Orban grijpt de macht.twitter:balazscseko twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:56:27Hungarian Justice Min. @JuditVarga_EU sends bill to Parliament:
- State of emergency til end of 2020
- Rule by decree
- Parliament suspended
- No snap elections/referendums
- Spreading fake news and rumors punishable with up to 5 years in prison #COVID19
https://t.co/1QJaLaKp6J reageer retweet
quote:
Handig! Meteen even alle mythes ontkrachtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:27 schreef PinkLow het volgende:
Goedemiddag allemaal,
Waarschijnlijk is dit al voorbij gekomen (maar ik lees niet meer alles zo actief als eerst)
WHO start WhatsApp-chatfunctie voor informatie over coronavirus
https://www.nu.nl/tech/60(...)ver-coronavirus.html
Speciaal voor de cijfernerds onder ons, dacht ik, plaats het bericht even
Net zoals de nederlanders die massaal deze dagen als vakantiedagen zien. Profiteursquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Bewoners banlieues Parijs negeren masaal verbod.
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-lockdown-massaal
Ja eigenlijk wel. Maar je hoopt op het beste natuurlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Redelijke kans dat die vakantie niet door gaat toch?
Nee, dat is dus ook precies het punt, als het hier al zo vreselijk misloopt lijkt mij dat d ehoop dat het in afrika ook maar iets beter zal gaan natuurlijk kolderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef Durmada het volgende:
het is niet zo dat wij het in Europa nou perfect onder controle hebben toch?
Tot de werkgever failliet gaat. Dan zitten ze permanent thuis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals de nederlanders die massaal deze dagen als vakantiedagen zien. Profiteurs
En bedenkt voor het verspillen van mijn premium artikelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:29 schreef hjansen82 het volgende:
Bewoners banlieues Parijs negeren masaal verbod.
https://www.telegraaf.nl/(...)ren-lockdown-massaal
Misbruik? Verklaar je naderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En bedenkt voor het verspillen van mijn premium artikel
Nou vind ik het echt gigantisch belachelijk dat de telegraaf er zo misbruik van maakt, maar goed.
Gewoon incognito openen. Dan kun je alles lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En bedenkt voor het verspillen van mijn premium artikel
Nou vind ik het echt gigantisch belachelijk dat de telegraaf er zo misbruik van maakt, maar goed.
Profiteurs?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals de nederlanders die massaal deze dagen als vakantiedagen zien. Profiteurs
overwinteren Voor een paar maanden. Doen ze al sinds ze gepensioneerd zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat bezielt ze dan ook om naar een camping in spanje te gaan?
Wel vervelend voor ze, hoop dat ze het op tijd redden.
Altijd vakantie, nog beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot de werkgever failliet gaat. Dan zitten ze permanent thuis.
Hier ook als ze dat gaan invoerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar gaan ongetwijfeld rellen ontstaan.
Daarom wordt er zoveel klusmateriaal ingeslagen bij de Hornbach.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tot de werkgever failliet gaat. Dan zitten ze permanent thuis.
Winter is al lang voorbijquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
overwinteren Voor een paar maanden. Doen ze al sinds ze gepensioneerd zijn
hahaha ja het is de schuld van de Telegraafquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:32 schreef Nattekat het volgende:
ou vind ik het echt gigantisch belachelijk dat de telegraaf er zo misbruik van maakt, maar goed.
Ik vrees dat dit in andere landen VS? ook gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
Orban grijpt de macht.twitter:balazscseko twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 08:56:27Hungarian Justice Min. @:JuditVarga_EU sends bill to Parliament:
- State of emergency til end of 2020
- Rule by decree
- Parliament suspended
- No snap elections/referendums
- Spreading fake news and rumors punishable with up to 5 years in prison #COVID19
https://t.co/1QJaLaKp6J reageer retweet
Oh zo, sja, idd gewoon openen in een incognitovenster. Maar wel eens, dit soort dingen zouden voorlopig gewoon overal voor iedereen beschikbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona berichtgeving achter een paywall, kom op zeg
Waar is mijn N?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
hahaha ja het is de schuld van de Telegraaf
jezus, je kan toch gewoon incognito kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Corona berichtgeving achter een paywall, kom op zeg
Ja zeker, je ziet pas effect na 2 wkn. En dat is lastig met iets wat exponentieel groeit. Opschalen met bedden is daarbij ook een lineaire oplossing. Je zal alleen maar verder achter de feiten gaan lopenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:30 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Iedereen vond het geweldig omdat van Dissel een samenhangend verhaal vertelde. Maar inhoudelijk was het helemaal niet sterk. Niet onderbouwd door cijfers leek het meer op nattevingerwerk.
En er zaten toch ook wel wat denkfouten in. Met als meest kwalijke het idee dat je de maatregelen aan kan passen aan de bezettingsgraad van de IC. Wat gewoon bezopen is aangezien daar een lead time van misschien wel 2 weken in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |