haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En weer een doorpostende smurfOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ongepaste TT nu hij zo goed ons toespreektOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Koning pinteman,
Wat issie toch relaxt. Knap hoorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
TR waardig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Nizno het volgende:
ongepaste TT nu hij zo goed ons toespreekt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker primaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
mauwenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Slecht excuusquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
alle ouders krijgen de eigen bijdrage terug van de opvang
geen idee of het via het rijk gaat of dat de opvang hier voor op moet draaien want dat heb ikd an weer gemist en was ik ook niet geboeid naar om te zoekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Eenzaamheidsvirus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nemen we sky ook meequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik blijf wel in t vorige topic, daar is t veel gezelliger
haags mag hier blijven, hebben we toch niets aanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik betaal liever gewoon door. Die paar honderd euro kan mij gestolen worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef Nizno het volgende:
geen idee of het via het rijk gaat of dat de opvang hier voor op moet draaien want dat heb ikd an weer gemist en was ik ook niet geboeid naar om te zoeken
Maar dat ligt voor andere ouders natuurlijk anders.Zonder wrijving geen glans![]()
Hier toch ook MO?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik blijf wel in t vorige topic, daar is t veel gezelliger![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nemen we sky ook mee
haags mag hier blijven, hebben we toch niets aan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is dan wel netjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef Nizno het volgende:
geen idee of het via het rijk gaat of dat de opvang hier voor op moet draaien want dat heb ikd an weer gemist en was ik ook niet geboeid naar om te zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
misschien kun je kijken dat je daar een gezin met een zzper als ouder blij mee kan makenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik betaal liever gewoon door. Die paar honderd euro kan mij gestolen worden.
Maar dat ligt voor andere ouders natuurlijk anders.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
JAquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien kun je kijken dat je daar een gezin met een zzper als ouder blij mee kan maken![]()
Ruimt wel mooi op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
behalve als het van de opvang uit terug betaald moet worden die wel kosten hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
We dansen de samba.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en stamenlevingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sky,Nizno en Noodgang naar het vorige topic.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hoorde ik ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wIk weiger daar te gaan postenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sky,Nizno en Noodgang naar het vorige topic.Zonder wrijving geen glans![]()
Hoe gaat zich dit alles staande houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die zat vroeg in de toespraakquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Heb de toespraak voor de helf gemist. Maar ik denk niet dat ik iets gemist hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze kunnen het maar niet oplossen blijkbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef PlymouthFury het volgende:
Nee
[..]
, kut zo. Mij te traag. LatersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het was niet inhoudelijk nieuwquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Heb de toespraak voor de helf gemist. Maar ik denk niet dat ik iets gemist heb
maar wel een goede toespraak. voor iedereen een goed woordje en een echte koningOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb helemaal niets met dat geldverslindende koningshuis eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was niet inhoudelijk nieuw
maar wel een goede toespraak. voor iedereen een goed woordje en een echte koningWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef PlymouthFury het volgende:
Nee
[..]
, kut zo. Mij te traag. Laters
Mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was niet inhoudelijk nieuw
maar wel een goede toespraak. voor iedereen een goed woordje en een echte koningZonder wrijving geen glans![]()
dat kan, eerlijk gezegd heb ik meer met het koningshuis dan met die politieke ballenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met dat geldverslindende koningshuis eerlijk gezegd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik hoorde t ook en moest lachenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jij bent dan ook een soort van prinsesje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan, eerlijk gezegd heb ik meer met het koningshuis dan met die politieke ballen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgende week lekker zon!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het middag slaapje doet je goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een soort van prinsesje.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En nachtvorst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen gunstig weer om het virus uit te roeien dus ben er ook niet blij meequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou de wetenschap dat ze geboren worden onder een vergrootglas en alles dat ze in het openbaar doen ergens op kan duiken (buiten de main stream media dan want gedragscode) maakt dat je best een glazen leven hebt en dat hij zo is opgegroeid en nu de kinderen ook zo opgroeien en dan toch maar even op deze manier er wel staan om te spreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een soort van prinsesje.
destijds ook met die gast in zn autootje bij de naald hoe zn moeder sprak met een breekbare stem
ja daar heb ik respect voor
voor de politiek heb ik dat minder, juist omdat het elke keer daar zo'n gedraai is.
niet nu met het corona maar overallOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:![]()
Ja ik zie het 😂quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dank je voor de updatequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mario zijn mutti heeft best gehamsterd volgens mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja we zouden het eens niet zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mario zijn mutti heeft best gehamsterd volgens mij.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Freek Vonk heeft 71 slangen.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb ook wel respect voor onze koning![]()
![]()
hij had er 72 maar eva ging wegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig.
Ja hoor, gaat primaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Verder wel alles okee met jou en je zwangerschap?hoe is het met jou?
![]()
Druk met werken maar nu even lekker weekendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat primahoe is het met jou?
![]()
Wat een leuke stem heeft die Nicky.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Druk met werken maar nu even lekker weekendMooi
![]()
akboR.
Hey aKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Sorry,ze heet Nikkie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oooh diequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry,ze heet Nikkie.![]()
![]()
Wow haags op de versiertourquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekkerding ja net als jij.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekkerding ja net als jij.![]()
![]()
Hoe gaat het nu met hem eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry,ze heet Nikkie.Zonder wrijving geen glans![]()
Ze is boos op Trijntje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met hem eigenlijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer gaan we naar de kroeg dan meesterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nog wat van leren mien jung![]()
Vanav... Oh wachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wanneer gaan we naar de kroeg dan meesterZonder wrijving geen glans![]()
oh gaan jullie dan met elkaar vrijen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haags hoeft mij allang niet meer te versieren joh.![]()
![]()
Ja. Is in de hele wereld zo. Mooi hè. Is het toch ergens goed voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben jullie dit al gezien/gelezen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jfers-vluchten-filesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ze schijnen het niet goed te krijgen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees het nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze hebben het alweer goed gemaakt
Nee, alleen neuken toch, @haags_kwartiertje ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh gaan jullie dan met elkaar vrijen?![]()
![]()
Helaas blijft het niet zo, zodra alles weer normaal is zal het in een rap tempo weer veranderenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Is in de hele wereld zo. Mooi hè. Is het toch ergens goed voor.![]()
![]()
Gewoon alle users zonder abo werenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze schijnen het niet goed te krijgen.![]()
![]()
Die haags wat een player mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, alleen neuken toch, @:haags_kwartiertje ?![]()
![]()
Eens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die haags wat een player mijn voorbeeld![]()
![]()
Ja helaas wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helaas blijft het niet zo, zodra alles weer normaal is zal het in een rap tempo weer veranderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar als nu iedere user een abo neemt zal het probleem niet opgelost worden..
Dus een slot er op..
Lock-down.
Ook geen nieuwe abonnementen meer..![]()
Goed plan. Leg het voor bij Danny 😁quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
twitter:bruniversum twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:35:28Ik ga dit weekend eens lekker de bloemetjes binnen zetten. reageer retweet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
@Dannyquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:48 schreef aKboR het volgende:
Maar als nu iedere user een abo neemt zal het probleem niet opgelost worden..
Dus een slot er op..
Lock-down.
Ook geen nieuwe abonnementen meer..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij krijgt hier geen genoeg van hé?quote:
Twitter hier Twitter daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij ook niet heb niets met TwitterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Tweet tweet
Helaas geen vogel op mij tablet te zien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef skysherrif het volgende:
Boomers moeten ook niet op twitter komen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Twitter is zo 2018.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moeten is dwang en janken is kindergezangquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:58 schreef skysherrif het volgende:
Boomers moeten ook niet op twitter komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat zag ik ook toen ik in de mobiele weergave zochtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar dat sommig smileys niet in de lijst staan op de tablet, telefoon en wel op de laptop
heb elke keer de destopweergave gewoon aan staan op mobielOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Vind ik niks, maar vraag mij af hoe dat kanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook toen ik in de mobiele weergave zocht
heb elke keer de destopweergave gewoon aan staan op mobiel![]()
Mensen onder de vijftig jaar maken een aanzienlijk deel uit van de coronapatiënten waarvoor opname in het ziekenhuis is vereist. Dat benadrukte het hoofd van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), Tedros Adhanom Ghebreyesus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geen idee. ik kan het @zoem eens vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind ik niks, maar vraag mij af hoe dat kanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Doe dat maar eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee. ik kan het @:zoem eens vragen![]()
![]()
Zoem is druk met de storing oplossen die moetje niet storen nu 😉Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vragen kan altijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eens vragen, das niet nu stante pede hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:04 schreef Dotteke het volgende:
Zoem is druk met de storing oplossen die moetje niet storen nu 😉Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Das waarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ZaterdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haags hoeft mij allang niet meer te versieren joh.
Zonder wrijving geen glans![]()
Sneu voor die kids.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is nog 5 denkt hijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat hoop ik ook. Maar sneu voor kinderen.quote:
Mijn kleindochter zou deze week voor het eerst wat uurtjes mee mogen draaien op school. Ze keek er zo naar uit. En nu mag ze niet. Leg dat maar eens uit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niek is vandaag jarig.![]()
En het is allemaal goedgekomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is Niek?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Truequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, alleen neuken toch, @:haags_kwartiertje ?Zonder wrijving geen glans![]()
ja zo hebben vrienden een meiske dat vandaag 4 is gewordenquote:
zou trakteren op de peuterschool en daarna maandag voor het eerst naar de kleuterklas...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ha das fijn voor Niek 🍟🍕🍡🍦🧁🎂🎂🍿🥜Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2544333
/4/50#p192171824]vrijdag 20 maart 2020 20:15[/url] schreef FreshFruit het volgende:
Niek is vandaag jarig.![]()
En het is allemaal goedgekomen.![]()
![]()
Felicitaties voor NIEK
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoontje van een kennis van me.quote:
alle boodschappen die mams gehamsterd heeft weer opgeborgen mario?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Flinke partij boodschappen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah okay, gefeliciteerd schijnbaarquote:![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
niks gehamstert,en wat is opgeborgen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:17 schreef Nizno het volgende:
alle boodschappen die mams gehamsterd heeft weer opgeborgen mario?![]()
het is hier geen twitter dat je alles moet delen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker man,even flink bouten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
opgeruimdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks gehamstert,en wat is opgeborgen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
A gefeliciteerd met het zoontje van je kennis.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
verstautquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks gehamstert,en wat is opgeborgen?![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gefeliciteerd met het zoontje van je kennis.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef aKboR het volgende:
Laters allemaal.
Zo VI ik ga vast koffie zetten en klaarzitten .tot strakkies
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dacht dat jij zou helpenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat schreef hij wel.quote:
Nee maar ik wil even laten weten dat ik een flinke deurmat neer ga leggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:18 schreef Nizno het volgende:
het i
[..]
s hier geen twitter dat je alles moet delen hoorZonder wrijving geen glans![]()
thats it?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Porno kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie dit weekend doen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Film kijken met de meiden. We hebben een bioscoop gemaakt van de woonkamerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie dit weekend doen?![]()
![]()
627 doden nu in 1 dag in ItaliëWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes netjes. Popcornquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Film kijken met de meiden. We hebben een bioscoop gemaakt van de woonkamerErbij?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef madam-april het volgende:
[..]
Film kijken met de meiden. We hebben een bioscoop gemaakt van de woonkamerZonder wrijving geen glans![]()
spoorzoekertje in huisquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie dit weekend doen?
eerst brood en koekjes eten en dan de weg terug zoekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee,afstand houden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Film het, ik wil het zienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
spoorzoekertje in huis
eerst brood en koekjes eten en dan de weg terug zoeken
Flauw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat voor koekjes?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kruimelendequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Xixi?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:27 schreef mario390 het volgende:
17 uren hoor, maar ze spreken nu veel dat ze al xixi moeten
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
pipiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Langkous?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeikenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
in somige jaren hebben zich mensen in bb brasil bij zo en lange spel wel in de broek geplaast heb ik gelezen vorall als ze in auto gezetten hebben![]()
Flikken Maastricht kijken.
enjoyquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat is dit voor kermisdingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:27 schreef mario390 het volgende:
17 uren hoor, maar ze spreken nu veel dat ze al xixi moeten
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes netjes. Popcorn
[..]
Erbij?![]()
![]()
Fuck ja.quote:
helaaschquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
benieuwd hoe ze het aan gaan pakken straks bij de voice kids
nu zijn het nog de blinds maar straks behoren er liveshows te komen, denk niet dat dat luktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Okquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en spel en proefing bij bigbrother brasil![]()
Zo lang mogelijk blijven staan zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en spel en proefing bij bigbrother brasilUw ADH vitamine Worst
ja tot je mot piese en je niet in je broek wil pissequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk blijven staan zekerOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Best wel zin om een flying kick te geven tegen dat draaiding zodat ze er lekker vanaf tiefenUw ADH vitamine Worst
xixi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iddquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:39 schreef Nizno het volgende:
ja tot je mo
[..]
t piese en je niet in je broek wil pisse![]()
Of veel harder laten draaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Best wel zin om een flying kick te geven tegen dat draaiding zodat ze er lekker vanaf tiefen
Er komt maar één live finale show.....moet wel op te lossen zijn lijkt me.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
benieuwd hoe ze het aan gaan pakken straks bij de voice kids
nu zijn het nog de blinds maar straks behoren er liveshows te komen, denk niet dat dat lukt![]()
moet dan zonder publiekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er komt maar één live finale show.....moet wel op te lossen zijn lijkt me.....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, dat dan wel.....morgen wordt All you need is love ook geïmproviseerdquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 20:42:38 ]![]()
Is wel beter.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
van jessica mueller mijn favoritin 2018 heb ik hier op fok berichtet
2018 heeft jessica,personaltrainer in en autospel met en andere speler en man 44 uren in
auto gezeten![]()
hmzquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel.....morgen wordt All you need is love ook geïmproviseerdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En die moeten meer afleveringen improviseren dus the voice kids maar één, ook wel weer verrassend hoe ze dat gaan oplossenquote:![]()
Ik las: Gezeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef mario390 het volgende:
van jessica mueller mijn favoritin 2018 heb ik hier op fok berichtet
2018 heeft jessica,personaltrainer in en autospel met en andere speler en man 44 uren in
auto gezeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou dan denk ik eerder gekozen hebben voor de finale uit te stellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En die moeten meer afleveringen improviseren dus the voice kids maar één, ook wel weer verrassend hoe ze dat gaan oplossenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dat zal ze ook wel gedaan hebben in die 44uquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
neequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
da
[..]
t zal ze ook wel gedaan hebben in die 44u![]()
44 uur niet xixi?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat geduld kunnen die kids niet opbrengen denk ik.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou dan denk ik eerder gekozen hebben voor de finale uit te stellen![]()
ik kijk de finale van de playoffs van 2013quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga mijn finale vanavond niet uitstellen
go ahead volendamOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Go Ahead wintquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kijk de finale van de playoffs van 2013
go ahead volendam
Legendarische wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
go ahead volendam“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
go ahead volendamUw ADH vitamine Worst
ik weet t,quote:keek destijds met ex, die werd geopereerd aan een buikhernia twee dagen er voor en mocht nog niet inspannen...quote:
nou dat was moeilijk hoor met die wedstrijd. opspringen en alles
KeN ik nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet zo ervaren![]()
Godver zijn alle voetbalgedoe afgelast praten we nog steeds daarover
Uw ADH vitamine Worst
dat ging ook zo goed daar in europa hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij was dat het seizoen waarin ado Europees voetbal haalde
ik vind het nog steeds geweldig dat loetje van gaal toen pislink was dat FC Groningen europa in ging door de playoffs en dat vond hij zo stom want het moest gewoon 1 2 3 4 etc zijn en niet kans dat de 7e won en de 4e nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor mij was dat het seizoen waarin ado Europees voetbal haalde![]()
Dat jullie dat allemaal weten.
Zou daar geen voetbal topic voor zijn ? 🤣quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:52 schreef hemarookworst het volgende:
Godver zijn alle voetbalgedoe afgelast praten we nog steeds daaroverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wauw. Nog steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:54 schreef mario390 het volgende:
zij heeft nu opgegeven ,zijn nog 4 de nog zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |