Ze kunnen het maar niet oplossen blijkbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef PlymouthFury het volgende:
Nee
[..]
, kut zo. Mij te traag. Laters
het was niet inhoudelijk nieuwquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
Heb de toespraak voor de helf gemist. Maar ik denk niet dat ik iets gemist heb
Ik heb helemaal niets met dat geldverslindende koningshuis eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was niet inhoudelijk nieuw
maar wel een goede toespraak. voor iedereen een goed woordje en een echte koning
Tot zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef PlymouthFury het volgende:
Nee
[..]
, kut zo. Mij te traag. Laters
Mee eensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het was niet inhoudelijk nieuw
maar wel een goede toespraak. voor iedereen een goed woordje en een echte koning
dat kan, eerlijk gezegd heb ik meer met het koningshuis dan met die politieke ballenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met dat geldverslindende koningshuis eerlijk gezegd.
Ik hoorde t ook en moest lachenquote:
Jij bent dan ook een soort van prinsesje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan, eerlijk gezegd heb ik meer met het koningshuis dan met die politieke ballen
Het middag slaapje doet je goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een soort van prinsesje.
En nachtvorst.quote:
Geen gunstig weer om het virus uit te roeien dus ben er ook niet blij meequote:
nou de wetenschap dat ze geboren worden onder een vergrootglas en alles dat ze in het openbaar doen ergens op kan duiken (buiten de main stream media dan want gedragscode) maakt dat je best een glazen leven hebt en dat hij zo is opgegroeid en nu de kinderen ook zo opgroeien en dan toch maar even op deze manier er wel staan om te spreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een soort van prinsesje.
quote:
Ja ik zie het 😂quote:
dank je voor de updatequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |