Ja. Is in de hele wereld zo. Mooi hè. Is het toch ergens goed voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben jullie dit al gezien/gelezen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jfers-vluchten-files
Ja ze schijnen het niet goed te krijgen.quote:
Ik lees het nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze hebben het alweer goed gemaakt
Nee, alleen neuken toch, @haags_kwartiertje ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh gaan jullie dan met elkaar vrijen?
Helaas blijft het niet zo, zodra alles weer normaal is zal het in een rap tempo weer veranderenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Is in de hele wereld zo. Mooi hè. Is het toch ergens goed voor.
Gewoon alle users zonder abo werenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze schijnen het niet goed te krijgen.
Die haags wat een player mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, alleen neuken toch, @:haags_kwartiertje ?
Eens.quote:
Snap ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die haags wat een player mijn voorbeeld
Ja helaas wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helaas blijft het niet zo, zodra alles weer normaal is zal het in een rap tempo weer veranderen
Goed plan. Leg het voor bij Danny 😁quote:
twitter:bruniversum twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 19:35:28Ik ga dit weekend eens lekker de bloemetjes binnen zetten. reageer retweet
@Dannyquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:48 schreef aKboR het volgende:
Maar als nu iedere user een abo neemt zal het probleem niet opgelost worden..
Dus een slot er op..
Lock-down.
Ook geen nieuwe abonnementen meer..
Jij krijgt hier geen genoeg van hé?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |