quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een nieuwe blik verse wc rollen, altijd lekker
Alls wentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:14 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen angst om het loodje te leggen. Wel heb ik angst om een maand lang thuis te zitten en het enige wat ik mag is naar de supermarkt.
Maanden? Dit gaat echt een crisis met een blijvende impact worden. De schuldenberg van Italie wordt niet meer te overzien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De economische gevolgen van deze lockdowns zullen werkelijk verschrikkelijk zijn
het gaat niet om weken maar maanden.
Het is rampzaligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef Breekfast het volgende:
Italië, wat een aantallen. Had na de lichte daling van gisteren gehoopt dat de piek bereikt was
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze FOK!ker komt echt nooit zijn geblindeerde zolderkamer af
De hele dag door. Werk fulltime in de IT in de eerstelijns gezondheidszorg, buitendienst (door het hele land naar klanten. Merk wel dat het nu wat drukker is qua werk, maar onderweg is het lekker rustig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Deze FOK!ker komt echt nooit zijn geblindeerde zolderkamer af
Dat is ook de bedoeling. Dan kan men weer opnieuw beginnen. De schulden van landen in Zuid Europa zijn nu al onhoudbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maanden? Dit gaat echt een crisis met een blijvende impact worden. De schuldenberg van Italie wordt niet meer te overzien.
Er wordt op gigantische schaal nu geld geprint door vrijwel ieder land ter wereld. Politici doen nu wel tof met hun steunmaatregelen, maar die prijs moet ook nog betaald gaan worden. De Amerikaanse economie gaat dit kwartaal is de voorspelling met 24% krimpen. 24%!!!!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maanden? Dit gaat echt een crisis met een blijvende impact worden. De schuldenberg van Italie wordt niet meer te overzien.
Dan pak je er een crisis bij. Ik denk dat @Grishenko_ een prima voorbeeld geeft van de normale situatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6649780/
Ja, ik hou echt mijn hart vast, dit kan wel eens het einde betekenen van 80 jaar stabiliteit en vrede, en ik ben echt serieus. Het systeem wankelt en zal een nieuw evenwicht vinden, maar niet zomaar....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
We zijn ook uit WOII gekomen, dus uiteindelijk zal het zich wel herstellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, toevallig heb ik de infographic van 3 dagen terug ook nog. Toen was 3.6% van de sterfgevallen <50.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef _I het volgende:
[..]
3 dagen geleden waren er nog berichten dat 99% >60 was. De informatie is al maanden op zn minst wankel te noemen.
Zolang de supermarkt open blijft, internet het blijft doen en alcohol/wiet beschikbaar blijft, valt het allemaal best mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:14 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen angst om het loodje te leggen. Wel heb ik angst om een maand lang thuis te zitten en het enige wat ik mag is naar de supermarkt.
Nee, Bruins zei opschalen naar 2000, niet 3000.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Blik het volgende:
[..]
1850 volgens Bruins (van 1150 opschalen naar 3000)
De lijn loopt bij ons lang niet zo steil.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Binnenkort kun je huilen om je eigen land
Jouw nuchterheid is heerlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Een nieuwe blik verse wc rollen, altijd lekker
Ik moet zeggen dat ik deze impact niet had verwacht. Grensbewaking, bijna alles op slot. Ook in mijn naaste omgeving begin ik er de gevolgen van te merken. Maar alsnog laat ik me niet gek maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ach hemel, je begint het te zien?
Grotesque, niet?
Las het ook net.quote:
Dit is het grootste sinds WO-IIquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:17 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze impact niet had verwacht. Grensbewaking, bijna alles op slot. Ook in mijn naaste omgeving begin ik er de gevolgen van te merken. Maar alsnog laat ik me niet gek maken.
Wil je ophouden met deze enorme stemmingmakerij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, ik hou echt mijn hart vast, dit kan wel eens het einde betekenen van 80 jaar stabiliteit en vrede, en ik ben echt serieus. Het systeem wankelt en zal een nieuw evenwicht vinden, maar niet zomaar....
We zitten er middenin
En dan te bedenken dat er een paar weken geleden nog geen vuiltje aan de lucht leek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ja, ik hou echt mijn hart vast, dit kan wel eens het einde betekenen van 80 jaar stabiliteit en vrede, en ik ben echt serieus. Het systeem wankelt en zal een nieuw evenwicht vinden, maar niet zomaar....
We zitten er middenin
Impliceer je dat ze het bewust laten imploderen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Dan kan men weer opnieuw beginnen. De schulden van landen in Zuid Europa zijn nu al onhoudbaar.
'Hihaho-posts en trollpogingen voegen niks toe aan de discussie en verslechteren de leesbaarheid.'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef hjansen82 het volgende:
Vanavond weer Netflix kijken en even een pak wc-rollen aanbreken.
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan pak je er een crisis bij. Ik denk dat @:Grishenko_ een prima voorbeeld geeft van de normale situatie.
Dat weet ik natuurlijk niet, maar de schulden van sommige landen zijn wel enorm. Die kunnen nooit meer volledig worden voldaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:19 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Impliceer je dat ze het bewust laten imploderen?
Ik kan me herinneren dat tijdens de stikstofcrisis / boerenprotest werd verteld dat we 80% van ons voedsel voor de export was? Dus ik maak me niet zo'n zorgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef Sfancta het volgende:
Nu allemaal lachen, maar over twee maanden, als voedsel op is, gooi je met liefde een wcrol in de frituur.
Ik vind de koude oorlog en de oliecrisis ook niet mals hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit is het grootste sinds WO-II
Doe ik nu al. Smaakt goed. Was tip van de Speld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef Sfancta het volgende:
Nu allemaal lachen, maar over twee maanden, als voedsel op is, gooi je met liefde een wcrol in de frituur.
misschien moet je onzin niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
ONZ / fok! straks 24 uur down, wat ga jij doen?
Maar alsnog impliceer je het. Laat ik het anders stellen; denk je dat het een mogelijkheid is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat weet ik natuurlijk niet, maar de schulden van sommige landen zijn wel enorm. Die kunnen nooit meer volledig worden voldaan.
Ik ben vandaag nog naar de winkel geweest. Er werd meteen bij de ingang gezegd dat je max 2 pakken mocht meenemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef hjansen82 het volgende:
Vanavond weer Netflix kijken en even een pak wc-rollen aanbreken.
got baited blijkbaar .schrok alquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
misschien moet je onzin niet te serieus nemen
Klopt, maar dit is nog nooit vertoondquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ik vind de koude oorlog en de oliecrisis ook niet mals hoor.
Straks 1000 uien van Rutte in plaats van 1000 euro.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat tijdens de stikstofcrisis / boerenprotest werd verteld dat we 80% van ons voedsel voor de export was? Dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Server lockdownquote:
Volgens Rutte zijn wij een van de grootste voedselproducerende landen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat tijdens de stikstofcrisis / boerenprotest werd verteld dat we 80% van ons voedsel voor de export was? Dus ik maak me niet zo'n zorgen.
Daar geef ik je gelijk inquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is nog nooit vertoond
Zoals Californiëquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:23 schreef polderturk het volgende:
Waarom doet de VN geen oproep aan warme landen die geen last hebben van Corona om hun beademingsapparatuur aan ons te lenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |