haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Een van de mooiste clips.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het Dodetopicspelquote:
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mongool?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou het netjes svpIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
kapers op de kustquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
niet gelezenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het Dodetopicspel
Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.
Check even nr3“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is uw keus @devzeroquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
excuseert u mijquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat kapen is niet netjes Newbie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nogmaals, excuus.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Kapen op Fok! kom wel vaker voor hoor. Een beetje not done hier, maar ongeschreven rules worden vaak niet door buitenstaanders gelezenquote:![]()
![]()
Werkt prachtig dat Gyazo.
niet dusIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dankuwel!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
In 40+ gebeurd het regelmatig,maar hier is het niet echt de gewoonte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Kapen op Fok! kom wel vaker voor hoor. Een beetje not done hier, maar ongeschreven rules worden vaak niet door buitenstaanders gelezen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is "kapen"In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Kapen en dan zeggen: "Wil je een andere TT? "“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haags was er erg goed in een tijdje geleden, maar sinds aloa er mee gestopt is komt het inderdaad amper meer voorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In 40+ gebeurd het regelmatig,maar hier is het niet echt de gewoonte.![]()
Nog steeds geen enkel benul wat hier gaande is.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Normaal opent de persoon met de laatste post, het nieuwe topic. Kapen is als iemand anders het nieuwe deel opent. Akbor had waarschijnlijk de hele avond over een nieuwe TT zitten denken en is nu boos dat jij hem van die eer hebt beroofdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:31 schreef hollandia02 het volgende:
Nog steeds geen enkel benul wat hier gaande is.![]()
Mij maakt het ook niet uit.Maar ik heb er fikse ruzies door zien ontstaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags was er erg goed in een tijdje geleden, maar sinds aloa er mee gestopt is komt het inderdaad amper meer voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier wordt om alles ruzie gemaakt. Ik kan maar 1 ding zeggen:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit.Maar ik heb er fikse ruzies door zien ontstaan.![]()
![]()
Het kapen is al een dingetje idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
Maar iets zegt me dat @:hollandia02 geen newbie is
Ik ging in het begin helemaal op tilt wanneer ik een topic moest openen.
Sloopte ik de hele telling ook nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En weer vergeet je iets.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alle Os veranderen in øquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kapen is al een dingetje idd.
Ik ging in het begin helemaal op tilt wanneer ik een topic moest openen.
Sloopte ik de hele telling ook nog.
Rare dingen in de ØP toevoegen
Heel veel plaatjes van topless vrouwen
De hele OP van een VBL SC hierheen kopieren
we hebben het geloof ik allemaal wel gehad![]()
![]()
Die van jou is 26 Mei.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En Mario vergeet het elk jaar.Echt mijn beste mattie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker slipe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij vergeet die van mij ook ieder jaar en ik ken hem toch al zo'n 3 maandenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mario vergeet het elk jaar.Echt mijn beste mattie.![]()
Het is mijn geburtstag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei en filmtitel hoor final destination“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja! Hij gaat morgen meespelen met scribbl en daar na op discord gaan we voor hem zingenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ga je nog wat leuks doen ondanks het binnen zitten?![]()
Doen we hem een plezier daarmee denk je?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Hij gaat morgen meespelen met scribbl en daar na op discord gaan we voor hem zingen![]()
Dat klinkt best leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Hij gaat morgen meespelen met scribbl en daar na op discord gaan we voor hem zingen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar post je vaak? Misschien kun je die mensen uitnodigen voor een potje Skribbl, dan verzorgen @devzero en ik wel de muziekquote:.
![]()
Hij kan ons altijd op mute zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doen we hem een plezier daarmee denk je?![]()
![]()
Thanks Moe,geen feestje of zulks.Mijn broers en zusjes hebben kids,de zus van Soul heeft wss het virus.Dus dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ga je nog wat leuks doen ondanks het binnen zitten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom zou hij dat doen, wij zijn toch geoefende zangersquote:.
Soul = Soulraven = jouw vriendin/vrouw?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks Moe,geen feestje of zulks.Mijn broers en zusjes hebben kids,de zus van Soul heeft wss het virus.Dus dat lijkt me geen goed plan.![]()
![]()
Vriendin.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen, wij zijn toch geoefende zangers.
[..]
Soul = Soulraven = jouw vriendin/vrouw?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En u kan dus mooi zingen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee,dan dan weer niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar postte jij eerder @FreshFruit.
Je nickname klinkt wel bekend, maar weet niet waarvan. UTO? Radio 49? 40+?![]()
Is ook een gave.
UTO en 40+quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:02 schreef moemoe het volgende:
Waar postte jij eerder @:freshfruit.
Je nickname klinkt wel bekend, maar weet niet waarvan. UTO? Radio 49? 40+?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk een Panda plaatje.quote:
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
Die reclames met die boze panda zijn wel grappig![]()
![]()
Waar post jij buiten DTS?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd van panda’s en vond ‘t wel toepasselijk.
Oooh, ik ken alleen de gifjes ervanquote:.
Is er leven buiten DTSquote:.
Meestal hang ik ergens in ONZ met wat uitstapjes naar NWS, MUZ en eigenlijk overal wel.
![]()
Jij ook vast wel.quote:
Mijn 50 andere collega's in het urker mannenkoor vinden van wel, maar daar ligt de lat wel erg laagquote:![]()
Ik ben snel tevreden,als het maar sfeer heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan zit je hier wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben snel tevreden,als het maar sfeer heeft.![]()
Dat is mooi,even een momentje,er komt zo iemand bij u.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wie weetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
Maar iets zegt me dat @:hollandia02 geen newbie isIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
In dat geval wacht ik even.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is mooi,even een momentje,er komt zo iemand bij u.![]()
U had geen afspraak?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:19 schreef AanstekerOpSokken1 het volgende:
[..]
In dat geval wacht ik even.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toevallig, me neither.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:20 schreef meloentjuh het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier. En ik ben geen kloon van aloa of dr.mikey![]()
Jij bent niet nieuw.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:20 schreef meloentjuh het volgende:
Hallo ik ben nieuw hier. En ik ben geen kloon van aloa of dr.mikey“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso je eerste reactie in dit topic, over opvallen gesproken.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Madam April valt op zonder iets te posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Sowieso je eerste reactie in dit topic, over opvallen gesproken.![]()
![]()
Zulke mensen zouden ze een lintje moeten geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Madam April valt op zonder iets te posten.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat lintje en nog veel meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bel jij de koning even?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden ze een lintje moeten geven.![]()
Die geeft alleen saaie toespraken.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
M-A is echt een topwijf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht je koningen gaan rappen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die geeft alleen saaie toespraken.
Bolk you, and you, and you
I want your points
and your points want me too?![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dacht je koningen gaan rappen?
I want your points
and your points want me too?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dat ene prinsesje is wel in staat om uit de band te springen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dacht je koningen gaan rappen?
I want your points
and your points want me too?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-03-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1213 / 7068
2. PlymouthFury / 864 / 5311
3. devzero / 649 / 2624
4. FreshFruit / 556 / 4371
5. skysherrif / 511 / 4478
6. Dr.Mikey / 463 / 3118
7. aKboR / 455 / 2738
8. dud0r / 451 / 3396
9. Nizno / 413 / 4620
10. engine / 401 / 2447
11. Jippie68 / 361 / 3416
12. mario390 / 290 / 2726
13. Mrsloveable / 255 / 2082
14. madam-april / 218 / 2904
15. Mickytjuh / 164 / 1798
16. PoezeligDing / 162 / 1181
17. 88-4 / 161 / 1534
18. Filosoofert / 104 / 898
19. SoS87 / 96 / 393
20. hemarookworst / 93 / 948SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja, die prinsessen lusten er wel pap vanquote:![]()
Die van Monaco flikte het ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trotsquote:37. hollandia02 / 9 / 142In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Waarom zou het uit 40+ of bij je moeder vandaan komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nu waarom hoor ik nu afrikan muziek,dann heb ik gezien
het komt von hier![]()
I want it all!!In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
ik zit niet met moeder in de selfde wohningquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou het uit 40+ of bij je moeder vandaan komen?![]()
Je gaat mij niet wijsmaken dat dit een dochter van een koning Albert is.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is toch duidelijk de haven van Antwerpen in die videoboodschapquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat dit een dochter van een koning Albert is.![]()
'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch duidelijk de haven van Antwerpen in die videoboodschap
Schipperskwartier?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Goffer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch duidelijk de haven van Antwerpen in die videoboodschap
Ik ken wel de Goffert, in Nijmegen.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Doe eens ssshhjtttOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik kom daar weleens. Nu niet meer helaas.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
SsshhhttOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik vermijd dat soort sociale media ook tegenwoordig. Besmetting zit om een klein hoekjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik kom daar weleens. Nu niet meer helaas.![]()
Ik heb nog kroepoek.
DTS niet nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik stel voor dat jij even niet post,en ik dan 100 punten pak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima plan. Ik zal even niet in 40+ posten. Hoeft chuffi ook niet boos op mij worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij even niet post,en ik dan 100 punten pak.![]()
Chufi boos? Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima plan. Ik zal even niet in 40+ posten. Hoeft chuffi ook niet boos op mij worden.
Dat van die 100 punten ga ik nooit halen.
Als ik in 40+ postquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi boos? Hoe dan?
Dat van die 100 punten ga ik nooit halen.![]()
![]()
Daarom post ik even wel ben net uitgesexten ja ik rook niet meer dus dit is mijn sigaretje na de sex
Sweet but not that sweet !![]()
Meen je niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal wel slechte seks zijn geweest als je hier komt postenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Daarom post ik even wel ben net uitgesexten ja ik rook niet meer dus dit is mijn sigaretje na de sex
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal wel slechte seks zijn geweest als je hier komt posten
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Batterijen leeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou eerlijk gezegd... echt niet goede sex moet ik altijd even van ontladen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal wel slechte seks zijn geweest als je hier komt postenSweet but not that sweet !![]()
Ik krijg van goede sex energie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja energie ik ben redelijk uitgeteld maar slapen dat lukt niet gelijkquote:Sweet but not that sweet !![]()
Misschien komt dr.mikey je zo wel even vermaken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd... echt niet goede sex moet ik altijd even van ontladen.![]()
Anus eitjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TrustenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zal niet gaan die staat geblokketeertquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien komt dr.mikey je zo wel even vermaken.Sweet but not that sweet !![]()
Maar het voelt zo fijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet 24 uur per dag aan laten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt ze ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
![]()
@PPsoundquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meerdere?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:09 schreef devzero het volgende:
waar is die gebleven? Die poste hier nog wel eens, ondere meerdere namen.![]()
Afgelopen week nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:09 schreef devzero het volgende:
waar is die gebleven? Die poste hier nog wel eens, ondere meerdere namen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze zou hier zijn met de downtimequote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou jij niet vroeg gaan slapen? Of pas als @:limoentjuh je naar bed had gestuurd?![]()
![]()
Waar denk je waar PP voor staat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is toch nog geen downtime?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ze zou hier zijn met de downtime![]()
Hij wil zo graag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peter pindakaas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat ze ook uit wetboek van strafrecht voorlezen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou jij niet vroeg gaan slapen? Of pas als @:limoentjuh je naar bed had gestuurd?Uw ADH vitamine Worst
PF in the house.quote:![]()
![]()
Die kent ze uit haar hoofd inmiddelsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat ze ook uit wetboek van strafrecht voorlezen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gaat ze ook uit wetboek van strafrecht voorlezen?
Nee, de kat zat aan de deur te krabben werd daar wakker van. En een aparte droom gehad over dtsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
je had je wekker gezet voor de downtime? Really? Nou, ga je gang![]()
![]()
groot land met veel inwoners, grote mobiliteit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:19 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
amerika hard op weg om het meest hard getroffen land te worden![]()
Tijd voor haar eigen advocatenkantoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Die kent ze uit haar hoofd inmiddelsUw ADH vitamine Worst
Ze wil je graag nog een keer zien.Pegging was haar goed bevallen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Moet je weer een foto van je zusje posten? We kennen haar inmiddels wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met servers die continue worden geïnstalleerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tijd voor haar eigen advocatenkantoor![]()
Zo dan gaat hard tegen hard hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil je graag nog een keer zien.Pegging was haar goed bevallen.![]()
Alleen dud0r wilde daarvoor betalenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wil je graag nog een keer zien.Pegging was haar goed bevallen.![]()
![]()
En jij deed het gratis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen dud0r wilde daarvoor betalen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was had mijn server ook in je zusje geïnstalleerdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Met servers die continue worden geïnstalleerdUw ADH vitamine Worst
Okquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:24 schreef mario390 het volgende:
film me arsch-toni kutscher,britany murphyUw ADH vitamine Worst
Het zal een x nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:24 schreef mario390 het volgende:
film me arsch-toni kutscher,britany murphy![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was had mijn server ook in je zusje geïnstalleerddat dusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:24 schreef mario390 het volgende:
film me arsch-toni kutscher,britany murphy![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo dan gaat hard tegen hard hier.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag je wel een snipperdag nemen denk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:25 schreef skysherrif het volgende:
wie offert zich op om de arsch van mario te filmen![]()
niet weten dat mario een kloon van dr.mikey isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:25 schreef skysherrif het volgende:
wie offert zich op om de arsch van mario te filmen![]()
Damn,ze is er.
niet vergeten hoor, je hebt nog maar 9 minutenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
Dit gaat een mooie worden
BRB even klaar maken voor de strijd![]()
Hahaha mijn wekker ervoor gezetquote:![]()
Vers fruit![]()
1 van ons moet de downtime pakken, fruit moet voor elkaar opkomen!![]()
Echt hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
BRB even klaar maken voor de strijd
50 50 dat ik hem vergeetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
niet vergeten hoor, je hebt nog maar 9 minuten![]()
![]()
![]()
@devzeroquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha mijn wekker ervoor gezet![]()
Vers fruit![]()
1 van ons moet de downtime pakken, fruit moet voor elkaar opkomen!
we pakken ze![]()
Limoentjuh komt voorlezen uit wetboek van strafrecht voordat ik ga slapen
Uw ADH vitamine Worst
Ik gun hem jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha mijn wekker ervoor gezet![]()
Vers fruit![]()
1 van ons moet de downtime pakken, fruit moet voor elkaar opkomen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaja je bent bang en gaat er snel vandoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
BRB even klaar maken voor de strijd![]()
Hahaha angsthaas![]()
DIT WORDT VECHTENquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaja je bent bang en gaat er snel vandoor![]()
Hahaha angsthaas![]()
Dit is geweldig.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw dank je wel![]()
Maar je doet zo toch ook wel gwn mee he
Zei je zusje ook, maar had geen zin om bij te betalenquote:Uw ADH vitamine Worst
Hemaaaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:29 schreef hemarookworst het volgende:
Limoentjuh komt voorlezen uit wetboek van strafrecht voordat ik ga slapen![]()
Voorlezen uit het wetboek van strafrechtdat heb ik lang niet gehoord. Maar dat was toch juist niet slaapverwekkend ?
![]()
Jammer dat @Grrrrrrrr er nu ook niet is voor de hunt![]()
Ik ga viese taktik probieren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die 5 seconden kreeg je gewoon gratis hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je zusje ook, maar had geen zin om bij te betalen![]()
oh, dat wordt lastigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:31 schreef PlymouthFury het volgende:
Bijna vol he, als we zo door gaan weer![]()
Best wel slaapverwekkend hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hemaaa![]()
Voorlezen uit het wetboek van strafrechtdat heb ik lang niet gehoord. Maar dat was toch juist niet slaapverwekkend ?
![]()
Jammer dat @:grrrrrrrr er nu ook niet is voor de huntUw ADH vitamine Worst
PF gaat hem pakken,weet ik nu al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is toch het hele idee?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Best wel slaapverwekkend hoor![]()
Ja voor @skysherrif wel, teveel moeilijke woorden voor hemquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Best wel slaapverwekkend hoor![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben aaaaal wegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 03:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaatjes ik heb je gefoptWij gaan geen sneeuwpop samen maken
![]()
Anaaal weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: