Wat een zure appels hier allemaal, wonen jullie in een pot augurken ofzo? Iemand uit kritiek op wat hij ziet gebeuren in bepaalde sociale kringen en de enige reacties die komen zijn van het niveau van een PVV-stemmer.quote:
Als ze de dubbele lasten kunnen betalen, en er WiFi is (ik neem aan dat die kids schoolwerk moeten doen), dan zou ik daar blijven. Het wordt daar ook sneller warm, en dus mogelijk minder kans op besmetting. Wordt het eiland wel goed bevoorraad?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:35 schreef Aurelius het volgende:
Kennis zit met haar bejaarde moeder en kinderen op de Canarische Eilanden. Ze zit in een gehuurd appartement en kan daar tot eind mei zeker blijven. Ze kan vandaag of morgen nog terugvliegen, daarna pas 16 april op zijn vroegst.
Wat zouden jullie adviseren? Daar blijven of terug naar Nederland komen? Ik neig naar blijven zitten aangezien het hier nu ook hard oploopt.
Allesbehalve zelfs. Dit is wel de meest gare comment van vandaag, gok ik maar ik daag iedereen uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:45 schreef Donnie-Brasco het volgende:
de enige reacties die komen zijn van het niveau van een PVV-stemmer.
Ja behoorlijk ernstig daar al en idd horen we niets vanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 06:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik denk dat we over Afrika weinig gaan horen. Ik hou rekening met minder sterfte, nauwelijks ouderen in dat continent.
"Blijf je lekker daar" "Kom je toch niet terug". Lekker inhoudelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Allesbehalve zelfs. Dit is wel de meest gare comment van vandaag, gok ik maar ik daag iedereen uit.
Ik zou adviseren terug te keren. Dat de warmte het virus verdrijft is nog helemaal niet bekend. Ook is het onduidelijk of ze wel na 16 april kan terugkeren. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:35 schreef Aurelius het volgende:
Kennis zit met haar bejaarde moeder en kinderen op de Canarische Eilanden. Ze zit in een gehuurd appartement en kan daar tot eind mei zeker blijven. Ze kan vandaag of morgen nog terugvliegen, daarna pas 16 april op zijn vroegst.
Wat zouden jullie adviseren? Daar blijven of terug naar Nederland komen? Ik neig naar blijven zitten aangezien het hier nu ook hard oploopt.
Nee, vanuit daar lopen janken over hoe Nederlanders zich gedragen, dan snap je het.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
"Blijf je lekker daar" "Kom je toch niet terug". Lekker inhoudelijk
Toch zag ik gisteren wel een onderzoek over warmte maar dat gaat wel gepaard met humidity.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:51 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik zou adviseren terug te keren. Dat de warmte het virus verdrijft is nog helemaal niet bekend. Ook is het onduidelijk of ze wel na 16 april kan terugkeren. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Zo snel mogelijk terug, het is lang niet zeker dat eind mei het ergste achter de rug is en er weer vliegtuigen vliegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:35 schreef Aurelius het volgende:
Ja dat lees je meer tegen de 40% RV en >20 grCquote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Toch zag ik gisteren wel een onderzoek over warmte maar dat gaat wel gepaard met humidity.
Dus dan zit je al snel in de tropen.
Is dat niet achterhaald nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja dat lees je meer tegen de 40% RV en >20 grC
Ik heb dit plaatje een tijdje terug opgeslagen:
[ afbeelding ]
Ik hou hoop dat het echt wegtrekt met het aanbreken van de lente...
Dan zijn we, ironisch genoeg, gered door onze andere crisis
Rio gooit de boel dicht (voor zover dat nog niet te laat is), maar vooral in São Paulo is de shit wel aan jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is dat niet achterhaald nu?
Brazilië is donkerrood en daar gaat het nu ook los.![]()
Gaat leuk worden in die favela's.
ja... ik weet hetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is dat niet achterhaald nu?
Brazilië is donkerrood en daar gaat het nu ook los.![]()
Gaat leuk worden in die favela's.
Was zo'n wetenschappelijk artikel dat dat claimt, maar de data was op z'n minst bijzonder geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja dat lees je meer tegen de 40% RV en >20 grC
Ik heb dit plaatje een tijdje terug opgeslagen:
[ afbeelding ]
Ik hou hoop dat het echt wegtrekt met het aanbreken van de lente...
Dan zijn we, ironisch genoeg, gered door onze andere crisis
Ze gaan niet met het OV hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ah fijn, nu gaan ze die patiënten ook nog eens verspreiden door het hele land. Hoe dom kun je zijn zeg.
Hoe dom ben jij dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ah fijn, nu gaan ze die patiënten ook nog eens verspreiden door het hele land. Hoe dom kun je zijn zeg.
Je snapt dat die de enige manier is om de capaciteit die er is te benutten?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:03 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Kijk naar buiten mensen... wauw
De lente komt in ieder geval wel
Zorgpersoneel dat ondanks alle voorzorgsmaatregelen nog steeds risico loopt het virus op te lopen. Die gaan vervolgens weer naar huis, doen boodschappen etc.quote:
tis wel nog frisquote:
Je moet zelf niet stiekem lachen als je dit terug leest?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik ga buiten mijn koffie opdrinken en net doen alsof ik gewoon zoals altijd in een psychose zit en jullie en dat hele corona allemaal hele nare wanen zijnquote:
Slechte luchtkwaliteit vergroot wel de kans op longontsteking, maar zou slechts een marginale rol moeten spelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:04 schreef raptorix het volgende:
Snelle gedachte kan er een relatie met luchtkwaliteit zijn?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, vanuit daar lopen janken over hoe Nederlanders zich gedragen, dan snap je het.
Ik leg nog uit wat ik hier in Nederland zie en wat er hier gebeurt. *live live live*
Al voor 6 dagen dus jouw beeld is beperkt. Zo beperkt als de gemiddelde PVV-stemmert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |