Ik ben vandaag nog naar de winkel geweest. Er werd meteen bij de ingang gezegd dat je max 2 pakken mocht meenemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef hjansen82 het volgende:
Vanavond weer Netflix kijken en even een pak wc-rollen aanbreken.

got baited blijkbaar .schrok alquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
misschien moet je onzin niet te serieus nemen

Klopt, maar dit is nog nooit vertoondquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik vind de koude oorlog en de oliecrisis ook niet mals hoor.

Straks 1000 uien van Rutte in plaats van 1000 euro.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat tijdens de stikstofcrisis / boerenprotest werd verteld dat we 80% van ons voedsel voor de export was? Dus ik maak me niet zo'n zorgen.

Server lockdownquote:

Volgens Rutte zijn wij een van de grootste voedselproducerende landen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat tijdens de stikstofcrisis / boerenprotest werd verteld dat we 80% van ons voedsel voor de export was? Dus ik maak me niet zo'n zorgen.

Daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is nog nooit vertoond

Zoals Californiëquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:23 schreef polderturk het volgende:
Waarom doet de VN geen oproep aan warme landen die geen last hebben van Corona om hun beademingsapparatuur aan ons te lenen?

Borrelli said 877 of the coronavirus patients are in intensive care, up 144 on Monday. He said 45% of those to have died were aged 80-89, 32% were in their 70s, 14% were over 90, 8% were in their 60s and 2% were aged 50 to 59. The government has imposed drastic measures to try and stop the spread of the virus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Viltje het volgende:
[..]
Mwah, toevallig heb ik de infographic van 3 dagen terug ook nog. Toen was 3.6% van de sterfgevallen <50.

Welke warme landen hebben geen last van corona?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:23 schreef polderturk het volgende:
Waarom doet de VN geen oproep aan warme landen die geen last hebben van Corona om hun beademingsapparatuur aan ons te lenen?

Omdat de meeste landen schijt hebben aan de VN.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:23 schreef polderturk het volgende:

Dat is overigens volkomen terecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Omdat de meeste landen schijt hebben aan de VN.

Tot op heden is het ons gelukt en het alternatief is de tunnel van vergane trots.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker? Ik denk dat niet.

En toch gaat het leven gewoon verder. Het is lente, vogels fluiten buiten. Heerlijk wandel weer👌👍quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is nog nooit vertoond

Marokko.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Welke warme landen hebben geen last van corona?

Ach valt wel meequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef hjansen82 het volgende:
Luguber om naar het aantal gevallen te kijken als een soort medaille spiegel.

Dat is wellicht de enigste medaille spiegel dit jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef hjansen82 het volgende:
Volledig mee eens.quote:

Dat was alleen in New York al.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef banaantjeEE het volgende:
USA dikt ook weer goed aan met +3.000

De VS bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet, maar de schulden van sommige landen zijn wel enorm. Die kunnen nooit meer volledig worden voldaan.

Precies dat. Ik vind het echt naargeestig. Net als die tijdstippen dat er weer uitslagen komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef hjansen82 het volgende:

Hoeft niet maat, probeer kalm te blijven en je hoofd koel te houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ben echt werkelijk verbijsterd en ongelofelijk bezorgd...

Ben je autistisch? (serieuze vraag)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ben echt werkelijk verbijsterd en ongelofelijk bezorgd...

Wie doet dat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:24 schreef hjansen82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |