SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Uh... Ik snap je (weer) niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:24 schreef V1z0R het volgende:
Space Madness van Ren & Stimpy, en stukje 10 jaar grunge. Betekent wel weer ongelukkig zijn maar ben ik wel gewend. Een leuke ongelukkigheid.
Wauw. 70.0 is ook echt een mijlpijl! Op naar de 6 ervoor!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Uh... Ik snap je (weer) niet.
In het kader van positieve dingen: vanmorgen 70.0kg op de weegschaal!![]()
![]()
Een jaar geleden (-2 weken) ben ik begonnen met afvallen toen ik 80 kg woog. Het gaat niet snel, maar wel gestaag omlaag dus ik ben erg blij! Ben ook nog eens sterker en fitter dan destijds, dus feitelijk misschien nog wel meer vet kwijt.
Kijk, dat zijn goede ontwikkelingenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:03 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Uh... Ik snap je (weer) niet.
In het kader van positieve dingen: vanmorgen 70.0kg op de weegschaal!![]()
![]()
Een jaar geleden (-2 weken) ben ik begonnen met afvallen toen ik 80 kg woog. Het gaat niet snel, maar wel gestaag omlaag dus ik ben erg blij! Ben ook nog eens sterker en fitter dan destijds, dus feitelijk misschien nog wel meer vet kwijt.
Net terug. Heenweg vol tegen de wind in. Daardoor langzaam en last van de longen (heb ik vaak bij koude wind). Training voelde niet zo lekker, maar ben al lang trots op mezelf dat ik mijn voorgenomen afstand helemaal heb gerend en niet eerder ben gaan lopenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:58 schreef Meridiaan het volgende:
In het zonnetje is het best te doen, Pinuts. En als je bezig bent word je vanzelf warm.
Goed gedaan!quote:Op zondag 22 maart 2020 11:28 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Net terug. Heenweg vol tegen de wind in. Daardoor langzaam en last van de longen (heb ik vaak bij koude wind). Training voelde niet zo lekker, maar ben al lang trots op mezelf dat ik mijn voorgenomen afstand helemaal heb gerend en niet eerder ben gaan lopen. Dus mentaal wel lekker.
Same here. Het is voor mij echt even een moment voor mezelf. Althans, dat probeer ik. Want met een vierjarige die op het matje in je ruimte mee staat te 'oefeningen' is dat gevoel wat minder.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:14 schreef Tuindier het volgende:
Oe, toch wel lekkere spierpijn van de bodypump van gisteren. Ik heb besloten een van de sportschema's van Les Mils te gaan volgen, want iedere dag die discussie met mezelf wat ik vandaag ga doen word ik niet blij van. En sporten is voor mij echt goed om mijn hoofd even leeg te maken, wat ik nu kan gebruiken. Het schema gaat wel uit van 6 dagen in de week sporten, maar omdat ik nu niet veel meer beweeg dan dat ga ik het toch proberen.
Lijstje:
O: havermout, lijnzaad, melk, bosbessen
B: halfuurtje wandelen
T: appel
L: knackebrod of brood met houmous of cottage cheese
D: zoeteaardappelsoep met bonen en een broodje of wrap
S: 45 min body attack
Ik heb ze gekocht. Als ik vroeger wraps maakte, bakte ik ze in olie en dan vind ik het zo irritant dat ik de kcal niet meer goed kan tellen. Volgens mij zat ik dan veel hoger, dus dit vind ik veiliger.quote:Op maandag 23 maart 2020 10:26 schreef Tuindier het volgende:
Myraela, maak je de volkorenwraps zelf of koop je die? Ik zoek nog steeds een goed recept om ze zelf te maken.
En je (buik)omvang?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:37 schreef Pinuts het volgende:
Gewicht wil niet zakken. Dadelijk twee weken hetzelfde gebleven. Maar minder eten is niet verstandig, want doe dat al iets minder sinds ik ook minder beweeg. Meer bewegen, tja, doe 4 a 5x per week een home sessie en dan af en toe nog een uurtje met de hond wandelen.
Ik laat eens in de zoveel weken mijn vetpercentage meten. Volgende meting staat half april, als het dan weer veilig is. Hahaquote:
Je hebt het vast al vaak zat gehoord, maar mensen zijn egocentrische wezentjes. Oftewel, 99/100 mensen zijn te druk met zichzelf om al teveel op anderen te letten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ineens in mijn hoofd dat ik wil gaan hardlopen. Ik moet me er alleen nog even overheen zetten dat ik dan eerst even voor lul moet lopen buiten.Misschien maar vroeg in de ochtend beginnen, scheelt nu ook lekker mensenmassa's. En eerst maar even in m'n huidige sportkloffie testen of ik het wel leuk vind. Ik heb altijd de neiging meteen allemaal nieuwe dingen te kopen.
Lijstje vandaag:
O: Banaan
T: Cracker met tomatenspead en komkommer
L: Havermout met rood fruit en pure chocolade
T: Gekookt ei
D:Volkoren spaghetti met courgette en tomatensaus
quote:
Dat blijf ik een lastige vinden. Ik wil sowieso nog 6 kilo kwijt, maar ik had eigenlijk nooit verwacht om daar ook maar bij in de buurt te komen. En nu dat zo dichtbij is, denk ik eigenlijk al aan nog 16 kilo kwijt willen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:13 schreef Tuindier het volgende:
Wow!! Super goed gedaan!![]()
![]()
![]()
Wil je nog meer kwijt eigenlijk of ga je werken aan vasthouden?
Herkenbaar dilemma ja (zij het met minder grote verschillen). Denk dat het 'niet minder eten' een heel goed uitgangspunt is. En dat 30kg verlies aanzienlijk meer doet voor je gezondheid dan nu nog wat finetunen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat blijf ik een lastige vinden. Ik wil sowieso nog 6 kilo kwijt, maar ik had eigenlijk nooit verwacht om daar ook maar bij in de buurt te komen. En nu dat zo dichtbij is, denk ik eigenlijk al aan nog 16 kilo kwijt willen.
Ik heb wel besloten dat ik, voor welk doel dan ook, niet minder ga eten. Dus als het stagneert straks, dan is dat blijkbaar het gewicht dat bij mij past.
Merk jij dat je meer moeite hebt met die 10k stappen nu? Of kwamen jouw stappen altijd al van bewust wandelen en minder van je normale bezigheden?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:53 schreef Sarabi het volgende:
L: pastasalade
T: mok melk
D: zelfgemaakte sushi
T: banaan en kiwi
B: 10k stappen
Bij mij is er niets veranderdquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merk jij dat je meer moeite hebt met die 10k stappen nu? Of kwamen jouw stappen altijd al van bewust wandelen en minder van je normale bezigheden?
Ik moet echt heel bewust lopen (soms blijf ik gewoon thuis op m'n plaats joggen.) omdat al m'n normaal leef-beweging weg is gevallen.
Ditquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:28 schreef Myraela het volgende:
Ik tel uitkoken niet mee hoor. Vul het gewoon in zoals het in de pan gaat.
Alcoholvrij bier wordt niet gemaakt door gewoon bier te koken dus weet niet of het zo werkt.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:34 schreef Tuindier het volgende:
De alcohol gaat er wel grotendeels uit, en die is zeker verantwoordelijk voor een deel van de calorieen. Alcoholvrij bier heeft toch ook minder kcal dan 'gewoon' bier.
Lijstje:
O: havermout, melk, lijnzaad, frambozen
T: appel, roggebrood met oude 30+ kaas
L: 3 bth, houmous 2x, oude 30+ kaas 1x
T: blikje cola light
D: tortellini met kaas met 'bolognese' van linzen, italiaanse diepvriesgroente, tomatenblokjes en wijn
T: glaasje wijn
Ja, de suiker wel. De alcohol niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alcoholvrij bier wordt niet gemaakt door gewoon bier te koken dus weet niet of het zo werkt.
De suikers lijken me toch aanwezig e blijven.
Een leugen, want geen schijf.quote:
Die naamquote:Op maandag 30 maart 2020 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een leugen, want geen schijf.![]()
https://www.kinder.com/be/nl/kinder-tranche-au-lait
En vooral suiker.
Ik kijk momenteel vrij veel cartoons, de melkschijfje-reclame zit daar regelmatig tussen.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Die naam![]()
![]()
![]()
Ik dacht aan een vegetarische vleesvervanger ofzo op basis van melk oid![]()
Wel ultiem 'ik voel mezelf dik, ik ga gore prutzut in mijn lijf stouwen' voer aan de ingrediënten te zien![]()
Had ik weleens met de Lidl Kinder Bueno
Molo's welquote:Op maandag 30 maart 2020 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, het was niet perse kritiek hoor, rest van het lijstje zie ik niet echt wat mis mee, dus beetje zooivoer kan best.
Maar wat mij betreft had het net zo goed iets als M&Ms kunnen zijn qua voedingswaarde.
Naja, het ís ook gewoon troep.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Molo's wel![]()
Ik ben allang blij dat ik het tegenwoordig bij één kan houden ipv het hele pak. Insert chips/koekjes/snoep etc.
Oh nee joh, zooi op zijn tijd eten is heerlijk toch. Als het past in je voeding en je er even blij van wordt, niks mis mee.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Molo's wel![]()
Ik ben allang blij dat ik het tegenwoordig bij één kan houden ipv het hele pak. Insert chips/koekjes/snoep etc.
Dat is ook de grootste verandering die je moet makenquote:Op maandag 30 maart 2020 17:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Molo's wel![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 30 maart 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh nee joh, zooi op zijn tijd eten is heerlijk toch. Als het past in je voeding en je er even blij van wordt, niks mis mee.
Hier vanmiddag bakje chips op
Ik KAUW tegenwoordig op m'n etenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:43 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat is ook de grootste verandering die je moet maken
Bij mij gaat dat ook steeds beter. Zaterdag heel netjes 1 bakje chips gehad ipv de hele zak. Ik moet zeggen, dan blijft ieder chipje ook gewoon lekker. Je proeft het bewuster ofzo.
Dit jaquote:Op maandag 30 maart 2020 17:09 schreef Declan-Harp het volgende:
Hatersss, dat spul is heerlijk![]()
En het moest op, want TGT bijna verlopen.
Ik heb een charge 3, voor de basic metingen best prima. Merk wel dat ie veel dingen ook verkeerd registeert, van wandelen maakt ie fietsen, stilstaan op een roltrap vindt ie traplopen ect.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:25 schreef Pinuts het volgende:
Hoe tevreden zijn jullie over fitbit? Ik wil graag een smartwatch/sport horloge aanschaffen. Ik weet alleen niet zo goed waar ik moet beginnen. Mijn eisen zijn eigenlijk: gps functie voor hardlopen, slaap meten, hartslag meten en gewoon algemene gezondheid. Budget zo 150 euro.
Nu zag ik vandaag toevallig dat de fitbit chage 4 binnenkort uitkomt. Zou dat wat zijn? Of zou een polar / garmin horloge beter zijn?
Lekker bezig!quote:Op woensdag 1 april 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Terug op het laagste gewicht, eens kijken of het lukt om er deze week onder te duiken
7800 stappen uiteindelijk. Grondoefeningen sla ik toch maar even over, m'n buikspieren zijn stuk.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:53 schreef Declan-Harp het volgende:
Mijn B wordt minimaal 5k stappen en ik ga vandaag ook weer wat grondoefeningen doen. Heb nog spierpijn van 2 dagen geleden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Thanksquote:
Nu heb ik zin in Old Amsterdamquote:Op donderdag 2 april 2020 18:51 schreef Myraela het volgende:
Ineens een kilo zwaarder vanochtend. Kan geen echte reden bedenken, dus hopelijk is het er snel weer af.
O: banaan
T: Nakd reep
L: drie volkoren, een Old Amsterdam en twee met sellerijsalade en gegrilde groenten.
T: Pombar
D: gebakken courgette in tomatensaus, gebakken champignons en een kaasschnitzel.
Dat had ik ook.quote:
Kaas is ook de enige reden dat ik geen veganist benquote:Op donderdag 2 april 2020 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik ook.Ik vertrouwde mezelf nooit met kaas, echt een zwakke plek. Maar ik koop nu die plakken en heb met m’n vriend de afspraak dat we maximaal 1 plak mogen op een dag.
Zo’n blok verdwijnt hier gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |