abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 maart 2020 @ 11:22:14 #101
22592 crew  Ole
pi_192182170
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef Aventura het volgende:
Vandaag alles kunnen kopen wat ik nodig heb. In de supermarkt in het centrum van mijn stad. Daar komt nu natuurlijk geen kip meer omdat de andere winkels dicht zijn, terwijl de supermarkten bij bij in de buurt hele woonwijken moeten voorzien van boodschappen.
same here. Er zijn normaal duizenden toeristen en dan ook nog restaurantjes die ook inslaan bij de Aldi. Valt allemaal weg. Daarnaast heb ik het vermoeden dat een deel van mijn buren de stad uit is. Ook de B&B 's zijn leeg nu.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_192183174
Hier zit voor de deur van de supermarkt een of andere kut mongool met zijn saxofoon lekker speeksel rond te toeteren. |:(
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192183324
Voorlopig ga ik alleen naar de super indien hoognodig.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 12:50:51 #104
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_192183515
Wederom alles voorradig, pannenkoekmix was zelfs in de aanbieding 1+1
Bij de handzeep was de keus wel wat schaarser nog, maar het was er weer.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zaterdag 21 maart 2020 @ 12:57:57 #105
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192183623
Net terug. Het was heerlijk rustig :z

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 13:03:42 #106
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192183735
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 12:37 schreef quirina het volgende:
Voorlopig ga ik alleen naar de super indien hoognodig.
Gaan wij ook doen. We hebben nog veel meel (ik haal altijd biologisch meel, veelal spelt uit Duitsland), er is gist voor brood en pizza's, tomatensaus maak ik altijd heel groot en vries ik in in porties voor 2 pizza's, er is heel veel biologische buffelmozzarella in de vriezer want AH deed ze een tijd geleden weg met 35% korting omdat ze tegen de datum liepen en zo hebben we echt nog heel veel dingen liggen. De kippen leggen eieren als gekken. Melk en aardappelen halen we bij de boer. Water uit de kraan (wel door een filter), er ligt nog vlees in de vriezer en als dat op is kan ik altijd bratlinge maken van granen en groenten.

Denk dat we zo 2 a 3 weken door kunnen en maar heel weinig van de supermarkt nodig hebben.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_192184315
Nederlanders zijn het zeikstralen zelfs in deze tijd nog steeds niet verleerd. Hoeveel negatieve reacties we krijgen op het ouderenuurtje, niet normaal. Ze vergeten dat de ouderen heel de dag door welkom zijn en dit uurtje een extraatje is.

Van 7 tot 8 is vroeg ja, maar m.i. kan het niet anders. Je kan moeilijk je klanten die op de gebruikelijke openingstijd komen wegsturen. Want er zullen er altijd bij zijn die het niet wisten. Halverwege de dag zoals ook wordt geopperd is helemaal niet te doen. Dan moet je ook mensen gaan wegsturen of vertellen dat ze nog 5 minuten hebben om te winkelen.

Jammer dat dit weer een ding is geworden. Supermarkten hoeven dit niet te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 21-03-2020 13:38:54 ]
  zaterdag 21 maart 2020 @ 13:37:33 #108
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192184402
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nederlanders zijn het zeikstralen zelfs in deze tijd nog steeds niet verleerd. Hoeveel negatieve reacties we krijgen op het ouderenuurtje, niet normaal. Ze vergeten dat de ouderen heel de dag door welkom zijn en dit uurtje een extraatje is.

Van 7 tot 8 is vroeg ja, maar m.i. kan het niet anders. Je kan moeilijk je klanten die op de gebruikelijke openingstijd komen wegsturen. Want er zullen er altijd bij zijn die het niet wisten. Halverwege de dag zoals ook wordt geopperd is helemaal niet te doen. Dan moet je ook winkelende mensen gaan wegsturen of vertellen dat ze nog 5 minuten hebben om te winkelen.

Jammer dat dit weer een ding is geworden. Supermarkten hoeven dit niet te doen.
Mee eens. 7-8 is gewoon de beste optie en een tegemoetkoming naar de oudere medemens. Niet zeiken dus.
Mijn reisverslagen
pi_192184741
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 08:40 schreef Lonaa het volgende:
Van de AH-website:
Tijdelijk tot maximaal 250 euro boodschappen bestellen
In verband met de aanhoudende vraag en omdat we zoveel mogelijk klanten willen helpen kan je tot nader order tot maximaal 250 euro boodschappen bestellen. We willen de beschikbare producten zo eerlijk mogelijk verdelen onder al onze klanten. Zo helpen we elkaar een beetje.

jeetje. :X :{ Wat een belachelijke bedragen en hoeveelheid eten :X
Wow 250 euro, dat betekent dat veel bestellingen daar dik boven zaten. Belachelijk, veel mensen hebben geld teveel. Nou ja dat is met deze crisis dan ook gelijk over dat geld overschot.. :')

Moeten ze eigenlijk ook een restrictie maken max 250 euro PER Week. Anders doen mensen gewoon meerdere bestellingen.
pi_192185052
Op de bank krijg je geen rente op je centen, dan maar omzetten in koolhydraten en toiletpapier..
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:08:23 #111
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_192185118
Misschien zijn mensen niet zozeer bang dat de produkten in de winkel uitverkocht raken maar zijn mensen bang dat ze ziek worden en weken lang niet meer naar de winkel kunnen?
Lack of common cents
pi_192185259
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien zijn mensen niet zozeer bang dat de produkten in de winkel uitverkocht raken maar zijn mensen bang dat ze ziek worden en weken lang niet meer naar de winkel kunnen?
Dat is denk ik ook bij het grootste gedeelte het geval.
Ik ben zelf in de week van 24 feb en 2 mrt meerdere keren naar de supermarkt gegaan om langhoudbare producten te kopen en mijn vriezer te vullen met verse waar.
Heb zelf diabetes, ben echt niet bang dat er niks meer te krijgen is, maar ik blijf liever zoveel mogelijk binnen. Heb nu eindelijk een online slot kunnen vinden voor over 2 weken, dus dan kan ik weer wat aanvullen met normale wekelijkse boodschappen.
pi_192185371
quote:
Hoe minder vaak je naar de winkel hoeft, hoe kleiner de kans op besmetting :)
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:33:22 #114
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192185643
quote:
Ja, het is vreemd dat "hamsteren" wordt gezien als egoïstisch. De enige reden waarom ikzelf een flinke voorraad heb is zodat ik, als ik ziek word, gewoon 2 weken binnen kan blijven en dus geen anderen besmet, en ook geen andere mensen hoef te belasten om dingen voor mij te gaan halen. Er zijn genoeg andere mensen die dat soort hulp veel harder nodig hebben. Want ik ga er vanuit dat ik ziek wordt, maar gezien mijn goede gezondheid waarschijnlijk niet kritisch ziek. Dus ik wil het systeem zo min mogelijk belasten en geen andere mensen besmetten.
Mijn reisverslagen
  zaterdag 21 maart 2020 @ 14:42:41 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192185769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:33 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ja, het is vreemd dat "hamsteren" wordt gezien als egoïstisch. De enige reden waarom ikzelf een flinke voorraad heb is zodat ik, als ik ziek word, gewoon 2 weken binnen kan blijven en dus geen anderen besmet, en ook geen andere mensen hoef te belasten om dingen voor mij te gaan halen. Er zijn genoeg andere mensen die dat soort hulp veel harder nodig hebben. Want ik ga er vanuit dat ik ziek wordt, maar gezien mijn goede gezondheid waarschijnlijk niet kritisch ziek. Dus ik wil het systeem zo min mogelijk belasten en geen andere mensen besmetten.
2 weken voorraad probeer ik ook aan te houden ja. En meestal heb je al wat dingen liggen zodat je vooral verse producten moet aanvullen. Dat is wel wat anders dan 10 pakken WC-papier wat sommige mensen kopen :)
pi_192185858
Vandaag leek alles wel weer redelijk normaal, er lagen zelfs nog wat soorten rijst/pasta en verder zag ik bar weinig lege vakken. Behalve pleepapier natuurlijk, dat lijkt al een week op.

Leek qua drukte echter niet veel minder dan een reguliere zaterdag.

[ Bericht 17% gewijzigd door Modus op 21-03-2020 14:58:28 ]
pi_192186092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef Momo het volgende:

[..]

2 weken voorraad probeer ik ook aan te houden ja. En meestal heb je al wat dingen liggen zodat je vooral verse producten moet aanvullen. Dat is wel wat anders dan 10 pakken WC-papier wat sommige mensen kopen :)
Nou ik heb dus twee weken ziek thuis gezeten. Mijn man wilde een week of 4 geleden de boodschappen doen. Ik zei okay da's goed. Maar van alles neem je het dubbele mee. Dus waar je er normaal 1 van meeneemt, nu 2 etc.

Dat was echt heel fijn toen we beide ziek werden.
pi_192186370
Wij zijn er langsgelopen (op ruime aftand).

en hoeven de komende maand niets te kopen en waren verbaasd over hoe dicht men daar op elkaar liep eerder 20 cm afstand ipv 150 cm.

En dan de massa's spelende snotterende kinderen die vlak langs je fietsen scaten rennen.

Ouders vertellen hun kooters waarschijnlijk iets van ga maar lekker dicht bij anderen ravotten dan krijg jij het virus en wordt je resistent.

met andere woorden FUCK de mensen die oudere en/of zieke familieleden hebben -O-
pi_192186543
Zojuist boodschappen binnen :)

Viel me niet eens tegen.
Rijst was er weer volop, ook pasta's
Afbakbroodjes ook ruim voldoende.
WC papier ook voldoende (2 soorten zelfs)
Handzeep ook voldoende.

Betreft paracetamol, die is er over 12 (TWAALF) weken weer.

Dit was overigens bij Lidl aangezien de appie hier echt veel lege schappen heeft.
pi_192186592
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef Momo het volgende:

[..]

Iedere week voor 250 euro gaan bestellen ;( net of je een heel weeshuis hebt
Inderdaad apart.
Wij (huishouden van 3 plus hond) doen gemiddeld voor ongeveer 125 euro aan boodschappen per week. En dan letten we niet eens op prijs en halen we nog veel luxe (lekkere ) artikelen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 15:46:57 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_192186745
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Rijen voor de Jumbo in Drachten. Er staat een wasbak buiten waar mensen hun handen kunnen wassen. Zaterdag moeten er twee wasbakken staan.

Omrop Fryslân
Zag ik vanmorgen ook bij de Lidl bij mij in de straat (niet in NL btw), mensen winkelwagentjes buiten in een rij. Ben toen maar doorgereden. Vermoed ivm max aantal klanten tegelijk...

Supermarkt ernaast was gewoon relatief rustig (rustiger dan voor de quarantaine) en bijna alles beschikbaar.

Lidl had v/d week overigens ook nog bijna alles. Alleen vorige week, na aankondiging sluiting scholen waren de schappen enkele dagen leeg.
Krekker is de bom!
pi_192186747
Shit, ik raak door die supermarktshit helemaal van het bier af :')
Ik kom nergens meer en dat komt ook dat er geen voetbal meer is.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192186814
Voor een zaterdagmiddag wel erg rustig hier. Genoeg voorraad echter al weer geen wc-papier
pi_192187381
Wat me vooral opviel hier in Breda, was dat - buiten de te verwachten WC-papier en pasta/rijst - één schap bijna compleet leeg was: dat van de pakken koekjes en cakejes. _O-
Van die appelkoeken, amandeldingen, je weet wel.

Iedereen lekker viesdik straks.

EDIT:
Zoals ergens hierboven op de foto: rijen mensen buiten, wachten op hun beurt, en buiten al handen wassen/desinfecteren, zo hoort het eigenlijk. Moet overal gebeuren!

quote:
Dit geldt voor mij inderdaad. Ik woon ook alleen, en weinig familie/vrienden hier in de buurt die even langs kunnen wippen voor boodschappen, dus ja...
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 16:37:02 #125
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_192187607
Wij gingen net voor 3 dagen eten shoppen. Aangezien het weekend is, hebben we de grote supermarkten ontlopen (kans is toch groot dat er file staat!)

Dus zijn we naar de Aldi geweest hier in de UK. Alle schappen waren gewoon vol! O+ Er was zelfs nog toilet papier (wat we NIET nodig hebben, dus lekker laten staan! :D ) Voor eventjes, voelde het alsof er gewoon helemaal niets mis is met de wereld! O+
pi_192187728
Eieren en meel blijven op hier, verder was eigenlijk alles er weer.
Alle producten die hamstergevoelig zijn mochten wel max 2 per klant gekocht worden.
pi_192187981
Het einde lijkt in zicht bij de lokale Lidl hier.

Alleen handzeep, eieren, brood en diepvries pizza’s waren op. Stapels wc papier en de rest alles ruim op voorraad. Top.
pi_192188026
Suiker op bij de Hoogvliet.
pi_192188055
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 16:58 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Suiker op bij de Hoogvliet.
En de zoetjes?
pi_192188056
Jumbo was hier eindelijk weer eens goed gevuld :)
pi_192188090
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef Momo het volgende:

[..]

Wat voor eten hou je dan op voorraad? Ik kan echt niet zoveel vlees, groente en brood kwijt in de vriezer
  zaterdag 21 maart 2020 @ 17:01:42 #132
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_192188101
Goed gevuld, rustig, niet teveel volk.
Wel max 2 pakken wc-papier/kar.

Wel even aangeschoven om binnen te mogen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zaterdag 21 maart 2020 @ 17:05:08 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192188162
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 17:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Wat voor eten hou je dan op voorraad? Ik kan echt niet zoveel vlees, groente en brood kwijt in de vriezer
Vega producten gaan vaak langer mee dan vlees enkel in de koelkast. Afbakbrood inplaats van normaal brood. Sommige groenten gaan langer mee dan anderen zoals bijvoorbeeld wortels. Ook blikgroenten. Daar kom je 2 weken wel mee door.
pi_192188278
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef Momo het volgende:

[..]

Vega producten gaan vaak langer mee dan vlees enkel in de koelkast. Afbakbrood inplaats van normaal brood. Sommige groenten gaan langer mee dan anderen zoals bijvoorbeeld wortels. Ook blikgroenten. Daar kom je 2 weken wel mee door.
O blikgroenten idd. Maar als je flink ziek bent kun je niet eens koken dus eigenlijk kun je beter kant een klaar dingen hebben in die periode.
pi_192188355
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 16:59 schreef Nober het volgende:

[..]

En de zoetjes?
Niet op gelet.
pi_192188398
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 17:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Bonen. Dus wat meer vegetarisch leren koken helpt dan wel. En dan groenten uit blik etc.

Of je eet smac en tonijn etc uit van die blikjes, maar dat is niet heel gezond op de lange termijn.
pi_192188451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[ afbeelding ]
Rijen voor de Jumbo in Drachten. Er staat een wasbak buiten waar mensen hun handen kunnen wassen. Zaterdag moeten er twee wasbakken staan.

Omrop Fryslân
In Groningen ook bij de Euroborg, gisteravond stond iedereen netjes in de rij om handen te wassen _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:06:57 #138
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192189170
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 16:25 schreef Salina het volgende:
Wat me vooral opviel hier in Breda, was dat - buiten de te verwachten WC-papier en pasta/rijst - één schap bijna compleet leeg was: dat van de pakken koekjes en cakejes. _O-
Van die appelkoeken, amandeldingen, je weet wel.

Iedereen lekker viesdik straks.

Juist, daar dacht ik ook al aan. Iedereen gaat de hele dag netflixen met cakes en zakken snoep en chips. Na deze epidemie krijgen we een obesity- en diabetes crisis :')
Mijn reisverslagen
pi_192189259
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 08:40 schreef Lonaa het volgende:
Van de AH-website:
Tijdelijk tot maximaal 250 euro boodschappen bestellen
In verband met de aanhoudende vraag en omdat we zoveel mogelijk klanten willen helpen kan je tot nader order tot maximaal 250 euro boodschappen bestellen. We willen de beschikbare producten zo eerlijk mogelijk verdelen onder al onze klanten. Zo helpen we elkaar een beetje.

jeetje. :X :{ Wat een belachelijke bedragen en hoeveelheid eten :X
Ik kan nergens vinden of dit ook de reden is dat ze limieten op bepaalde producten hebben gezet, maar heb er eerder nooit problemen mee gehad. Maar kon nu bijvoorbeeld maximaal 3 pakken melk en 4 courgettes. Ik eet gewoon graag courgette, laat me. ;( Dat is toch geen hamster-product.
pi_192189332
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan nergens vinden of dit ook de reden is dat ze limieten op bepaalde producten hebben gezet, maar heb er eerder nooit problemen mee gehad. Maar kon nu bijvoorbeeld maximaal 3 pakken melk en 4 courgettes. Ik eet gewoon graag courgette, laat me. ;( Dat is toch geen hamster-product.
Jij hebt iig nog een bestelmoment. Ik moet gewoon net als alle plebs maandag naar de supermarkt ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192189356
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:16 schreef Lonaa het volgende:
Jij hebt iig nog een bestelmoment. Ik moet gewoon net als alle plebs maandag naar de supermarkt ;(
Ja, het was eerst ook allemaal vol. Maar ben blijven kijken en toen was er ineens weer een momentje vrij. O+
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:18:23 #142
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192189362
Als ik in quarantaine moet en mijn brood op is dan heb ik als alternatief zakken muesli (wat qua voedingswaarde zo'n beetje hetzelfde is). Ook kan ik pasta of rijst eten als ontbijt :9

Vlees is een probleem (mijn vriesvak is klein) maar ik heb stapels blikjes sardientjes, wat nog gezonder is ook. Kan ook goed door de pasta, samen met (houdbare) olijven. Dat soort dingen maak ik ook altijd als ik met de auto kampeer op plaatsen waar geen winkels zijn en dus houdbaar spul moet hebben. Dan heb ik altijd mijn hele kofferbak vol met pasta, saus, olijven en sardientjes. Heerlijke kost na een dag lang wandelen :Y)

Btw: op mijn PCT hike (backpacken door de wildernis) heb ik 5 maanden geleefd op pinda's, krenten, chocola, pastamaaltijden, vitaminepillen en water uit beekjes. 4200km gelopen, berg op, berg af, nooit ziek geweest :D
Mijn reisverslagen
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:33:57 #143
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192189611
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:18 schreef SeLang het volgende:
Als ik in quarantaine moet en mijn brood op is dan heb ik als alternatief zakken muesli (wat qua voedingswaarde zo'n beetje hetzelfde is). Ook kan ik pasta of rijst eten als ontbijt :9

Vlees is een probleem (mijn vriesvak is klein) maar ik heb stapels blikjes sardientjes, wat nog gezonder is ook. Kan ook goed door de pasta, samen met (houdbare) olijven. Dat soort dingen maak ik ook altijd als ik met de auto kampeer op plaatsen waar geen winkels zijn en dus houdbaar spul moet hebben. Dan heb ik altijd mijn hele kofferbak vol met pasta, saus, olijven en sardientjes. Heerlijke kost na een dag lang wandelen :Y)

Btw: op mijn PCT hike (backpacken door de wildernis) heb ik 5 maanden geleefd op pinda's, krenten, chocola, pastamaaltijden, vitaminepillen en water uit beekjes. 4200km gelopen, berg op, berg af, nooit ziek geweest :D
Je vergeet je 45 kg rijst :D Die je onthoudt aan 45 niet-hamsterende fokkertjes :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 18:36:37 #144
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192189648
Supermarkt hier was tjokvol.

Wel waren er wachtlijnen aangebracht. En ook moest je je handen desinfecteren bij de ingang.
Vervolgens droeg de cassière dan weer geen handschoentjes :? (Dat had ik nou wèl gedaan)
pi_192189657
Lekker rustig net en alles gewoon op voorraad :s)
pi_192189712
Net in de ALDI hier was vrijwel alle pasta op. Wel de eerste keer dat ik dat gezien heb sinds de uitbraak.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_192189831
In de kleine dorpen in onze gemeente die destijds in een referendum tegen zondagsopeningen in de biblebelt gestemd hebben mogen supermarkten vanaf morgen toch open van 8.00 tot 20.00 uur. 8-)
God is nu even niet belangrijk.
pi_192190178
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:18 schreef SeLang het volgende:

Hoeveel jaar zou jij het in quarantaine kunnen uithouden met zulke voorraden.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 19:20:23 #149
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_192190452
Het was vrij rustig voor een zaterdag in mijn winkel, meeste mensen proberen wel anderhalve meter afstand te houden anders doe ik zelf wel een stap naar achteren of opzij. Er was echter wel een wat oudere heer die mij joviaal een klap op m'n schouder gaf nadat ik hem geholpen had :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 19:30:58 #150
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_192190683
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Helaas ligt het minimale bestelbedrag bij die online supermarkten nogal hoog, waardoor die optie sowieso al afvalt.
25 euro is het minimum bestelbedrag bij Picnic.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_192190734
De Jumbo hier was én redelijk gevuld nog én vrij rustig. Denk dat de AH drukker was.
.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 19:34:50 #152
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192190769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
De Jumbo hier was én redelijk gevuld nog én vrij rustig. Denk dat de AH drukker was.
BraddieGod _O_
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192190855
quote:
Koop eens wat groente
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_192190919
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Koop eens wat groente
Lag nog in de vriezer, dus was niet nodig geweest.
.
pi_192191018
Zullen ze blij mee zijn dat je hebt lopen filmen in hun supermarkt.
pi_192191030
Dafuq heb ik nu weer zitten kijken :')
pi_192191038
Boodschappen voor 2 weken :') Alsof die bolle dat niet binnen 2 dagen wegwerkt :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192191049
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Boodschappen voor 2 weken :') Alsof die bolle dat niet binnen 2 dagen wegwerkt :')
Ik dacht het, jij zegt het :D
pi_192191052
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik dacht het, jij zegt het :D
Iedereen denkt en zegt het :') Braddie :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 19:50:26 #160
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192191068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Myraela leeft nog _O_
pi_192191079
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:34 schreef Zeroku het volgende:

[..]

BraddieGod _O_
_O_
.
pi_192191087
quote:
_O_
pi_192191091
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:50 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Myraela leeft nog _O_
_O_
pi_192191092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zullen ze blij mee zijn dat je hebt lopen filmen in hun supermarkt.
Genoeg mensen die tegenwoordig filmen en het online gooien in deze tijd.
.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 19:51:55 #165
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192191096
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 18:36 schreef Puntenjager het volgende:
Supermarkt hier was tjokvol.

Wel waren er wachtlijnen aangebracht. En ook moest je je handen desinfecteren bij de ingang.
Vervolgens droeg de cassière dan weer geen handschoentjes :? (Dat had ik nou wèl gedaan)
Mijn handen kunnen niet tegen die troep, zit ik meteen onder de uitslag. Dus ik weiger dat, maar doe wel netjes boodschappen met handschoenen ;)
pi_192191121
Ik denk dat ze extra vroeg zijn begonnen met aanvullen vandaag. Ook wel slim, volle schappen zorgen ervoor dat mensen minder bang zijn mis te lopen. Hopelijk komende dagen ook gewoon volle schappen
pi_192191167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
De kip is al weer op. Als je heel benieuwd bent hoe je een kipburger aan kan laten branden:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192191220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:49 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Iedereen denkt en zegt het :') Braddie :')
haha, ken hem verder niet. Mis er ook weinig aan geloof ik :P

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2020 19:59:26 ]
pi_192191254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Genoeg mensen die tegenwoordig filmen en het online gooien in deze tijd.
Euh ja. Dat betekend niet dat winkels daarop zitten te wachten. Bij de AH waar ik werk mogen volgens de huisregels niet eens foto's gemaakt worden, laat staan gefilmd worden. Vind het persoonlijk ook een raar gezicht.
pi_192191294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De kip is al weer op. Als je heel benieuwd bent hoe je een kipburger aan kan laten branden:

Mijn hemel :')
pi_192191444
quote:
480p genot.
pi_192191448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:51 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Mijn handen kunnen niet tegen die troep, zit ik meteen onder de uitslag. Dus ik weiger dat, maar doe wel netjes boodschappen met handschoenen ;)
MJ is alive!
pi_192191588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou dat is onzin. Ze komen in pakken van 2, ik had 2 pakken, dus nu heb ik nog 3 burgers op.
En inderdaad, ik kan niet koken.
.
pi_192191640
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Nou dat is onzin. Ze komen in pakken van 2, ik had 2 pakken, dus nu heb ik nog 3 burgers op.
En inderdaad, ik kan niet koken.
Gelukkig heb je noodles voor een jaar _O-
pi_192191678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gelukkig heb je noodles voor een jaar _O-
_O-
.
pi_192191728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

_O-
Laatste keer dat ik een video van je zag was een jaar geleden ofzo. Toen leek het de goede kant op te gaan met je dieet. Wat is er in vredesnaam gebeurd in die tijd?
pi_192191745
quote:
Je had de video ook ‘man koopt alleen ongezonde meuk’ kunnen noemen.
pi_192191775
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik een video van je zag was een jaar geleden ofzo. Toen leek het de goede kant op te gaan met je dieet. Wat is er in vredesnaam gebeurd in die tijd?
Niets. Ik ben in 1,5 jaar juist wat afgevallen.
.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 20:31:25 #179
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192191876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:26 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Niets. Ik ben in 1,5 jaar juist wat afgevallen.
Je kijkt niet eens naar de ingrediënten van wat je koopt, of naar het dierenwelzijn, gewoon alles wat je tegenkomt pleur je in je sleepmandje.
Ik noem die dingen altijd paupermandjes trouwens, het geluid wat die dingen produceren en het soort mensen dat ze doorgaans meesleept.

Ga weer keyboardfilmpjes maken alsjeblieft :P
pi_192192007
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:31 schreef djkoelkast het volgende:

[..]
gewoon alles wat je tegenkomt pleur je in je sleepmandje.
Dat is niet waar, producten met teveel vitamines worden ontweken.
pi_192192034
Beter ga je low carb dieet doen of Keto. Veel vet en groente, geen koolhydraten en suiker. Werkt prima.

[ Bericht 1% gewijzigd door Xenorium op 21-03-2020 20:43:29 ]
  zaterdag 21 maart 2020 @ 20:43:28 #182
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192192163
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:51 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het was idd pure alcohol. Niet bepaald goed voor je handen.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 20:49:51 #183
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192192321
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 19:53 schreef -Straw- het volgende:
Ik denk dat ze extra vroeg zijn begonnen met aanvullen vandaag. Ook wel slim, volle schappen zorgen ervoor dat mensen minder bang zijn mis te lopen. Hopelijk komende dagen ook gewoon volle schappen
Exact dat is de toe te passen strategie.

Als je als AH de grapjas wilt uithangen moet je nu de schappen van een willekeurig product slechts voor kwart vullen. Met zekerheid dat mensen dat product binnen 24 uur als malloten gaan hamsteren. Waarschijnlijk zelfs als het houtskool voor de bbq is (in fokking maart). En waarschijnlijk zelfs als het maar in 10 Albertheijns voor een kwart gevuld is.
  Spellchecker zaterdag 21 maart 2020 @ 20:52:57 #184
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192192400
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Exact dat is de toe te passen strategie.

Als je als AH de grapjas wilt uithangen moet je nu de schappen van een willekeurig product slechts voor kwart vullen. Met zekerheid dat mensen dat product binnen 24 uur als malloten gaan hamsteren. Waarschijnlijk zelfs als het houtskool voor de bbq is (in fokking maart). En waarschijnlijk zelfs als het maar in 10 Albertheijns voor een kwart gevuld is.
:o
  zaterdag 21 maart 2020 @ 20:58:00 #185
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192192529
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:38 schreef Xenorium het volgende:
Beter ga je low carb dieet doen of Keto. Veel vet en groente, geen koolhydraten en suiker. Werkt prima.
Nee, werkt niet en is ongezond.

Maar blijf gewoon zulke onzin van elkaar overnemen op internet. Net zoals met het hamsteren ^O^
pi_192193016
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar blijf gewoon zulke onzin van elkaar overnemen op internet. Net zoals met het hamsteren ^O^
Niet echt, ik doe het al jaren. Fit als een hoentje op Keto.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 21:25:13 #187
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192193184
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:58 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Bij mij werkt het wel. Laten we niet vergeten dat geen mens hetzelfde is hè
  zaterdag 21 maart 2020 @ 21:27:43 #188
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_192193243
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:25 schreef the-eye het volgende:

[..]

Bij mij werkt het wel. Laten we niet vergeten dat geen mens hetzelfde is hè
Nou, de stofwisseling van mensen is redelijk gelijk. Of ben jij een sulfur based life form ofzo?
pi_192193280
De broodafdeling van AH ergens in A'dam, vandaag rond 18.00 uur.

Leipe shit ouwe
pi_192193402
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:28 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
De broodafdeling van AH ergens in A'dam, vandaag rond 18.00 uur.

[ afbeelding ]
Aan de kaartjes te zien is half het brood in de bonus :')
  zaterdag 21 maart 2020 @ 21:35:09 #191
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192193430
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Nou, de stofwisseling van mensen is redelijk gelijk. Of ben jij een sulfur based life form ofzo?
Tja .... ik weet het verder ook niet. Ik ga alleen maar af op wat bij het beste werkt.
pi_192193601
quote:
Door een grote storing bij de distributiecentra van Albert Heijn zullen de supermarktschappen zondag leger zijn dan gepland. Het bedrijf noemt het een 'ernstig procesincident', blijkt uit een interne memo die is ingezien door NU.nl.
https://www.nu.nl/economi(...)tributiestoring.html
  zaterdag 21 maart 2020 @ 21:52:38 #193
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_192193833
quote:
:N En ze zijn al vrij leeg bij de AH. Niet handig
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_192193944
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 21:52 schreef Rodgrod het volgende:

[..]

:N En ze zijn al vrij leeg bij de AH. Niet handig
Slechte timing inderdaad. Bij de AH hier leek het gisteren net weer een beetje op orde te zijn.
  Moderator zaterdag 21 maart 2020 @ 21:56:47 #196
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_192193961
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 20:43 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het was idd pure alcohol. Niet bepaald goed voor je handen.
Ik denk eerder gedenatureerde alcohol of IPA, pure alcohol is niet te betalen vanwege de accijns.
pi_192194171
quote:
Ai. Lege schappen tot woensdag dus lees ik.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:11:39 #198
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192194330
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:04 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ai. Lege schappen tot woensdag dus lees ik.
kan je zien hoe kwetsbaar alles is. Er is blijkbaar geen noodsysteem waar op teruggevallen kan worden.
pi_192194459
Supermarkt goed gevuld, negerts in de deuropening die het leuk vinden om bier te drinken en rond te hoesten als je er wat van zegt krijg je een grote bek en de beveiliging haalt zijn schouders op.

Gaat lekker :X
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192194595
ik kreeg gratis brood bij de AH, hebben zeker teveel ingekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')