tenzij het niet mag van de overheid is het werkweigering als je niet gaat en je werkgever wil dat je wel gaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Minimunt het volgende:
Een bedrijf waar ik voor werk wil dat ik volgende week maandag ergens op gesprek ga voor detachering van een tijdelijke opdracht. Is in de buurt van Uden. Ik twijfel heel erg om te gaan... maarja
Mensen snappen het echt niet.. denk eens aan een scenario waarbij je hopelijk op 1 juli weer een beetje fatsoenlijk kunt gaan leven allemaal.. en dat is al twijfelachtigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Predator40 het volgende:
deze is ook aardig lachwekkend:
'Scenario om horeca over drie weken gecontroleerd weer te openen'
Hans de Boer, voorzitter van werkgeversbond VNO-NCW, laat weten dat er wordt nagedacht over het "gecontroleerd heropenen" van winkels en horeca over drie weken. "Het noodpakket begint er nu goed uit te zien. Daarom zeggen we tegen elkaar: zullen we eens heel voorzichtig gaan nadenken over de situatie over een maand?", zei De Boer in het programma Nieuwsweekend op NPO Radio 1.
of voorstellen het via een videoconference te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
tenzij het niet mag van de overheid is het werkweigering als je niet gaat en je werkgever wil dat je wel gaat.
Je kan je ook ziek melden.
Ik zou gaan. En daar meteen in quarantaine.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Minimunt het volgende:
Een bedrijf waar ik voor werk wil dat ik volgende week maandag ergens op gesprek ga voor detachering van een tijdelijke opdracht. Is in de buurt van Uden. Ik twijfel heel erg om te gaan... maarja
dan kunnen ze beter een sprookjesboek lezen, dat is betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou gaan. En daar meteen in quarantaine.![]()
OT: laat dat bedrijf zich eens inlezen hier.
VOC mentaliteit!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen snappen het echt niet.. denk eens aan een scenario waarbij je hopelijk op 1 juli weer een beetje fatsoenlijk kunt gaan leven allemaal.. en dat is al twijfelachtig
Gaat idd rap in de regio Nijmegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zwaar ongefundeerd want net over de rivieren in de regio Nijmegen/Arnhem is het al een dikke week flink aan het toenemen.
@KingRoland heeft hier wel een mening overquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, D66. Het lijkt mij ook ontzettend belangrijk om gendergelijkheid in relatie tot de corona crisis te bespreken.
Hans de Boer is echt de kanker van Nederland. Sorry dat ik het zo grof zeg maar deze man is echtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Predator40 het volgende:
deze is ook aardig lachwekkend:
'Scenario om horeca over drie weken gecontroleerd weer te openen'
Hans de Boer, voorzitter van werkgeversbond VNO-NCW, laat weten dat er wordt nagedacht over het "gecontroleerd heropenen" van winkels en horeca over drie weken. "Het noodpakket begint er nu goed uit te zien. Daarom zeggen we tegen elkaar: zullen we eens heel voorzichtig gaan nadenken over de situatie over een maand?", zei De Boer in het programma Nieuwsweekend op NPO Radio 1.
Natuurlijk niet! over een paar weken dooft het echt wel uit hoor, zat voorbeelden uit het verleden gehad. Weet je hoe veel mensen het al hebben/gehad hebben zonder het te weten. Het weer wordt beter (betere afweer) en kans is groot dat er verlichtende medicijnen komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen snappen het echt niet.. denk eens aan een scenario waarbij je hopelijk op 1 juli weer een beetje fatsoenlijk kunt gaan leven allemaal.. en dat is al twijfelachtig
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, D66. Het lijkt mij ook ontzettend belangrijk om gendergelijkheid in relatie tot de corona crisis te bespreken.
Heel vervelend. Maar dit is toch al een paar dagen bekend ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:16 schreef Fukushima het volgende:
Hoor net dat een oom en tante van eind 70 op een camping in Spanje zitten (malaga) en dat de politie dus gisteren de camping kwam sluiten. Iedereen moet naar huis rijden met de waarschuwing dat ze na de 23e niet meer Frankrijk in kunnen. Of ze wel willen doorrijden.
Ze hadden zich er in eerste instantie niet zo druk om gemaakt, maar zijn dus vanochtend vertrokken met de camper.
Maar zijn nu lichtelijk in ‘paniek’ aangezien ze normaal ongeveer 400 a 500km per dag rijden en ze nu moeten haasten en dat tempo niet gewend zijn.
Bah
Gewoon weigeren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:14 schreef Minimunt het volgende:
Ja, mensen steken inderdaad over.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat mensen zo nu en dan ook oversteken.
Het is ook daadwerkelijk erkend dat carnaval de belangrijkste reden is dat het daar zo erg mis is gegaan.
Ik was ook al gaan googlen, want dacht dat ik informatie had gemist, maar het rivm heeft het gewoon gigantisch fout, damnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)drag-van-mensen.html
[..]
Het is inmiddels weg, maar Jaap verwees dus naar de lockdown in Singapore als voorbeeld van 'zo gaat het ook niet goed'. Alleen Jaap was vergeten dat er geen lockdown in Singapore was maar ze daar als een idioot aan het testen zijn en contacttracing tot in den treuren doen. Wij doen geen lockdown (want Singapore!!!!) maar we doen ook het testen niet.
In Noord en Zuid Holland neemt het aantal besmetting ook flink toe. En omdat sommigen in de steden nergens rekening mee houden kan over 2 weken het grootste probleem wel eens in de randstad liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gaat idd rap in de regio Nijmegen.
Nijmegen zelf zat gisteren op de 55.
In het Radboud lagen gister 32 mensen (eergister nog 18). Hier zaten ook mensen uit Brabant bij.
Vandaag zijn er ook patiënten naar de Sint Maartenskliniek gebracht (die kunnen er maximaal 30 herbergen).
CWZ weet ik niet.
Ja ik wist ook niet dat er nog ergens familie in het buitenland zat, hoor het net van mij mijn moeder. Het schijnt dat er erg veel overwinteraars zaten en ze dus dachten dat ze de dans zouden ontspringenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Heel vervelend. Maar dit is toch al een paar dagen bekend ...
Het RIVM heeft het al gigantisch fout van in het begin van de uitbraak.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik was ook al gaan googlen, want dacht dat ik informatie had gemist, maar het rivm heeft het gewoon gigantisch fout, damn
In je geschiedenisboeken.quote:
Snap zijn standpunt wel, de hele horeca sector gaat naar de knoppen door dit virus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hans de Boer is echt de kanker van Nederland. Sorry dat ik het zo grof zeg maar deze man is echt![]()
![]()
Hopelijk zijn ze op tijd weg. En om België heenrijden ....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja ik wist ook niet dat er nog ergens familie in het buitenland zat, hoor het net van mij mijn moeder. Het schijnt dat er erg veel overwinteraars zaten en ze dus dachten dat ze de dans zouden ontspringen
Ja nogal, maar ik had goede hoop dat het beter ging, mijn vertrouwen ging vooral omhoog na de technische briefing van een paar dagen terug. Nu is dat weer weg dusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:19 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het RIVM heeft het al gigantisch fout van in het begin van de uitbraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |