hierdoor kreeg ik trek in zo'n croissant uit blikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:10 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw blik ontkentrollen, altijd lekker.
Wel handig dat we na de crisis de medeschuldigen eenvoudig kunnen NSB-en.
Dit is inderdaad erg gechargeerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Even heel erg gechargeerd:
Minder geld = minder gezond leven = sneller sterven
en
Geen baan = geen doel in je leven = slechte mentale gezondheid = sneller sterven
Uiteraard moet daar nog heel veel nuance bij, maar inkomen is vrij goed gerelateerd aan sterfteleeftijd en dus hoe minder economische voorspoed, hoe lager de sterfteleeftijd.
Die 1150 kon men opschalen tot 1500 mét beademingsapparatuur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
1150*0,7+281=1086
dus nog 64 vrij ongeveer
https://www.epicentro.iss(...)-2-sorveglianza-datiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef _I het volgende:
[..]
En toen ik het laatst dacht (onderbuik) was het stemmingsmakerij. Maakte me dus terecht zorgen.
Weet je ook waar hij het vandaan had?
Je staat er mooi in. Fijn om dit soort geluiden hier ook te lezen. We zijn niks gewend in Nederland. Dat blijkt wel door dit virusje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:08 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja. Het is niet echt alsof het de samenleving ontwricht ofzo. Oke, sommige mensen moeten even binnen zitten en de kroegen zijn dicht. Veel meer impact zie ik (nog) niet.
ik denk dat sommige mensen er echt totaal geen idee van hebben....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:11 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
de tering, bijna wereldwijd ligt de luchtvaart en de gehele economie plat en jij vindt dit geen ramp?
je hebt echt geen enkel benul he?
Ik dacht, wat voor rollen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:10 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw blik ontkentrollen, altijd lekker.
Wel handig dat we na de crisis de medeschuldigen eenvoudig kunnen NSB-en.
3 dagen geleden waren er nog berichten dat 99% >60 was. De informatie is al maanden op zn minst wankel te noemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:11 schreef Viltje het volgende:
[..]
https://www.epicentro.iss(...)-2-sorveglianza-dati
Volgens de infographic die je in die link kunt vinden is het 4.1%
De economische gevolgen van deze lockdowns zullen werkelijk verschrikkelijk zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik denk dat sommige mensen er echt totaal geen idee van hebben....
Woon jij in Steenbergen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:08 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja. Het is niet echt alsof het de samenleving ontwricht ofzo. Oke, sommige mensen moeten even binnen zitten en de kroegen zijn dicht. Veel meer impact zie ik (nog) niet.
Dit ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:09 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik eerder een mediaramp. Tv gaat hier niet meer aan op alle zenders vanwege de overdreven aandacht van dit virusje. Lang leven Netflix!
Welke duizenden bedrijven zijn allemaal over de kop gegaan nu dan ondanks alle tegemoetkomingen van de overheid en salarissen die overgenomen worden enzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alleen maar duizenden bedrijven die over de kop gaan, Circe du Soleil die 4000 mensen ontslaat, mensen sterven of krijgen longschade, honderden studenten die niet kunnen afstuderen..
Ik heb ook geen angst om het loodje te leggen. Wel heb ik angst om een maand lang thuis te zitten en het enige wat ik mag is naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we te danken aan de evolutie die ons heeft doen ontstaan gedurende we altijd te maken hadden en zullen hebben met bedreigingen van ons voortbestaan.
Waar we vooral moeite mee hebben is de enigszins redeloze angst dat we geen controle hebben dat ca 2-4% van onze bevolkin ws vervroegd het lood zullen leggen.
Het leed zou al een stuk monder zijn wanneer de samenleving niet als een kip zonder kop, zich gaat verschuilen achter allerlei doemscenario's van einde der tijden.
Eén 100% zekerheid is dat de mens zal blijven voortbestaan en het is aan ons als mensheid in welke vorm.
Binnenkort kun je huilen om je eigen landquote:
Ach hemel, je begint het te zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar 627 doden op een dag is wel erg veel.
Dit lijkt me niet het topic om te gaan trollen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Je staat er mooi in. Fijn om dit soort geluiden hier ook te lezen. We zijn niks gewend in Nederland. Dat blijkt wel door dit virusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |