Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En haar ook, die zit ook de hele dag thuis zonder vriendjes etc natuurlijk, en ze is bijna jarig.
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel sneu zo voor d'r verjaardag, maar ze kan die vriendjes toch ook appen? Toch leuk dat ze dan jou ook niet vergeet
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Ga dan maar uit van 6 maandenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rutte had het gisteren over 1 tot 3 maanden. Dus....
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.quote:
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meidenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heeft ze Discord voor, maar het is natuurlijk niet hetzelfde. En een feestje kan
Sja, dat doet ze sowieso niet, ook als ik 1-2 keer oppas in de week spamt ze me bijna elke dag wel met iets ENORM belangrijks.
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.
Je moet het wel bewaren gek!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben al de hele week kaviaar aan het eten hier.
Er zijn wel sterrenrestaurants die dat al doen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten totdat Tribeca een afhaalrestaurant gaat worden.
Ik verwacht tot September ook niet meer naar het buitenland te reizen. Gaat voor sommige projecten wel echt ingewikkeld worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat het nog 3-6 maanden gaat duren. Die 6 april is een onzin datum.
En misschien neem ik wel Hello Fresh. Hoef ik toch een paar dagen de deur niet uit
Vast welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je nog naar buiten dit weekend?
Welke winter? Ben blij dat die extra-herfst voorbij is wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele winter uitgekeken naar het voorjaar en de zomer...
[ afbeelding ]
Ja dankzijgod nog wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke winter? Ben blij dat die extra-herfst voorbij is wel.
Maar je mag toch nog wel op je MTB stappen?
Op het moment dat ik op je post wou reageren facetimede de huisgenote me, dus ik heb bijna een uur wisselend met iedereen zitten ouwehoeren net, best gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ome HW, toch nog soort van gesettled en nog wel door twee jonge meiden
Toch nog een sociale vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op het moment dat ik op je post wou reageren facetimede de huisgenote me, dus ik heb bijna een uur wisselend met iedereen zitten ouwehoeren net, best gezellig.
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch nog een sociale vrijdagavondHoe gaat het met je longontsteking?
Oh sorry, verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoor.
No worriesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh sorry, verkeerd begrepenGood for you en houden zo
Thanks, ik ben er weg van. Weltrusten en fijn weekend enzoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No worries.
Ik doe mijn best, anders had ik niet hoeven facetimen en was ik wel daar geweest.
Thanks, en jij ook natuurlijk.
Nee nee jij heb een longontstekingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Longontsteking? Ik ben helemaal fit hoor.
maar wel zonnigquote:
Die kans was voor dit gedoe al afwezigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans op een doorgaande zomervakantie in des buitenlands?
Wij hebben een vakantie geboekt in Viva la France.
Dat dan weer wel; zodra ik alles hier opgeruimd heb, de was weer draait ik maar even de buitenlucht op ga zoeken.quote:
Dan was je al op tijd bij de markt. Denk dat het bij de supermarkten ook weer druk is. Gelukkig hoef ik daar komende dagen even niet naartoe.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef gcjoel het volgende:
Was even naar de markt. Vroeg want er is een klusjesman bezig in huis. Nu al druk joh. Overal briefjes over afstand houden enzo, linten of strepen die aangeven hoeveel afstand je moet houden en nog lukt het mensen om naast elkaar te gaan staan.
Dus snel mijn groente gehaald want daar ging het wel goed en weer weg. Haal de rest wel bij de jumbo
Ja half 9. Dan beginnen ze net.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was je al op tijd bij de markt. Denk dat het bij de supermarkten ook weer druk is. Gelukkig hoef ik daar komende dagen even niet naartoe.
Jaquote:
Mag niet naar buitenquote:
Buiten is het koud, dus beter in de zon achter glas gaan zitten.quote:
Ik heb wel een balkon, maar heb het nog niet opgeruimd en daar is de zon nu weer wegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mag je ook niet in de achtertuin/ op het balkon zitten?
Heb op mijn balkon op het oosten nog wel net een stukje zon.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel een balkon, maar heb het nog niet opgeruimd en daar is de zon nu weer weg
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna alles is toch dicht? Stomme mensen.
Hier zit er gedeeltelijk een muur voorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb op mijn balkon op het oosten nog wel net een stukje zon.
Ja het is niet zo lekker. De wind is te koud.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is behoorlijk fris hier met de tuindeuren open merkte ik net.
Nee... nog hetzelfde als gister en twee dagen geleden. Het begon ook pas woensdagquote:
Blegh.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee... nog hetzelfde als gister en twee dagen geleden. Het begon ook pas woensdag![]()
Ogen doen weer pijn
quote:
Oeh, goed idee, wij hebben hier nog verse hyacinten in het perkje in de straatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
God, dan kan ik beter vast luxe voedsel producten hamsteren. Straks is alles op de bon en hebben we niks meer. Gelukkig tuin vol tulpen.
Druk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:53 schreef Q. het volgende:
Ik was naar de supermarkt. Man wat een hel. Nu ga ik dood.
Niet normaal. En NIEMAND die afstand houdt. Behalve de paar mensen met mondkapjes op die het wel lijken te snappen.quote:
Uit de mondkapjes blijkt dat ze het ook niet snappenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet normaal. En NIEMAND die afstand houdt. Behalve de paar mensen met mondkapjes op die het wel lijken te snappen.
Bijna alle snoep en chocolade is hier op. Vrachtwagen ligt vol wcpapier en pasta iedere dagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik net naar de winkel om mijn favoriete drop te kopen, is die op.
Kreeg wat foto’s doorgestuurd van de AH XL. Dr wordt nog steeds behoorlijk gehamsterd blijkbaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet normaal. En NIEMAND die afstand houdt. Behalve de paar mensen met mondkapjes op die het wel lijken te snappen.
Jij woont ook in zo'n fijne wijk hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
J, dat viel me ook al op, dat snoep bijna allemaal op was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna alle snoep en chocolade is hier op. Vrachtwagen ligt vol wcpapier en pasta iedere dag
Dat is er hier (nog) genoeg. Behalve de caramel zeezout chocolade, die is in bijna alle varianten wegquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bijna alle snoep en chocolade is hier op. Vrachtwagen ligt vol wcpapier en pasta iedere dag
Hier wordt het hamstervoer nu echt veel aangevuld dus wcpapier enzo is er volop. Groente ook altijd wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is er hier (nog) genoeg. Behalve de caramel zeezout chocolade, die is in bijna alle varianten weg![]()
wc-papier was er nog steeds nauwelijks blijkbaarvooral de verse groenten waren nu op. Blij dat ik even niet meer hoef.
Die snappen iig dat er iets ernstigs aan de hand is. Dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uit de mondkapjes blijkt dat ze het ook niet snappen
Daarom ga ik of 's avonds, of vroeg in de ochtend. Was gister tegen half 10 in de Jumbo. Misschien iets van 25 a 30 klanten en genoeg voorraad van allesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wc-papier voor 3 maanden hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Als die mensen die lekker een weekendje naar de bouwmarkt en Makro gaan zich laten besmetten dan hebben we die groepsimmuniteit ook eerder bereikt, dus eigenlijk moeten we ze dankbaar zijn. Terwijl wij gewoon drie weken binnen zitten weg te teren zonder eten of pleepapier.
Ik heb nog 2 rollenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg wc-papier voor 3 maanden hoor.
En tot nu toe heb ik het idee dat mensen op de rustigere tijdstippen afstand houden ook wel serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom ga ik of 's avonds, of vroeg in de ochtend. Was gister tegen half 10 in de Jumbo. Misschien iets van 25 a 30 klanten en genoeg voorraad van alles![]()
Net even een dik uur gefietst. Was lekker
Ja, die indruk heb ik ook. Het was vanochtend (vlak na opening) ook niet druk in de supermarkt en de vakken waren over het algemeen redelijk tot goed gevuld. Tegen die hamsteraars is niet aan te vullen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:08 schreef Chia het volgende:
En tot nu toe heb ik het idee dat mensen op de rustigere tijdstippen afstand houden ook wel serieus nemen.
https://twitter.com/debroervanroos/status/1241393509938102274quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef Chia het volgende:
Zie alleen net in de Instastory van Tim Hofman dat mensen in het park nog gewoon sit-ups aan het doen zijn met hun benen in elkaar gekruisd.
Ook echt met high fives en al. Hou op hoor.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
https://twitter.com/debroervanroos/status/1241393509938102274
Toch maar politiedrones met paintballgeweren inzetten tegen dat soort volk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Gaat daarna weer open. Wsl gangpaden en zo anders inrichten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef gcjoel het volgende:
Hornbach gewoon morgen dicht door de drukte. Hou op hoor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |