dat de voorzieningen in Afrika gelijkaardig zijn aan die wij hier hebben?
Negeert totaal de impact van het virus op de gezondheid van overlevenden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:26 schreef VersKers het volgende:
Zeer interessant stuk
Lezen graag!
Relativerend rekenen aan Covid-19
Zondag 15maartquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer ging Nederland maatregelen treffen, onze zachte lockdown zeg maar, wanneer gingen die in?
5 dagen geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer ging Nederland maatregelen treffen, onze zachte lockdown zeg maar, wanneer gingen die in?
kan, maar tegen die tijd is er ook een vaccinquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:38 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Negeert totaal de impact van het virus op de gezondheid van overlevenden.
En het gevaar dat wij zomaar een extra jaarlijks terugkerende seizoensziekte erbij kunnen hebben.
3355 nieuwe gevallen en 233 doden erbij in Spanje.twitter:elmundoes twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:33#ÚltimaHora 🔴 España se acerca a los 25.000 contagiados y registra 1.326 muertes https://t.co/P8oysnI6fZ reageer retweet
Daar heb je Skype voor. Of simpelweg een telefoon. Ze kunnen toch niet verwachten dat je het gaat opzoeken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Minimunt het volgende:
Een bedrijf waar ik voor werk wil dat ik volgende week maandag ergens op gesprek ga voor detachering van een tijdelijke opdracht. Is in de buurt van Uden. Ik twijfel heel erg om te gaan... maarja
Bedankt voor je reactie. Mijn ouders (87 en 90 jr) vliegen dinsdag terug uit Portugal. Deze vlucht hadden ze al geboekt staan, vliegen naar Duitsland, waar ze wonen. Mijn broer heeft voor Spanje ook zo'n doorreisformulier.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Formulier had ik al verteld, wij hebben een vestiging in FR, ik was al op de hoogte.
De 23e kan ik ook nergens terugvinden. Misschien was dat alleen om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk naar huis zouden gaan?
Het is niet zo dat heel Uden besmet is he, het concentreert zich daar rond het ziekenhuis momenteelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar heb je Skype voor. Of simpelweg een telefoon. Ze kunnen toch niet verwachten dat je het gaat opzoeken?
In 24 u?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:39 schreef Houtenbeen het volgende:
3355 nieuwe gevallen en 233 doden erbij in Spanje.twitter:elmundoes twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:33#ÚltimaHora 🔴 España se acerca a los 25.000 contagiados y registra 1.326 muertes https://t.co/P8oysnI6fZ reageer retweet
Dat zou nog goed nieuws zijn ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Brabant een aantal dagen eerder, dacht donderdag. Daarom mag je hopen dat de cijfers in Brabant wat gaan stabiliseren nuquote:
Donderdag 12 maart:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:38 schreef Discombobulate het volgende:
Maar 1 september begint het nieuwe studiejaar. Dus geen vakantie dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Betreft zomervakantie: het is heel goed mogelijk dat iedereen zijn/haar geplande vakantie tm augustus moet cancelen of opschuiven.
Je hebt nu toch vakantie?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar 1 september begint het nieuwe studiejaar. Dus geen vakantie dan?
Lekker boeiend. Je hebt nu toch vakantie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar 1 september begint het nieuwe studiejaar. Dus geen vakantie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |