Okquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en spel en proefing bij bigbrother brasil
Zo lang mogelijk blijven staan zekerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en spel en proefing bij bigbrother brasil
t piese en je niet in je broek wil pissequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk blijven staan zeker
Iddquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:39 schreef Nizno het volgende:
ja tot je mo
[..]
t piese en je niet in je broek wil pisse
Of veel harder laten draaien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
Best wel zin om een flying kick te geven tegen dat draaiding zodat ze er lekker vanaf tiefen
Er komt maar één live finale show.....moet wel op te lossen zijn lijkt me.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:
benieuwd hoe ze het aan gaan pakken straks bij de voice kids
nu zijn het nog de blinds maar straks behoren er liveshows te komen, denk niet dat dat lukt
moet dan zonder publiekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er komt maar één live finale show.....moet wel op te lossen zijn lijkt me.....
Ja, dat dan wel.....morgen wordt All you need is love ook geïmproviseerdquote:
hmzquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel.....morgen wordt All you need is love ook geïmproviseerd
En die moeten meer afleveringen improviseren dus the voice kids maar één, ook wel weer verrassend hoe ze dat gaan oplossenquote:
Ik las: Gezeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef mario390 het volgende:
van jessica mueller mijn favoritin 2018 heb ik hier op fok berichtet
2018 heeft jessica,personaltrainer in en autospel met en andere speler en man 44 uren in
auto gezeten
ik zou dan denk ik eerder gekozen hebben voor de finale uit te stellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En die moeten meer afleveringen improviseren dus the voice kids maar één, ook wel weer verrassend hoe ze dat gaan oplossen
t zal ze ook wel gedaan hebben in die 44uquote:
neequote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
da
[..]
t zal ze ook wel gedaan hebben in die 44u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |