Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haar ook, die zit ook de hele dag thuis zonder vriendjes etc natuurlijk, en ze is bijna jarig.
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeet
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Ga dan maar uit van 6 maandenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.quote:
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meidenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kan
Sja, dat doet ze sowieso niet, ook als ik 1-2 keer oppas in de week spamt ze me bijna elke dag wel met iets ENORM belangrijks.
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.
Je moet het wel bewaren gek!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.
Er zijn wel sterrenrestaurants die dat al doen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat Tribeca een afhaalrestaurant gaat worden.
Ik verwacht tot September ook niet meer naar het buitenland te reizen. Gaat voor sommige projecten wel echt ingewikkeld worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat het nog 3-6 maanden gaat duren. Die 6 april is een onzin datum.
En misschien neem ik wel Hello Fresh. Hoef ik toch een paar dagen de deur niet uit
Vast welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je nog naar buiten dit weekend?
Welke winter? Ben blij dat die extra-herfst voorbij is wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele winter uitgekeken naar het voorjaar en de zomer...
[ afbeelding ]
Ja dankzijgod nog wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke winter? Ben blij dat die extra-herfst voorbij is wel.
Maar je mag toch nog wel op je MTB stappen?
Op het moment dat ik op je post wou reageren facetimede de huisgenote me, dus ik heb bijna een uur wisselend met iedereen zitten ouwehoeren net, best gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meiden
Toch nog een sociale vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het moment dat ik op je post wou reageren facetimede de huisgenote me, dus ik heb bijna een uur wisselend met iedereen zitten ouwehoeren net, best gezellig.
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch nog een sociale vrijdagavondHoe gaat het met je longontsteking?
Oh sorry, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoor.
No worriesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd begrepenGood for you en houden zo
Thanks, ik ben er weg van. Weltrusten en fijn weekend enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No worries.
Ik doe mijn best, anders had ik niet hoeven facetimen en was ik wel daar geweest.
Thanks, en jij ook natuurlijk.
Nee nee jij heb een longontstekingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoor.
maar wel zonnigquote:
Die kans was voor dit gedoe al afwezigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Dat dan weer wel; zodra ik alles hier opgeruimd heb, de was weer draait ik maar even de buitenlucht op ga zoeken.quote:
Dan was je al op tijd bij de markt. Denk dat het bij de supermarkten ook weer druk is. Gelukkig hoef ik daar komende dagen even niet naartoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef gcjoel het volgende:
Was even naar de markt. Vroeg want er is een klusjesman bezig in huis. Nu al druk joh. Overal briefjes over afstand houden enzo, linten of strepen die aangeven hoeveel afstand je moet houden en nog lukt het mensen om naast elkaar te gaan staan.
Dus snel mijn groente gehaald want daar ging het wel goed en weer weg. Haal de rest wel bij de jumbo
Ja half 9. Dan beginnen ze net.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was je al op tijd bij de markt. Denk dat het bij de supermarkten ook weer druk is. Gelukkig hoef ik daar komende dagen even niet naartoe.
Jaquote:
Mag niet naar buitenquote:
Buiten is het koud, dus beter in de zon achter glas gaan zitten.quote:
Ik heb wel een balkon, maar heb het nog niet opgeruimd en daar is de zon nu weer wegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mag je ook niet in de achtertuin/ op het balkon zitten?
Heb op mijn balkon op het oosten nog wel net een stukje zon.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel een balkon, maar heb het nog niet opgeruimd en daar is de zon nu weer weg
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna alles is toch dicht? Stomme mensen.
Hier zit er gedeeltelijk een muur voorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb op mijn balkon op het oosten nog wel net een stukje zon.
Ja het is niet zo lekker. De wind is te koud.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is behoorlijk fris hier met de tuindeuren open merkte ik net.
Nee... nog hetzelfde als gister en twee dagen geleden. Het begon ook pas woensdagquote:
Blegh.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee... nog hetzelfde als gister en twee dagen geleden. Het begon ook pas woensdag![]()
Ogen doen weer pijn
quote:
Oeh, goed idee, wij hebben hier nog verse hyacinten in het perkje in de straatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.
Druk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:53 schreef Q. het volgende:
Ik was naar de supermarkt. Man wat een hel. Nu ga ik dood.
Niet normaal. En NIEMAND die afstand houdt. Behalve de paar mensen met mondkapjes op die het wel lijken te snappen.quote:
Uit de mondkapjes blijkt dat ze het ook niet snappenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet normaal. En NIEMAND die afstand houdt. Behalve de paar mensen met mondkapjes op die het wel lijken te snappen.
Bijna alle snoep en chocolade is hier op. Vrachtwagen ligt vol wcpapier en pasta iedere dagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik net naar de winkel om mijn favoriete drop te kopen, is die op.
Kreeg wat foto’s doorgestuurd van de AH XL. Dr wordt nog steeds behoorlijk gehamsterd blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet normaal. En NIEMAND die afstand houdt. Behalve de paar mensen met mondkapjes op die het wel lijken te snappen.
Jij woont ook in zo'n fijne wijk hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
J, dat viel me ook al op, dat snoep bijna allemaal op was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna alle snoep en chocolade is hier op. Vrachtwagen ligt vol wcpapier en pasta iedere dag
Dat is er hier (nog) genoeg. Behalve de caramel zeezout chocolade, die is in bijna alle varianten wegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna alle snoep en chocolade is hier op. Vrachtwagen ligt vol wcpapier en pasta iedere dag
Hier wordt het hamstervoer nu echt veel aangevuld dus wcpapier enzo is er volop. Groente ook altijd wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is er hier (nog) genoeg. Behalve de caramel zeezout chocolade, die is in bijna alle varianten weg![]()
wc-papier was er nog steeds nauwelijks blijkbaarvooral de verse groenten waren nu op. Blij dat ik even niet meer hoef.
Die snappen iig dat er iets ernstigs aan de hand is. Dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uit de mondkapjes blijkt dat ze het ook niet snappen
Daarom ga ik of 's avonds, of vroeg in de ochtend. Was gister tegen half 10 in de Jumbo. Misschien iets van 25 a 30 klanten en genoeg voorraad van allesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wc-papier voor 3 maanden hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Als die mensen die lekker een weekendje naar de bouwmarkt en Makro gaan zich laten besmetten dan hebben we die groepsimmuniteit ook eerder bereikt, dus eigenlijk moeten we ze dankbaar zijn. Terwijl wij gewoon drie weken binnen zitten weg te teren zonder eten of pleepapier.
Ik heb nog 2 rollenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wc-papier voor 3 maanden hoor.
En tot nu toe heb ik het idee dat mensen op de rustigere tijdstippen afstand houden ook wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom ga ik of 's avonds, of vroeg in de ochtend. Was gister tegen half 10 in de Jumbo. Misschien iets van 25 a 30 klanten en genoeg voorraad van alles![]()
Net even een dik uur gefietst. Was lekker
Ja, die indruk heb ik ook. Het was vanochtend (vlak na opening) ook niet druk in de supermarkt en de vakken waren over het algemeen redelijk tot goed gevuld. Tegen die hamsteraars is niet aan te vullen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:08 schreef Chia het volgende:
En tot nu toe heb ik het idee dat mensen op de rustigere tijdstippen afstand houden ook wel serieus nemen.
https://twitter.com/debroervanroos/status/1241393509938102274quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef Chia het volgende:
Zie alleen net in de Instastory van Tim Hofman dat mensen in het park nog gewoon sit-ups aan het doen zijn met hun benen in elkaar gekruisd.
Ook echt met high fives en al. Hou op hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
https://twitter.com/debroervanroos/status/1241393509938102274
Toch maar politiedrones met paintballgeweren inzetten tegen dat soort volk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Gaat daarna weer open. Wsl gangpaden en zo anders inrichten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Hornbach gewoon morgen dicht door de drukte. Hou op hoor mensen.
Netjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik lees dat er in Lux boetes van minimaal 180 eur uitgeschreven worden bij het niet volgen van maatregelen.
Ja zag ik. Maar dat ze uit zichzelf dicht gaan zegt genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Gaat daarna weer open. Wsl gangpaden en zo anders inrichten.
Ik hoop dat Darwin ze gaat pakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ook echt met high fives en al. Hou op hoor.
Echt wel. En dan straks klagen als er een algehele lockdown is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lijkt me handig om in NL ook te doen met al dat achterlijke egoïstische volk.
Zag net op het nieuws de rijen bij de bloesemtuin en hornbach. Als mensen zo doorgaan gebeurd dat zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef STING het volgende:
[..]
Echt wel. En dan straks klagen als er een algehele lockdown is.
Zo blij dat ik in een vitale functie werk. Gewoon lekker naar buiten toe dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef STING het volgende:
[..]
Echt wel. En dan straks klagen als er een algehele lockdown is.
Oh, dacht gelezen te hebben dat de curve aan het afzwakken was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Opnieuw een record aantal doden.
Who cares? Het is maar een griepje?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dacht gelezen te hebben dat de curve aan het afzwakken was.
Kan toch gewoon? Als het heel druk is zou ik weggaan want dan is het natuurlijk niet meer ok.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niet meer naar de snackbar.
Aantal besmettingen neemt af. Aantal doden ijlt iets na natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dacht gelezen te hebben dat de curve aan het afzwakken was.
Nemen de besmettingen al af ja?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aantal besmettingen neemt af. Aantal doden ijlt iets na natuurlijk.
Ik durf niet meer naar de supermarkt. Zeker niet als die geen voorzorgsmaatregelen nemen zoals de mijne.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Nu durf ik niet meer naar de snackbar.
Ha! Fat chance. Daarvoor wordt het hier nog veel te veel genegeerd allemaal. Daarvoor zijn eerst extreme maatregelen nodig. Wat we nu doen helpt geen fuck.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nemen de besmettingen al af ja?goed begin daar.
Hopelijk kunnen we hier volgende week ook wat resultaat zien
Procentueel wel. Nog steeds behoorlijke percentages, maar het stijgt minder snel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nemen de besmettingen al af ja?goed begin daar.
Hopelijk kunnen we hier volgende week ook wat resultaat zien
Zoveel foto's van volle parken, stranden, (bouw)markten, 90% geeft geen neukquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ha! Fat chance. Daarvoor wordt het hier nog veel te veel genegeerd allemaal. Daarvoor zijn eerst extreme maatregelen nodig. Wat we nu doen helpt geen fuck.
Ik ben een mietje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Als het heel druk is zou ik weggaan want dan is het natuurlijk niet meer ok.
Vaak kun je nu wel eerst bellen om te bestellen zodat je niet met 20 man staat te wachten alsnog.
Nee dat ook niet meer. Ook omdat er nog steeds wordt gehamsterd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik durf niet meer naar de supermarkt. Zeker niet als die geen voorzorgsmaatregelen nemen zoals de mijne.
Selectieve perceptie. Zie hier in de omgeving dat mensen bewust om elkaar heenlopen. In de supermarkt wordt afstand gehouden en in Den Haag is het opvallend stil op straat over het algemeen. Plein en Grote Markt zijn uitgestorven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ha! Fat chance. Daarvoor wordt het hier nog veel te veel genegeerd allemaal. Daarvoor zijn eerst extreme maatregelen nodig. Wat we nu doen helpt geen fuck.
In Den Haag loop ik ook altijd met een boog om mensen heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Selectieve perceptie. Zie hier in de omgeving dat mensen bewust om elkaar heenlopen. In de supermarkt wordt afstand gehouden en in Den Haag is het opvallend stil op straat over het algemeen. Plein en Grote Markt zijn uitgestorven.
Net een heel item erover op eenvandaag, ik zie hier idd ook hele rustige straten, maar dat komt dus omdat men massaal ergens anders samen isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Selectieve perceptie. Zie hier in de omgeving dat mensen bewust om elkaar heenlopen. In de supermarkt wordt afstand gehouden en in Den Haag is het opvallend stil op straat over het algemeen. Plein en Grote Markt zijn uitgestorven.
Dat dacht ik ook tot en met vandaag, maar denk daar inmiddels toch anders over. Ook omdat ik inmiddels kennissen blijk te hebben die er laks mee omgaan en hun schouders ophalen als je ze daarop aanspreekt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet gecheckt bij de IKEA, de Hornbach of het Zuiderpark of ze daar massaal zijn samengekomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net een heel item erover op eenvandaag, ik zie hier idd ook hele rustige straten, maar dat komt dus omdat men massaal ergens anders samen is.
Ik ook niet hoor, maar daar zijn dus beelden zat vanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet gecheckt bij de IKEA, de Hornbach of het Zuiderpark of ze daar massaal zijn samengekomen.
Ik dus wel (op voldoende afstand).quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet gecheckt bij de IKEA, de Hornbach of het Zuiderpark of ze daar massaal zijn samengekomen.
Degenen die ik ken waarvan ik dacht dat die er laks mee om zouden kunnen gaan, gaan er buitengewoon zorgvuldig mee om. Fijn om te constateren dat ik er naast zat in dit geval.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:52 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot en met vandaag, maar denk daar inmiddels toch anders over. Ook omdat ik inmiddels kennissen blijk te hebben die er laks mee omgaan en hun schouders ophalen als je ze daarop aanspreekt.
Daar mag wmb strak op gehandhaafd worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar daar zijn dus beelden zat van.
https://www.ad.nl/binnenl(...)jd-afstand~a5e3b8f4/
Sja, je kan niets handhaven, want het is een vriendelijk vrijblijvend verzoek, meer nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar mag wmb strak op gehandhaafd worden.Je speelt gewoon met het leven van anderen.
Jaja, ik ging een vanuit dat ik niet uit hoefde te leggen dat er dan ook eerst een maatregel moet zijn afgekondigd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je kan niets handhaven, want het is een vriendelijk vrijblijvend verzoek, meer niet.
To assume makes an ass out of u and mequote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik ging een vanuit dat ik niet uit hoefde te leggen dat er dan ook eerst een maatregel moet zijn afgekondigd.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
To assume makes an ass out of u and me.
quote:
Wel handig om popcorn in te makenquote:
Degene die dit heeft gemaakt was waarschijnlijk een ster in social distance houden.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degene die dit heeft gemaakt was waarschijnlijk een ster in social distance houden.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Wel top dit, voel me niet meer schuldig en lui als ik de hele dag binnen blijf
Kantoorpersoneel werkt zo veel mogelijk thuis, handen wassen moesten we al vanwege hygienevoorschriften, ploegoverdracht gaat nu schriftelijk. Oude ploeg moet eerst oprotten voordat de nieuwe naar binnen magquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn bij jou op werk nog aanpassingen gedaan eigenlijk?
Allemaal redelijke regels.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kantoorpersoneel werkt zo veel mogelijk thuis, handen wassen moesten we al vanwege hygienevoorschriften, ploegoverdracht gaat nu schriftelijk. Oude ploeg moet eerst oprotten voordat de nieuwe naar binnen mag
Als je met ouderen werkt wel ja...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Allemaal redelijke regels.
Wij doen nog wel overdracht, in een veel te klein kantoor, vind het echt onverantwoord.
Daarmee kun je je toilet en badkamer niet schoonmaken, zoals wel gewoon kan met de goede oude sproeikop.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Investeringstip voor na de Coronacrisis, Japanse toiletten, thank me later.
Maar geen toiletpapier nodig, en ik heb geen toilet in mijn badkamer, wie dat smerige idee ooit bedacht heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarmee kun je je toilet en badkamer niet schoonmaken, zoals wel gewoon kan met de goede oude sproeikop.
Ik ben echt zó blij dat we hier een apart toilet hebben, idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar geen toiletpapier nodig, en ik heb geen toilet in mijn badkamer, wie dat smerige idee ooit bedacht heeft.
Geen toiletpapier nodig? Jij fohnt hem droog of je gaat met een natte kont gewoon verder?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar geen toiletpapier nodig, en ik heb geen toilet in mijn badkamer, wie dat smerige idee ooit bedacht heeft.
Bumgun gok ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen toiletpapier nodig? Jij fohnt hem droog of je gaat met een natte kont gewoon verder?
Ruimtegebrekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, misschien een klein beetje, maar hamsteren hoeft iig nooit meerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen toiletpapier nodig? Jij fohnt hem droog of je gaat met een natte kont gewoon verder?
Zelfs mijn net geen 60m2 pauperflatje heeft een aparte WCquote:
Vaak is het ook de tweede wc boven in de badkamer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs mijn net geen 60m2 pauperflatje heeft een aparte WC.
Je pauperflatje IS een WC.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zelfs mijn net geen 60m2 pauperflatje heeft een aparte WC.
Ja, true. Maar het blijft voor mij echt een smerige gedachte, sta je lekker te douchen, moet er opeens iemand naar de plee omdat beneden ook bezet isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaak is het ook de tweede wc boven in de badkamer.
Lijkt me echt kut als het de enige zou zijn en je visite naar je badkamer moet.
Dat nog net niet, het is een apart hokje jaquote:
Je WC of de rest van je flatje?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:33 schreef HeatWave het volgende:
Dat nog net niet, het is een apart hokje ja.
Ja dat is echt einde relatie hoor. Hoef je bij mij echt niet te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, true. Maar het blijft voor mij echt een smerige gedachte, sta je lekker te douchen, moet er opeens iemand naar de plee omdat beneden ook bezet is.
Hypothetisch uiteraard, niemand gaat met mij samenwonen.
Die las ik gisteren, moest lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:37 schreef AirwiN het volgende:
https://speld.nl/2020/03/(...)nscholende-jongeren/
Ik gnuifde hardop toen ik het las.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:56 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme sla ik toch nog aan het hamsteren. Half lam besteld
Was niet met hamster motivatie.quote:
Nou, vooruit...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef gcjoel het volgende:
Was niet met hamster motivatie.
Bedrijf levert normaal aan horeca dus kan zn waar nu niet kwijt dus wij hebben hem geholpen.![]()
Lamsvlees
Mjamquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was niet met hamster motivatie.
Bedrijf levert normaal aan horeca dus kan zn waar nu niet kwijt dus wij hebben hem geholpen.![]()
Lamsvlees
Mensenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef HeatWave het volgende:
De samenleving valt uitelkaar!
Er worden nu (gerucht) massaal Netflixaccounts gehacked
Echt he, alles om maar te etteren en mensen dwars te zitten. Moet je verplicht thuiszitten, heb je niet eens Netflix.quote:
Ik heb soms echt een hekel aan onze soort. We verdienen het gewoon uit te sterven, of toch iig een groot deelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt he, alles om maar te etteren en mensen dwars te zitten. Moet je verplicht thuiszitten, heb je niet eens Netflix.
Komt dat ff goed uit?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb soms echt een hekel aan onze soort. We verdienen het gewoon uit te sterven, of toch iig een groot deel.
Laten we de Chinezen en hun vieze gewoonten bedanken, dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt dat ff goed uit?.
We waren ok, sommigen van ons dan, relatief.
Hoho, dat is racistischquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laten we de Chinezen en hun vieze gewoonten bedanken, dan.
Sinds wanneer is een feit benoemen racistisch?quote:
I know, en elk nieuwsstation noemde het al weken the china virus, maar nu Trump het doet noemen diezelfde nieuwslezers hem een racistquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een feit benoemen racistisch?
Dat virus komt van de wildmarkt in Wuhan, China, of niet dan?
Hypocriete kuttenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, en elk nieuwsstation noemde het al weken the china virus, maar nu Trump het doet noemen diezelfde nieuwslezers hem een racist.
Gewoon grappig om te zienquote:
Ewquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat filmpje van die Chinees die de kop van een levende kikker afbijt en hem dan leegzuigt.
Waarom kijk jij dat soort filmpjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:47 schreef HeatWave het volgende:
Dat filmpje van die Chinees die de kop van een levende kikker afbijt en hem dan leegzuigt.
Er komt wel eens iets voorbij in de corona nieuwsfeedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom kijk jij dat soort filmpjes.
Deze post kan je nog wel een paar honderd keer recyclen denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom denk ik al de hele dag dat het zondag is![]()
Gelukkig morgen nog een zondag.
Ja, heb ik vaker last van.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze post kan je nog wel een paar honderd keer recyclen denk ik.
Ik bedoel dat het morgen zondag is, overmorgen, de dag daarna etc etcquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heb ik vaker last van.![]()
Laten we het gezellig vakantie noemenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het morgen zondag is, overmorgen, de dag daarna etc etc.
Costa del huiskamerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we het gezellig vakantie noemen
Overmorgen geen zondag hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het morgen zondag is, overmorgen, de dag daarna etc etc.
Lekker met de caravan naar Rundumhausenquote:
"Zondag" danquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Overmorgen geen zondag hoor.
Daar ben ik al geweest, ik wil niet 2 keer naar dezelfde plekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker met de caravan naar Rundumhausen
Vamos a la balconia, oh, oho ohoh dan maar?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest, ik wil niet 2 keer naar dezelfde plek.
Ja, dat kan nog wel, dat beschouw ik als mijn buitenhuisquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vamos a la balconia, oh, oho ohoh dan maar?
Tentje opzetten, bbq erbij, vergeet niet je wc rol als je naar het toilet gaat!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan nog wel, dat beschouw ik als mijn buitenhuis.
.
Kramperenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tentje opzetten, bbq erbij, vergeet niet je wc rol als je naar het toilet gaat!
Sja, wie niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:17 schreef Barbusse het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik het na 2 weken wel zat ben
En we zijn pas net begonnen
Dat zijn idioten helaas. Ik wil ook wel naar het strand hoor. Maar beetje onverantwoord.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wie niet?
Nou ja, de tienduizenden die vandaag naar stranden en parken gingen, die niet.
Ja, ik ook wel, maar mensen boeit het helemaal niets, als je afstand wil houden word je keihard uitgelachen, als ze niet ff expres in je richting hoesten voor de "grap"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn idioten helaas. Ik wil ook wel naar het strand hoor. Maar beetje onverantwoord.
Hier is men gelukkig nog wel beschaafd tot nu toe. Afstand bewaren, maximaal aantal mensen in de supermarkt. Maar er is dan ook wel veel politie op de been. Joggen of je hond uitlaten op de boulevard is ok, maar ze schoppen je van het strand af, zeker als je met meerdere mensen bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, maar mensen boeit het helemaal niets, als je afstand wil houden word je keihard uitgelachen, als ze niet ff expres in je richting hoesten voor de "grap".
Ik hoop dat, als die er komt, de lockdown een beetje soepel is, maar wel dat mensen eens leren op te bokken.
Ja, ik hoop dat je iig nog alleen de straat op mag, maar gezien het gedrag van vandaag vrees ik het ergste.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is men gelukkig nog wel beschaafd tot nu toe. Afstand bewaren, maximaal aantal mensen in de supermarkt. Maar er is dan ook wel veel politie op de been. Joggen of je hond uitlaten op de boulevard is ok, maar ze schoppen je van het strand af, zeker als je met meerdere mensen bent.
Yep.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat je iig nog alleen de straat op mag, maar gezien het gedrag van vandaag vrees ik het ergste.
People suck.
True, maar iig heb je een stok om mee te slaan, nu ben je de dorpsgekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yep.
En met een complete lockdown, waar men boetes op kunt lopen voor het buiten komen zonder goede reden, zul je nog steeds idioten hebben die vinden dat het niet op hen van toepassing is. Beetje zoals die idioten die dronken achter het stuur stappen.
Dat was ik toch alquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar iig heb je een stok om mee te slaan, nu ben je de dorpsgek.
Was loos, Cali?quote:
Hier gaat t ook best goed, eigenlijk. Mensen bewaren netjes afstand in de supermarkt en de drogist, met t uitlaten van de honden komen we af en toe mensen tegen die ook in het bos wandelen, we passeren elkaar op ruime afstand.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is men gelukkig nog wel beschaafd tot nu toe. Afstand bewaren, maximaal aantal mensen in de supermarkt. Maar er is dan ook wel veel politie op de been. Joggen of je hond uitlaten op de boulevard is ok, maar ze schoppen je van het strand af, zeker als je met meerdere mensen bent.
We're doomedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was ik toch al
Kreeg gisteren ook een berichtje van een oud collega op Malta: "ja is enorm kut dat alles dicht is, maar gelukkig is 1 van m'n flatmates dj en we wonen in een groot huis met grote patio dus we gaan gewoon hier een feestje houden vanavond!"
Dan heb ik zoiets van; duuuuuuude....
Kan niet slapen want hoestquote:
Is op andere plekken wel anders zag ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier gaat t ook best goed, eigenlijk. Mensen bewaren netjes afstand in de supermarkt en de drogist, met t uitlaten van de honden komen we af en toe mensen tegen die ook in het bos wandelen, we passeren elkaar op ruime afstand.
Ik vind t wel prettig zo. Fijn dat iedereen zich hier aan de social distancing houdt.
Ik zou het doen als ik alleen zou wonen denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We're doomed.
Ik zit er aan te denken om op de uitnodiging in te gaan om bij mijn oppasgezin in lockdown te gaan mocht het zover komen, dan zit ik iig niet de hele tijd alleen.
quote:
Ja, maar er is eigenlijk geen plek voor me, ik heb er wel een paar keer op de bank geslapen, maar verder is het eigenlijk vol.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik alleen zou wonen denk ik. In sociale isolatie is echt zwaar bagger, zelfs als je social media hebt.
Goed! Beetje jammer dat net nu ik gesetteld ben alles dicht is/afgezegd wordt, maar dat komt wel weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is op andere plekken wel anders zag ik
Hoe bevalt je nieuwe plek?
Ja hoi.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik alleen zou wonen denk ik. In sociale isolatie is echt zwaar bagger, zelfs als je social media hebt.
Dus je gaat niet zingen vanaf je balkon in je uppie? Bummer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We're doomed.
Ik zit er aan te denken om op de uitnodiging in te gaan om bij mijn oppasgezin in lockdown te gaan mocht het zover komen, dan zit ik iig niet de hele tijd alleen.
Kiezen tussen twee kwaden, dus. Iemand bij jou uitnodigen om te bivakkerenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar er is eigenlijk geen plek voor me, ik heb er wel een paar keer op de bank geslapen, maar verder is het eigenlijk vol.
Maar idd, als het echt lang gaat duren draai ik door hier in mijn eentje denk ik.
Nee, iedereen heeft glazen ramenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je gaat niet zingen vanaf je balkon in je uppie? Bummer.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dat zou de huisgenote moeten zijn dan, ik ben niet tegenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kiezen tussen twee kwaden, dus. Iemand bij jou uitnodigen om te bivakkeren?
Ja, goede timing wel en herkenbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Beetje jammer dat net nu ik gesetteld ben alles dicht is/afgezegd wordt, maar dat komt wel weer.
Tijd genoeg om de tuin onder handen te nemen en lange wandelingen met de meneren te maken.
Zolang er maar 2 meter zit tussen jou en de anderen mag het toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft glazen ramen.
Ja, is toch bagger johquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Geen social media. Maarja, ik mag echt niet naar buiten nu
Eerst twee weken volledige isolatie. Daarna intrekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel bij m'n ouders intrekken maar ben bang dat ik ze dan alsnog ergens mee besmet.
Insert grap over glas dat breekt als mensen slecht zingenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang er maar 2 meter zit tussen jou en de anderen mag het toch?
Zo streng voor jou?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:45 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Geen social media. Maarja, ik mag echt niet naar buiten nu
Vind het kut dat ik niet naar de winkel kan idd. Maar grote kans dat ik het over 2 week wel zat benquote:
Regel hetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat zou de huisgenote moeten zijn dan, ik ben niet tegen.
Ja, jij hebt ook zoietsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, goede timing wel en herkenbaar
Hondjes al gewend, missen ze de zee niet?
Dat had ik wel door hoor. Je moet wat meer buiten komen, kun je mensen beter lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Insert grap over glas dat breekt als mensen slecht zingen.
Ja, dat geloof ik. Kun je wel af en toe een frisse neus halen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind het kut dat ik niet naar de winkel kan idd. Maar grote kans dat ik het over 2 week wel zat ben
Hoestenquote:
Strand is dan ook heerlijk, ik begrijp hem welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Regel het.
[..]
Ja, jij hebt ook zoiets.
Hondjes vermaken zich heel goed, vinden het geloof ik wel prima zo. Al denkt meneer Mier geloof ik nog dat we binnenkort weer naar Zeeland gaan of zo, hij rent iedere keer als we gaan wandelen richting de auto. Het bos vinden ze beide geweldig.
Kan ik niet maken tov de kinderen, die zitten dan ook de hele dag met papa opgscheept, ze geeft ze nu bijles etc.quote:
Welk deel van lockdown snap je niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik wel door hoor. Je moet wat meer buiten komen, kun je mensen beter lezen
Balkon. Maar ik heb het ook de halve dag koud dus daar ben ik vaak snel klaar meequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik. Kun je wel af en toe een frisse neus halen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoestendus thuis quarantaine hé.
Ik denk dat het een slimme keus was. Merk dat ademen niet helemaal soepel loopt
Ach jawel. Maar als je m dan door t bos ziet rennen en een berg bladeren in duikenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Strand is dan ook heerlijk, ik begrijp hem wel
Komt goedquote:
Oh dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik niet maken tov de kinderen, die zitten dan ook de hele dag met papa opgscheept, ze geeft ze nu bijles etc.
Gisteren een uur gefacetimed met iedereen, was wel gezellig opzich.
Het was vandaag ook wel echt een pleuriskoude windquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Balkon. Maar ik heb het ook de halve dag koud dus daar ben ik vaak snel klaar mee
Weinig, eigenlijk. Nog nooit in de gevangenis gezeten, laat staan tijdens rellen in cell block 4quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk deel van lockdown snap je niet?,
Liefquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach jawel. Maar als je m dan door t bos ziet rennen en een berg bladeren in duiken.
Ja, de kleinste was onder de indruk dat ik op mijn hoofd kon staan (telefoon draaien) dus die ging handstand doen om ook op de kop te zijnquote:
Vast wel. Beterschap jijquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Komt goed
Hopelijk blijft het zo en wordt het daarna beter![]()
Wat een vanilla soyboy ben je ook he?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weinig, eigenlijk. Nog nooit in de gevangenis gezeten, laat staan tijdens rellen in cell block 4
Daar worden de vrouwtjes nat van tegenwoordig. Je kent me. Opportunist tot in de kist.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een vanilla soyboy ben je ook he?
True, restepc!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar worden de vrouwtjes nat van tegenwoordig. Je kent me. Opportunist tot in de kist.
Snel al.quote:
Zoals HeatWave eerder al postte:quote:Op zondag 22 maart 2020 09:14 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig ben ik dankzij jarenlange depressies wel gewend om mezelf af te zonderen en niet de deur uit te gaan.
Mijn zusje is ervan overtuigd dat alles volgende maand hooguit over twee maanden weer normaal is.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snel al.Tijd genoeg nog om te wennen, aangezien we nog wel 1 à 2 jaar te gaan hebben met alle maatschappelijke effecten en gevolgen.
Gaat ze vandaag nog naar het Amsterdamse bos, de bouwmarkt of Zandvoort?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:23 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje is ervan overtuigd dat alles volgende maand hooguit over twee maanden weer normaal is.
Soms is dat naïeve optimisme wel leuk.
Nee, ze blijft wel netjes thuis.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat ze vandaag nog naar het Amsterdamse bos, de bouwmarkt of Zandvoort?
quote:
Ja ik ook, maar de angst, onzekerheid en eenzaamheid maken toch een groot verschil.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:14 schreef Elvi het volgende:
Gelukkig ben ik dankzij jarenlange depressies wel gewend om mezelf af te zonderen en niet de deur uit te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |