Ja! Hij gaat morgen meespelen met scribbl en daar na op discord gaan we voor hem zingenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ga je nog wat leuks doen ondanks het binnen zitten?
Doen we hem een plezier daarmee denk je?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Hij gaat morgen meespelen met scribbl en daar na op discord gaan we voor hem zingen
Dat klinkt best leuk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja! Hij gaat morgen meespelen met scribbl en daar na op discord gaan we voor hem zingen
Waar post je vaak? Misschien kun je die mensen uitnodigen voor een potje Skribbl, dan verzorgen @devzero en ik wel de muziekquote:
Hij kan ons altijd op mute zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doen we hem een plezier daarmee denk je?
Thanks Moe,geen feestje of zulks.Mijn broers en zusjes hebben kids,de zus van Soul heeft wss het virus.Dus dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ga je nog wat leuks doen ondanks het binnen zitten?
Waarom zou hij dat doen, wij zijn toch geoefende zangersquote:
Soul = Soulraven = jouw vriendin/vrouw?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks Moe,geen feestje of zulks.Mijn broers en zusjes hebben kids,de zus van Soul heeft wss het virus.Dus dat lijkt me geen goed plan.
Vriendin.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen, wij zijn toch geoefende zangers.
[..]
Soul = Soulraven = jouw vriendin/vrouw?
En u kan dus mooi zingen?quote:
Nee,dan dan weer niet.quote:
UTO en 40+quote:Op zaterdag 21 maart 2020 02:02 schreef moemoe het volgende:
Waar postte jij eerder @:freshfruit.
Je nickname klinkt wel bekend, maar weet niet waarvan. UTO? Radio 49? 40+?
Gelijk een Panda plaatje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |