Bel jij de koning even?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zulke mensen zouden ze een lintje moeten geven.
Die geeft alleen saaie toespraken.quote:
Dacht je koningen gaan rappen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Die geeft alleen saaie toespraken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dacht je koningen gaan rappen?
Bolk you, and you, and you
I want your points
and your points want me too?
Dat ene prinsesje is wel in staat om uit de band te springen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Dacht je koningen gaan rappen?
Bolk you, and you, and you
I want your points
and your points want me too?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, die prinsessen lusten er wel pap vanquote:
Trotsquote:37. hollandia02 / 9 / 142
Waarom zou het uit 40+ of bij je moeder vandaan komen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:32 schreef mario390 het volgende:
ik dacht nu waarom hoor ik nu afrikan muziek,dann heb ik gezien
het komt von hier
ik zit niet met moeder in de selfde wohningquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou het uit 40+ of bij je moeder vandaan komen?
Je gaat mij niet wijsmaken dat dit een dochter van een koning Albert is.quote:
Is toch duidelijk de haven van Antwerpen in die videoboodschapquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat dit een dochter van een koning Albert is.
'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch duidelijk de haven van Antwerpen in die videoboodschap
Goffer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch duidelijk de haven van Antwerpen in die videoboodschap
Ik ken wel de Goffert, in Nijmegen.quote:
Ik kom daar weleens. Nu niet meer helaas.quote:
Ik vermijd dat soort sociale media ook tegenwoordig. Besmetting zit om een klein hoekjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik kom daar weleens. Nu niet meer helaas.
Ik stel voor dat jij even niet post,en ik dan 100 punten pak.quote:
Prima plan. Ik zal even niet in 40+ posten. Hoeft chuffi ook niet boos op mij worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij even niet post,en ik dan 100 punten pak.
Chufi boos? Hoe dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima plan. Ik zal even niet in 40+ posten. Hoeft chuffi ook niet boos op mij worden.
Als ik in 40+ postquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi boos? Hoe dan?
Dat van die 100 punten ga ik nooit halen.
Meen je niet?quote:
Zal wel slechte seks zijn geweest als je hier komt postenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Daarom post ik even wel ben net uitgesexten ja ik rook niet meer dus dit is mijn sigaretje na de sex
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal wel slechte seks zijn geweest als je hier komt posten
Nou eerlijk gezegd... echt niet goede sex moet ik altijd even van ontladen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal wel slechte seks zijn geweest als je hier komt posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |