Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haar ook, die zit ook de hele dag thuis zonder vriendjes etc natuurlijk, en ze is bijna jarig.
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeet
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Ga dan maar uit van 6 maandenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.quote:
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meidenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kan
Sja, dat doet ze sowieso niet, ook als ik 1-2 keer oppas in de week spamt ze me bijna elke dag wel met iets ENORM belangrijks.
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.
Je moet het wel bewaren gek!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.
Er zijn wel sterrenrestaurants die dat al doen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat Tribeca een afhaalrestaurant gaat worden.
Ik verwacht tot September ook niet meer naar het buitenland te reizen. Gaat voor sommige projecten wel echt ingewikkeld worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat het nog 3-6 maanden gaat duren. Die 6 april is een onzin datum.
En misschien neem ik wel Hello Fresh. Hoef ik toch een paar dagen de deur niet uit
Vast welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je nog naar buiten dit weekend?
Welke winter? Ben blij dat die extra-herfst voorbij is wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele winter uitgekeken naar het voorjaar en de zomer...
[ afbeelding ]
Ja dankzijgod nog wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke winter? Ben blij dat die extra-herfst voorbij is wel.
Maar je mag toch nog wel op je MTB stappen?
Op het moment dat ik op je post wou reageren facetimede de huisgenote me, dus ik heb bijna een uur wisselend met iedereen zitten ouwehoeren net, best gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meiden
Toch nog een sociale vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het moment dat ik op je post wou reageren facetimede de huisgenote me, dus ik heb bijna een uur wisselend met iedereen zitten ouwehoeren net, best gezellig.
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch nog een sociale vrijdagavondHoe gaat het met je longontsteking?
Oh sorry, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoor.
No worriesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd begrepenGood for you en houden zo
Thanks, ik ben er weg van. Weltrusten en fijn weekend enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No worries.
Ik doe mijn best, anders had ik niet hoeven facetimen en was ik wel daar geweest.
Thanks, en jij ook natuurlijk.
Nee nee jij heb een longontstekingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoor.
maar wel zonnigquote:
Die kans was voor dit gedoe al afwezigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Dat dan weer wel; zodra ik alles hier opgeruimd heb, de was weer draait ik maar even de buitenlucht op ga zoeken.quote:
Dan was je al op tijd bij de markt. Denk dat het bij de supermarkten ook weer druk is. Gelukkig hoef ik daar komende dagen even niet naartoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef gcjoel het volgende:
Was even naar de markt. Vroeg want er is een klusjesman bezig in huis. Nu al druk joh. Overal briefjes over afstand houden enzo, linten of strepen die aangeven hoeveel afstand je moet houden en nog lukt het mensen om naast elkaar te gaan staan.
Dus snel mijn groente gehaald want daar ging het wel goed en weer weg. Haal de rest wel bij de jumbo
Ja half 9. Dan beginnen ze net.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was je al op tijd bij de markt. Denk dat het bij de supermarkten ook weer druk is. Gelukkig hoef ik daar komende dagen even niet naartoe.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |