Normaal opent de persoon met de laatste post, het nieuwe topic. Kapen is als iemand anders het nieuwe deel opent. Akbor had waarschijnlijk de hele avond over een nieuwe TT zitten denken en is nu boos dat jij hem van die eer hebt beroofdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:31 schreef hollandia02 het volgende:
Nog steeds geen enkel benul wat hier gaande is.
Mij maakt het ook niet uit.Maar ik heb er fikse ruzies door zien ontstaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags was er erg goed in een tijdje geleden, maar sinds aloa er mee gestopt is komt het inderdaad amper meer voor
Hier wordt om alles ruzie gemaakt. Ik kan maar 1 ding zeggen:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit.Maar ik heb er fikse ruzies door zien ontstaan.
Het kapen is al een dingetje idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:33 schreef devzero het volgende:
Maar iets zegt me dat @:hollandia02 geen newbie is
En weer vergeet je iets.quote:
Alle Os veranderen in øquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kapen is al een dingetje idd.
Ik ging in het begin helemaal op tilt wanneer ik een topic moest openen.
Sloopte ik de hele telling ook nog.
Die van jou is 26 Mei.quote:
En Mario vergeet het elk jaar.Echt mijn beste mattie.quote:
Lekker slipe.quote:
Hij vergeet die van mij ook ieder jaar en ik ken hem toch al zo'n 3 maandenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Mario vergeet het elk jaar.Echt mijn beste mattie.
Het is mijn geburtstag.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 01:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zei en filmtitel hoor final destination
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |